Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Ihastun kaikkiin miehiin, jotka "auttaa" minua

Vierailija
09.11.2016 |

Siis ihan työnsä puolesta. Tai en aivan kaikkiin, mutta jos se auttaminen "tuntuu" menevän hieman henkilökohtaisemmalle tasolle, kuin aivan, että kiitos ja heei. Esimerkki: asianajajaan ihastuin, koska häntä kiinnosti elämäntilanteeni yleisemminkin, eikä vain tiukasti käsiteltävä asia ja autokorjaajaan ihastuin, koska hän lainasi yhtä ylimääräistä autoaan minulle sijaisautoksi, kun omani on kolarikorjauksessa. Ihanaa ajaa hänen autollaan <3 <3 Eikä mieheni mitenkään itsekäs tai auttamaton ole :O

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että minunkaltaiseen ihastuisit vaikka pelastaisin henkesi. Nimimerkillä lyhyt ja ei-komea mies.

Vierailija
2/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että minunkaltaiseen ihastuisit vaikka pelastaisin henkesi. Nimimerkillä lyhyt ja ei-komea mies.

Jos tekisit sen työksesi, niin veikkaan että ihastuisin :X

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla on toi sama!

Nimim. Ihastunut kiinteistönvälittäjään

Vierailija
4/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri keittiöpsykologisoin että mulle on haastavaa heittäytyä tunteiden vietäväksi. Se, että tiedän miehen toimivan hyväkseni ammatin kautta antaa ehkä luvan tuntea että hän välittäää minusta, jota en oikein usko "tavallisesta miehstä", niin kummalliselta kuin tämä minusta itsestänikin kuulostaa. Eräänlainen turvallinen kaukoihastus siis kenties.

ap

Vierailija
5/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on inhottavaa. Olen myös ollut ihastunut poliisiin ja sotilaaseen joka auttoivat tiukoissa paikoissa (eri aikaan ja eri tilanteissa :). Mulla on varmaan joku valtion virkamiesfetissi.

Vierailija
6/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juuri keittiöpsykologisoin että mulle on haastavaa heittäytyä tunteiden vietäväksi. Se, että tiedän miehen toimivan hyväkseni ammatin kautta antaa ehkä luvan tuntea että hän välittäää minusta, jota en oikein usko "tavallisesta miehstä", niin kummalliselta kuin tämä minusta itsestänikin kuulostaa. Eräänlainen turvallinen kaukoihastus siis kenties.

ap

Tämä sopisi kyllä minuun.

- 3

Vierailija
7/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että lapsuudessasi olet joutunut pärjäämään paljon omillasi eikä vanhempasi (tai isäsi) ole sinua juuri missään autellut? Onko sinua ehkä jopa lytätty tai kaltoinkohdeltu lapsena?

Vierailija
8/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä taas heittäydyn pieneksi ja avuttomaksi jos tarvin miehistä apua. Sisua musta löytyy kun pienestä kylästä, enkä helpolla apua pyydä:)

Vierailija
9/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kysyä, koska 1:n vastaus minulle johdatti keittiöpsykologisoidun vastauksen äärelle :)

Minusta tämä on omalla kohdallani vielä vain aika huvittavaa. Ja tuntuu mukavalle :) Mutta hankalaksi menisi, jos "auttajaa" tapaisi enemmänkin ja tunteista tulisi vakavia :/

ap

Vierailija
10/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että lapsuudessasi olet joutunut pärjäämään paljon omillasi eikä vanhempasi (tai isäsi) ole sinua juuri missään autellut? Onko sinua ehkä jopa lytätty tai kaltoinkohdeltu lapsena?

On! Ei ap.

Vierailija
11/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, juuri näin.

ap

Vierailija
12/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuus meni just noin. T:9

Vierailija
13/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ap tulla auttamaan sua saamaan orgasmin. Ihastuisitkohan minuun?

Tällä hetkellä vain, jos olisit ammatissa johon se liittyy (maksullinen mies ei kuitenkaan käy, koska en ottaisi yhteyttä) :)

Joku suojamuuri juttu tässä on mukana joka liittyy siihen, ettei olla aidosti läheisiä, vaan siinä on se työtään tekevä auttaja -twist mukana.

ap

Vierailija
14/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jopas osui arvaus oikeaan... Jos tuo ihastumisasia tai lapsuuden kokemukset muutoin tuntuvat vaivaavan teitä, niin kannattanee käydä jossain juttelemassa ihan ammattilaisen kanssa ja käydä niitä juttuja läpi. Kaikkea hyvää teille!

T. 8, ihan vain keittiöpsykologi...

Vierailija
15/15 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, jopas osui arvaus oikeaan... Jos tuo ihastumisasia tai lapsuuden kokemukset muutoin tuntuvat vaivaavan teitä, niin kannattanee käydä jossain juttelemassa ihan ammattilaisen kanssa ja käydä niitä juttuja läpi. Kaikkea hyvää teille!

T. 8, ihan vain keittiöpsykologi...

Mitä suotta, ihan mukaviahan nuo kaukoihastukset on ja menee ajan kanssa ohi. Joskus aika pitkän ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi