Miehen suhtautuminen ulkonäkööni masentaa
Kun tapasimme niin mieheni kehui ulkonäköäni ja vartaloani paljon. Noin puolen vuoden jälkeen tällaiset kommentit loppuivat eikä hän enää ehdottanut minulle seksiä. Kerran hän oli humalassa ja meillä oli riitaa ja kysyin häneltä miksi hän ei enää halua minua. Hän vastasi että: siksi koska sinä olet tommonen vitun ruma luuranko.
Olen aina ollut laiha, myös silloin kun tapasimme joten loukkaannuin kommentista todella paljon ja minuun saattuu vieläkin joka kerta kun muistan sanat.
Nyt olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja saaneet yhden lapsen. Raskaus ei muuttanut vartaloani ollenkaan paitsi imetys pienensi rintojani entisestään. Mies ei edelleenkään koskaan tee aloitetta seksin suhteen ja minusta tuntuu pahalta olla aina se joka joutuu "vonkaamaan". Jos hän kieltäytyy muistan kaikki negatiiviset kommentit ulkonäöstäni ja minusta tuntuu todella pahalta.
Hänelläkään ei ole mitään unelmien vartaloa. Ikä alkaa näkyä, vatsaa on kertynyt yms. mutta se ei ole koskaan vaikuttanut minun haluihini koska rakastan häntä. Hänkin sanoo rakastavansa minua mutta miksi hän ei sitten hyväksy vartaloani vaikka suhteen alussa se oli hänen mielestään niin täydellinen.
Olen yrittänyt keskustella asiasta mutta hän aina suuttuu kysymyksistäni ja on vain hiljaa. Minusta kuitenkin tuntuu niin kamalalta olla joka ikisestä kohdasta väärän näköinen ihmiselle jolle minun kuuluisi se kaikista kaunein.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden seurustelun jälkeen seksi loppui ja mies haukkui sinua vitun rumaksi luurangoksi.
Sinun reaktio; ritkut kyseisen miehen kanssa 2,5 vuotta lisää, teet lapsen, ja tulet sitten AV:lle itkemään kohtaloasi.
*FACEPALM*
Tähän ei ole mitään lisättävää. Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi, älä asetu kynnysmatoksi.
Ou nou tosi ilkeää loukata rakastaan noin .
Hoikat / laihat naiset ovat mielestäni ihania ja harvinaisia ainakin Suomessa, mutta reheviä ja pulskia kyllä löytyy paljon.
Toivottavasti se oli vain joku kännisen örvelön itkupotkuraivari tai vastaava vaikka oli mikä tahansa niin tosi pahasti sanottu kuitenkin.
Ei varmasti ole helppoa unohtaa tai antaa anteeksi, mutta yritä kuitenkin JOS se ihminen on muuten sellainen jota sinä RAKASTAT ja uskot että hän kuitenkin RAKASTAA SINUA ja että teillä voisi olla yhteinen tulevaisuus.
Päätät varmasti oikein, oli se sitten ihan mitä tahansa. 👍
Aika nopeasti olette edenneet, jos olette olleet vasta 3 vuotta yhdessä ja teillä on jo lapsikin. Olisiko kannattanut seurustella rauhassa ja miettiä oletteko ne oikeat toisillenne, eikä kiirehtiä lapsen teossa, varsinkin jos tuollaisia ongelmia on ollut noin varhain. Et voi syyttää pelkästään miestä, koska suostuit lapsenkin tekemään tuollaiseen suhteeseen.
Ei asia ole ihan noin yksinkertainen. En haluaisi erota miehestä jota rakastan ja meillä on muuten hyvä suhde. Hän pyysi seuraava aamuna anteeksi ja sanoi olleensa niin humalassa ja menettäneen hermonsa.
Tällä palstalla on varmasti monta mammaa jolla on sama tilanne mutta liikakilojen vuoksi. Lähinnä toivoisin heiltä vertaistukea.
Ap
Puolen vuoden seurustelun jälkeen seksi loppui ja mies haukkui sinua vitun rumaksi luurangoksi.
Sinun reaktio; ritkut kyseisen miehen kanssa 2,5 vuotta lisää, teet lapsen, ja tulet sitten AV:lle itkemään kohtaloasi.
*FACEPALM*