ylipainoiset töissä
meillä töissä naisvaltaisella alalla noin 80 % on ylipainoisia...sitten taaas kerran ruokiksella kun erittäin iso työkaverini mätti ekana VALTAVAN annoksen ruokaa, sitten jotain sokerirahkaa ja ties mitä voivotteli mulle että " miten ihmisillä on erilainen aineenvaihdunta" ja minä en ilmeisesti liho millään...siis miten ihmiset voivat harrastaa tommosta itsepetosta?!? itse urheilen säännöllisesti ja olen jättänyt sokerin esim kokonaan pois ruokavaliostani..
Kommentit (3)
Meillä töissä pytyt tuppaa irtoamaan kiinityksistään kun rouvat käyvät paskalla, yli 100 kg
Ite oon uimahallis töis mis on vaa toinen työntekijä ja että menee hermot siihen läskiin. Mitään ei tee omatoimisesti ja ainoo liike on valvojantuolilta jääkaapille (ollaan kopissa, ei hallin puolella). Tulee aina töihin autolla vaikka pyörälläki pääsis ja ruokavalio ihan perseestä. Einesruokia ku ei kotona jaksa nostaa takalistoaan sohvalta et tekis satsin ruokaa mist riittäis töihinki evääks. Ja vetelee jotain kiisseli sokeri paskaa joka päivä. On vielä nuori enkä usko et ikinä tulee laihtuu. Se on vaa vaikee 140 kilosena löytää miestä ku maailma on nii ulkonäkökeskeistä.
Eikä itteekää se lihavuus niinkää vaa se järjetön laiskuus. Kävelläkkää ei voi normaalisti vaa pakko olla sellast laiskaa löntystelyy.
Oli pakko saada tänne purkaa ku ei ääneen viitti toisten syömisiä kommentoida.
huomannut saman! siis minulle on aivan sama miten kamalan lihavia ihmiset ovat mutta sitä itsellensä valehtelua ja tosta aineenvaihdunnasta jauhamista en voi ymmärtää!! ja sit sitä että lääkkeet lihottaa..itse joutunut 12-vee asti syömään mieliala ja muita lääkkeitä mutta lääkärikin on aina sanonut että ei ne lääkkeet lihota vaan se syöminen..älkää valehdelko itsellenne!!!