Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että tatuoidut naiset ovat seksikkäitä - minulla ei yhtäkään!

Vierailija
09.11.2016 |

Niin. 2v. yhteiseloa ja nyt kertoi tämän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. 2v. yhteiseloa ja nyt kertoi tämän.

Tuostahan saatte potkua sänkyyn. Osta niitä irtotatuointeja. Löytyy kyllä muitakin kuvioita kuin muumeja ja puuhapetejä. Itselläkin on sellaisia mustia  eri muotoisia leikkitatskoja. Laitan joskus miehelle yllätykseksi pikkuhousualueelle tai rintaan.

Älä tee tuosta ongelmaa.

Vierailija
2/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei se tarkoita, ettei tatuoimaton voi olla myös seksikäs. Jos sanoisi "vain tatuoidut naiset ovat seksikkäitä", olisi ehkä aihetta ottaa pulttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu ottais tatskoja vaan sen takia, että joku muu tykkää niistä. Onks sulla huono itsetunto, jos otit ton noin itsees?

Vierailija
4/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täysin eri mieltä. Yksikin tatuointi on iso turnoff.

Tinderissä jos edes vilahtaa tatuointi jossain niin se on heti vasemmalle swiippaus.

Vierailija
5/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sä tatuoidun naisen? Ei niitä ole pakko ottaa, jos ei halua. Mulla on, mutta sen ylläpidossa on jonkin verran vaivaa.

Vierailija
6/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh God, tuot mieleen eksäni joka aloitti mykkäkoulun kun sanoin ''yleensä oon retkahtanut blondeihin, mutta sä oot poikkeus.'' (Hän siis brunette).

Vierailija
7/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh God, tuot mieleen eksäni joka aloitti mykkäkoulun kun sanoin ''yleensä oon retkahtanut blondeihin, mutta sä oot poikkeus.'' (Hän siis brunette).

Vaarallisia puheenaiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi