Miten pukeutua Antti Tuskun keikalle? (n. 30-v:t)
Olemme tyttökaverin kanssa menossa Antti Tuiskun klubikeikalle. Mitähän sinne kannattaisi laittaa päälle, ettei näyttäisi ihan mummolta? Olemme siis n. 30-vuotiaita molemmat, eikä mitään havaintoa teinien vaatemuodista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jos se keikka on klubilla niin siellä tuskin kauheesti teinejä on!
18-19 v. on teinejä
No samanlaiset vaatteet kuin laittaisit yökerhoon muutenkin. Ei kolmekymppisillä niin ikuisuus omista sekoiluvuosista ole, että mummolta nuorempien seurassa näyttäisi, jos on ihan perussiistit illanvietto vaatteet päällä.
Siis olette vasta 30-vuotiaita ja mietitte kuin 60-vuotiaat, että mitähän sitä pukisi päälle ettei näyttäisi ihan tantalta?
Tsekatkaa vaikka jonkun ikäisenne julkkiksen (tyyliin Sini Sabotage) insta ja ottakaa sieltä mallia, miten 30v voi pukeutua swägisti.
Lämpöhaalarit molemmille, ulkona on pakkasta, ettei pemput palellu 😀😃
Mä ainakin olin ihan mummotyyliin puhkeutunut kun olen viimeksi ollut firman pikkujouluissa yökerhossa.
En mitenkään tarkoittanut.
Pikku-sexyä lookkia yritin mutta olisi pitänyt olla jokin juuri "pikkuhousut" peittävä hame ja pikkuinen toppi. Ei siis mun mittapuulla juurikaan vaattetta päällä. En todellakaan osaisi pukeutua tuonne yöelämään...
30-vuotiaat Antti Tuiskun keikalle? Öö... Hei haloo. Ehkä siellä pikkulasten keskellä voi banaanipukuun pukeutua.
Mitenkä olis normaalit vaatteet? Vaikka dr denimit jalkaan ja joku kiva t-paita? :D
Just meinasin sanoa että vaikka farkut ja paita - tuskin ketään kiinnostaa.
Heippa,
Voitteko antaa pukeutumisohjeita Sannin keikalle! Oon nuorekas 40-vuotias poika.
Jos se keikka on klubilla niin siellä tuskin kauheesti teinejä on!