Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

''Tytöt kypsyy poikia henkisesti aikaisemmin''.

Vierailija
09.11.2016 |

Tätä palstaa lukiessa sopii jo epäillä. Kauheaa toisten mollaamista, mustamaalaamista ja halveksuntaa, kostosuunnitelmia sun muita lapsen tasoisia ajatuksia. Kuka tuohon tutkimustulokseen muka enää uskoo?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Pojat on toisaalta vahvempia, joten tytöt ei oikeesti mahda mitään, jos halutaan työntyä vittuun taikka perseeseen. Pyristely ja vastustelu ainoastaan kovettaa kullia entisestään.

Ei minun kulliani ainakaan, toisaalta keskustelunaiheen vaihtaminen ja itse pääaineesta karkailu onkin oiva tapa esittää keskustelutaitojaan.

AP

Sinua sadisti/raiskaajaa varmaan hirveäistä haittaisi, vaikka saisitkin vitun tiukkaa hunajapillua alaikäiseltä.

Tuo täyttää jo kunnianloukkauksen merkkejä. En ole eläessäni raiskannut ketään. Olen harrastanut seksiä yhden naisen kanssa ja se oli ex-tyttöystäväni.

AP

Et ole ikinä netissä törmännyt negatiivisuuteen, etenkin kun itse nee keröit täällä? Minun mielestäni kunnianloukkaus on vielä erittäin pientä hengen menetykseen verrattuna.

Miksi puhut hengen menetyksestä? En ole edes käynyt armeijaa.

AP

Sehän tässä juuri riepoo, koska et ole käynyt koulua, jolla puolustat  rakasta isänmaatasi Suomea. Olet kuvottava persehomo.

Mm, ja sinä et sitten ole käynyt koti-äitikoulutusta tai edes marttakoulua?

AP

Mies on mies ja kiinnostuu naisista. Siinä ei mitään muuta koulua tarvita. ihmettelen miten teitä saatanan hulluja jokin paskanhaju ja kireys kiihottaa. Joudatte kaikki kaatopaikalle.

Mitä tekemistä tuolla on homouden kanssa?

Mitä sillä ei olisi homouden kanssa? Paskanhaju ei ole oikeasti tervettä väänti sitä lääkärit, poliisit tai normaalit ihmiset mihin suuntaan tahansa. Perseen tarkoitus on poistaa paskaa kehosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla