Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matka Amerikkaan

Vierailija
09.11.2016 |

Pari kysymystä!

Onko mahdollista ottaa menomatkalle vaan käsimatkatavarat ja takastullessa pari putkikassia tms.?

Miten kannattaa varautua jet lagiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Konjakki on hyvä lääke, kaikkeen.

Vierailija
2/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mahdollista. Itse sä päätät matkatavaroidesi määrään. Muistat vaan että niistä joutuu maksamaan. Mannertenvälisillä lennoilla yleensä yksi matkalaukku kuuluu hintaan. Että paluumatkalla todennäköisesti maksat yhdestä ekstralaukusta, sen voi yleensä maksaa lähtötilanteessa kentällä.

Parhaiten varaudut jet lagiin sillä että sinulla on kotiin tullessa pari lepopäivää matkan jälkeen. Let lag tulee olemaan pahempi takaisinpäin tullessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista.

Lisähinnasta voi myös ottaa isompiakin kasseja/paketteja.

Jetlagiin: nuku koneessa. Yritä perille päästyäsi valvoa mahdollisimman pitkään (riippuu tietty aikataulusta), mutta niin, että pääsisit haluamaasi rytmiin vaikka hieman ylimääräisellä valvonnalla, jos olet huonouninen. Jos mahdollista, yritä tasoittaa aikaeroja jo Suomessa ennen lähtöä.

Vierailija
4/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Laukkuasiaa kysyin siksi, kun ovat niin nipoja siellä päässä, sillä aion kyllä shoppailla huolella (ja juu tiedän tulleista, mutta meitä on useampi, niin tuskin se raja ylittyy kuitenkaan).

Me lennetään Norweigianilla ja kaikki matkatavara maksaa ekstraa käsimatkatavaroiden lisäksi. Siksi ajattelin, että en maksa tyhjästä laukusta menosuuntaan, vaan ostan vaikka sieltä pari putkikassia, joihin tungen ostokset :).

Mehän tietty tullaan kotiin sunnuntaina ja ollaan töissä ja koulussa maanantaina, että se niistä lomapäivistä siinä kohtaa :D.

Miten paljon syötävää olette varanneet matkoille?

Vierailija
5/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä syötävä? Kyllä Jenkeissä ruokaa saa, ei tertte olla nälässä.

Vierailija
6/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennolle, en ole lentoruuan ystävä.

Vierailija
7/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JET lag on minulla pahempi länteen mentäessä, koska olen aamuvirkku. Mutta kyllä sen kanssa selviää. Shoppailu ei ole niin halpaa kuin takavuosina, mutta edelleen outleteista ja nimenomaan amerikkalaista merkeistä tekee löytöjä. Kansainväliset merkit ovat täällä kalliita. Itse muuten suosin Islandairia usaan lennettäessä. Lyhyimmät lentomatkat, nopeat vaihdot ja aina kaksi ilmaista matkalaukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän