Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että Vauva-palstalla kaikkiin trolleihin uskotaan paljon herkemmin kuin muilla palstoilla?

Vierailija
09.11.2016 |

Itse olen tehnyt tällaisen huomion.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Käyn huvittelemassa vain tällä palstalla. En lue muita palstoja.

Vierailija
2/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki miesvihatarinat uppoaa aina mammoihin. Jopa se, että terassia rakennettaisiin nauloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, kun en ole muilla palstoilla.

Vierailija
4/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Sen sijaan täällä annetaan trollaajalle muita palstoja herkemmin kuvitelma siitä, että häntä uskotaan. Kauhistellaan, kummastellaan, annetaan suurieleisesti mukaneuvoja ja koko ajan tiedetään, että nyt se trollaaja luulee minun olevan tosissani. Siis trollataan trollaajaa.

Vierailija
5/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan

Halutaan uskoa.

Kaksi eri asiaa, palstalla on paljon jälkimmäistä.

Vierailija
6/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan verranollinen palstalaisten älykkyyteen .

Vierailija
7/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, kaikki propaganda uppoaa av-mammaan helposti, esim yle, pravda jne. Näkihän sen taas näissäkin vaaleissa. Kun ei ole omia aivoja niin ei ole.

Vierailija
8/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden mukaan kieli poskessa trollailuun, koska asioista on silti ukava keskustella hypoteettisella tasolla. Ei ole väliä onko asia totta vai keksitty. Se on oikeasti tosi hauskaa; muilla palstoilla jopa bannataan ja huudetaan autistimasesti baittia jos mielipide on vähänkään liian dramaattinen. Ehkä juuri siksi se onnistuu täällä koska palstan käyttäjistä suurin osa on naisia ja roolipeleihin on hello sujahtaa<3.

Vierailija
9/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kirjoitusvirheitä tekevät miehet alensivat palstan tasoa todella paljon. 

Vierailija
10/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kirjoitusvirheitä tekevät miehet alensivat palstan tasoa todella paljon. 

Missä tuosta viestistä ilmeni kirjoittajan sukupuoli? Tämä viesti on mainio osoitus siitä, kuinka "me palstamammat taistelemme tällä pyhällä palstallamme pahoja miehiä vastaan"-asenne, joka on miesvihan lietsomisen ydin.

Vierailija
11/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä ole ikinä sellaista juttua kukaan tarjoillut, mikä ei periaatteessa voisi olla totta. Siksi jatkuva provohuutelu on vähän lapsellista. Joku saattaa aina hyötyä luettuaan muiden ajatuksia ja mielipiteitä, eivät ne ikinä turhia ole.

Vierailija
12/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä näet sen että joku uskoo trolliin?

Vierailija
13/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että AV:lla on kyseessä ennemmin jatkonovellin kirjoituskisa, kuin uskon asia.

Hömppäähän nämä ovat, eiköhän jokainen ota kaikki avaukset sillä silmällä että jos olisi tosi ja kommentoi sitä ajatellen, harvemmin kuitenkaan on.

Vierailija
14/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että aika paljon ruokitaan trolleja ja vastataan tosissaan. Siksi niitä kai niin paljon onkin. Toisaalta aina ei voi tietää kuka on trolli, ja tosissaan kirjoittavia ei aina uskota.

Eräälläkin palstalla kun eräs kirjoittaja puhui ristiin itsensä kanssa omasta henkilöllisyydestään, sai bannit ja profiiliin tekstin "Kirjoittaja on TROLLI!" Näin sen kuuluu mennä.

Vierailija
15/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ap trolli sua uskota mene pois.

Vierailija
16/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan syöpää ja olen kirjoittanut elämästäni palstalla useita kertoja. Lähes poikkeuksetta kirjoitukseni on joku "lahjakas" tuominnut trolleiksi.

Pohjaton tietämättömyys on mielestäni hupaisaa, joten kirjoituksiani saa ihan vapaasti pitää trolleina. 

Vierailija
17/17 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, mikä siihen on syynä?

Minäpä kerron pari hyvää perustetta:

1. Täällä on niin paljon trolleja, että jos ne kaikki valikoisi pois, ei jäisi enää paljonkaan keskustelua.

2. Aihe voi olla sellainen, että sen "uskominen" ja vastaaminen voi olla avuksi jollekin sellaiselle, joka on oikeasti yhtä pahassa tilanteessa, mutta ei itse uskalla edes kirjoittaa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän