Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit heti jos miehesi jättäisi sinut nyt?

Vierailija
09.11.2016 |

Siis mitä asioita olet halunnut tehdä mutta parisuhde on ollut esteenä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin eräälle miehelle, joka todennäköisesti odottaisi tätä puhelua.

Vierailija
2/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin heti etsiä uutta kotia, yksinasuminen on suurin haaveeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin pilluni posliiniksi. Mieheni tykkää karvoista joten siksi en ole sitä tehnyt.

Vierailija
4/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin heti etsiä uutta kotia, yksinasuminen on suurin haaveeni.

Kantaisin äijän kamat pihalle, kämppä on nimittäin minun!

Vierailija
5/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäisin hiukseni.

Vierailija
6/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin murheellinen ja puhuisin ystävälle. Konkreettisista tekemisistä niin irtisanoisin kivoimman sijoitusasuntoni vuokralaiset ja ottaisin asunnon omaan käyttöön.

Ei ole mitään, mitä haluaisin tehdä ja en voisi tehdä avioliitossa. En halua muita miehiä ja avioliitossakin voin harrastaa ja mökkeillä yksin tai käydä reissulla tyttöporukassa ja molemmat arvostetaan toistemme työuria ja itsenäisyyttä. Olisin siis lähinnä murheellinen, koska olen liitossani hyvin onnellinen. 

Vierailija
7/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna varmaan tappaisin itseni. Mies on ainoa, joka on jaksanut pysyä vierellä kun elämä on mennyt päin seiniä. Ajoittain toivonkin, että löytäisi itselleen uuden naisen. Paremman.

Vierailija
8/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin töihin, etten jää äitiysvapaani jälkeen hoitovapaalle.

Vierailija
9/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaiken sen mitä tässä ketjussa on jo mainittu. Muuttaisin myös ulkonäköäni oman mieleni mukaan enkä miestä miellyttääkseni. Ja hankkisin kämpän josta itse pidän. Ryhmäseksiä voisin myös kokeilla.

Vierailija
10/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Masentuisin luultavasti, niin paljon onnellisuudestani on kiinni hyvässä parisuhteessa. 

Vierailija
11/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin vapaudesta. tapailisin avoimesti uusia tuttavuuksia... Ei enää salailua :)

Olen halunnut eroa jo pitkään...

Vierailija
12/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä! Pyrkisin saamaan aikaan panosuhteen jonkun kivan ja luotettavan miehen kanssa. -2 v ilman

Vierailija
13/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni ei ole ollut esteenä millekään, päin vastoin se on antanut minulle mahdollisuuden toteuttaa esimerkiksi perheeseen ja asumiseen liittyvät unelmani. Ensimmäisenä soittaisin mieheni tyttärelle ja varmistaisin, että hyvät suhteemme säilyisivät.

Vierailija
14/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pitkälle matkalle jonnekin takamaille, jossa en törmää ihmisiin.

Muuten ei varmaan olisi muutoksia tavalliseen elämään. Oloni on hieman surullinen lukiessani, etteivät kaikki täällä(kään) voi olla oma itsensä hiusten värin, juhlimisen, asumisen tai muun suhteen vaan joutuvat muokkaamaan omaa itseänsä jonkun toisen  miellyttämiseksi. Olen joskus nuorena ollut sellaisessa suhteessa. Ei koskaan enää.

Vierailija
15/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin vapaudesta. tapailisin avoimesti uusia tuttavuuksia... Ei enää salailua :)

Olen halunnut eroa jo pitkään...

Urpoutta vai pelkuruutta, ettet itse päätä suhdetta?

Vierailija
16/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin uuden kodin, ja valkkaisin sinne nykyisestä mieluisat tavarat. Tuo koti voisi olla myös ulkomailla. Olisin myös hyvin surullinen miehen päätöksestä, mutta meidän yhdessäolo on aina perustunut vapaaehtoisuuteen, niin enpä minä paljoa asialle voisi. Olen tottunut matkustelemaan yksinkin, joten elämäni jatkuisi varmaan hyvin entisen laisena, mutta kokonaan ilman miestä.

Vierailija
17/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaisin miehen ja hänen tyttärensä kamat pihalle ja ottaisin avaimet. Koiran antaisin odottaa sisällä mutta sen myös pakottaisin hakemaan pikaisesti pois.

Vierailija
18/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärisin iha vitun ison spliffin ja ottaisin iha rennosti

Vierailija
19/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin, ostaisin salikortin, tanssisin clubilla koko yön, harrastaisin irtosuhteita, hankkisin sugardaddyn, söisin terveellisemmin ja kävisin pistoshoidoissa.

Vierailija
20/38 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin pilluni posliiniksi. Mieheni tykkää karvoista joten siksi en ole sitä tehnyt.

Olet vissiin minun exäni kanssa naimisissa.