Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutus Ifistä vai Turvasta?

Vierailija
09.11.2016 |

Onko kokemuksia? Olen näitä miettinyt koska tapaturmavak. on Ifissä, mutta Turvasta saisi S-bonuksia. Mahd. halvalla pitäisi päästä tällä hetkellä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Pohjantähti. Siellä ehdollinen omavastuu, eli vahingon sattuessa edullisin. Vain hyviä kokemuksia ainakin itsellä heiltä.

Vierailija
2/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan Ifiltä ota mitään. Irtisanoivat törkeästi kaikki hoitokuluvakuutukset ja tarjosivat uutta vakuutusta naurettavan huonoilla ehdoilla. Karhukirje tuli vielä postissa, vaikka en uutta vakuututa hyväksynyt. Ifistä kuullut muutenkin paljon huonoa, joten ei ikinä enää sieltä vakuutuksia. Mulla kotivakuutus Turvasta monta vuotta ja olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia? Olen näitä miettinyt koska tapaturmavak. on Ifissä, mutta Turvasta saisi S-bonuksia. Mahd. halvalla pitäisi päästä tällä hetkellä...

Ai hevosen turvasta?

Vierailija
4/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kotivakuutus Ifistä aina. En muista, mikä puljun nimi aikoinaan oli, mutta äitini otti sieltä mulle vakuutuksen muuttaessani ensimmäiseen omaan kotiini 27 vuotta sitten. Olin silloin 16 v ja sain jonkun juniorivakuutuksen.

Olen useasti miettinyt sopimuksen kilpailuttamista, mutta laiskuuttani en ole saanut aikaiseksi. Mulla ei ole koskaan ollut mitään isoja vahinkoja eli en tiedä, miten niiden korvauskäsittelyt on muilla sujunut. Jokunen kännykkä, läppäri ja silmälasit on korvattu mulle helposti. Netissä olen tehnyt vahoinkoilmoituksen ja parilla lisäkysymyksellä olen aina saanut täyden korvauksen.

Eli mulla ei ole Ifistä mitään huonoa sanottavaa. Hintatasosta en osaa sanoa, kun en ole vertaillut.

Vierailija
5/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, S-bonuksilla onkin nykyään LähiTapiola. Nopealla vertailulla Turva tulee halvimmaksi, omavastuulta ja vuosimaksulta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi