Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa oleville, miksi olet parisuhteessa?

Vierailija
08.11.2016 |

näinkin päin voi asiaa miettiä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastuin.

Vierailija
2/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja elämä hänen kanssaan on onnellista. Viihdyin aiemmin loistavasti sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastuin häneen aikoinaan 15 vuotiaana ja hän saa oloni tuntumaan onnelliseksi ja turvalliseksi yhä 25 vuoden jälkeenkin,miellytämme toisiamme pienin elein päivittäin ja himoitsemme yhä toisiamme.hän on sielunkumppanini ja paras ystäväni.olemme kiitollisia yhteisistä vuosista ja 7 lapsestamme ja 20v sitten ostetustta yhteisestä yrityksestä. Ollaan puhuttu tästä kumpikaan ei ole koskaan halunnut sinkkuelämää tai uusioperhettä.vain siinä tapauksessa että jompi kumpi kuolisi olisi mahdollista että eloon jäänyt etsisi uuden elämänkumppanin.20 ystävästä tai sukulaispareista nyt 17 on eronnut ja perustanut uusioperheen.he ovat löytäneet onnensa sitä kautta,ihailenkin kuinka hienosti uusioperheissä elävät ystävät ja sukulaiset ovat ottaneet toistensa lapset omikseen ja kuinka he järjestävät aikaa parisuhteellekkin.

Vierailija
4/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU SIKSI.

Vierailija
5/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan tuota miestä enemmän kuin mitään ja hän mua ja meidän on hyvä olla toistemme kanssa. :)

6/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on hyvä parisuhde jossa olen onnellinen. Rakastan miestäni ja hän rakastaa minua. Elämä oli rikasta sinkkunakin, mutta viihdyn paremmin näin.

Vierailija
7/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen löytänyt ihmisen, jota ilman en enää halua olla.

Vierailija
8/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan mun miestä ihan valtavasti, samoin mieheni minua. meidän on hyvä olla yhdessä, niin kahdestaan kuin perheenäkin. <3 Miksi ihmeessä en olisi??

Vierailija
9/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan mun miestä ihan valtavasti, samoin mieheni minua. meidän on hyvä olla yhdessä, niin kahdestaan kuin perheenäkin. <3 Miksi ihmeessä en olisi??

Koska mikään rakastaminen ei velvoita mihinkään. Ei ole pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän