Kaupan myyjä hymyili minulle. Onko hän ihastunut minuun?
Onhan se ihan söpö poika. Se hymy ei ollut ihan tavallista asiakaspalvelijan hymyä. Taidan käydä siinä kaupassa jatkossakin.
Onko se ihastumista vai jotain muuta?
Kommentit (22)
Näin tänään bussissa tyypin, joka hymyili. Oli varmaan pilvessä.
Varmasti on! En minäkään kenellekään turhia hymyile. Ensi kerralla osta paketti kortsuja ja vinkkaa silmää.
JÄTÄ MYYJÄPOIKA RAUHAAN SENKIN SAIRAS PASKA. SE ON PAKOTETTU HYMYILEMÄÄN JOKAISELLE ASIAKKAALLE ETTEI SAISI POTKUJA. SITÄ EI KIINNOSTU SINUN PERVON LÄHENTELYT!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on ihastunut. Uskoisin, että hän rakastaa sinua.
Luin, että Tauski on ihastunut. Vähän liikaa näitä Tauski-juttuja täällä viime aikoina :D
On ihan varmasti rakastunut sinuun!!
Prisman 18v. kassa hymyilee tauotta.Viimeksi se ei tervehtinyt mutta hymyili koko ajan.Hieman ihmettelen onko se aineissa.
Hymyilee mullekkin ja tiedätkö, meillä on muutakin yhteistä hänen kanssaan
Kyllähän jotkut nuoret miehet vähän "ylipalvelevat". Mielestäni harmitonta.
Huoh....
Joo ..on rakastunut. Haluaa naimisiin.. Juokse heti aamusta morsiusliikkeeseen ja naimaluvasta virastosta..
Siis OIKEESTI? Eikö edes KOHTELIAUSUUDESTA voi hymyillä että luullaan että olis flirtti?
Hanki elämä.. Tai oikeastaan.. Hanki parisuhde..
Perunamuusia ja tölkkilihapullia heti suuhun .. oot nälkäinen
Mä en koskaan hymyile takaisin jos on mies kassa, ettei se luule, että mä luulen siitä jotain. Täälläpäin mieskassoja on aikapaljon ja kauppareissu meneekin aina naama norsun vatturalla.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on! En minäkään kenellekään turhia hymyile. Ensi kerralla osta paketti kortsuja ja vinkkaa silmää.
Älä vaan unohda liukuvoidetta! Se on vielä selkeämpi yhdyntäkutsu :)
Olen varmaan törkeyden huippu, mutta minä tervehdin lähikauppani myyjiä muuallakin kuin kaupassa. Erästä samaa myyjää olen tervehtinyt baarissa ja toisen kaupan kassajonossakin, on kyllä ihastuttava nainen, mutta en kuvittele mitään ihastumisia tähän :D.
Muista ap vilauttaa vähän tissivakoa , jätä munakoisosta hintalappu pois ja pyydä poikaa hakemaan se ja sano ujosti että tuolle MUNAkoisolle on käyttöä.
Jos poika punastelee,etumuspullottaen lähtee hintalappua hakemaan on peli selvä.
Mun mielestä meidän r-kioskin nainen on jotenkin kohtuuttoman ystävällinen mulle,hymy,ilmeet,kehonkieli,puhe voiko se olla ihastunut? Olen seurannut sitä ja muille asiakkaille on ihan erillainen ja viime viikonloppuna sillä oli vaatteet mistä näkyi rintaliivit läpi.
Vierailija kirjoitti:
Muista ap vilauttaa vähän tissivakoa , jätä munakoisosta hintalappu pois ja pyydä poikaa hakemaan se ja sano ujosti että tuolle MUNAkoisolle on käyttöä.
Jos poika punastelee,etumuspullottaen lähtee hintalappua hakemaan on peli selvä.Mun mielestä meidän r-kioskin nainen on jotenkin kohtuuttoman ystävällinen mulle,hymy,ilmeet,kehonkieli,puhe voiko se olla ihastunut? Olen seurannut sitä ja muille asiakkaille on ihan erillainen ja viime viikonloppuna sillä oli vaatteet mistä näkyi rintaliivit läpi.
Olen Ap. Ja olen mies. Myyjäkin on mies.
Tuskin on ihastunut. Uskoisin, että hän rakastaa sinua.