Onko kävellen liikkuva mies uskottava?
Jokaisellahan on auto nykyään eikä kävelyyn ole aitoa syytä.
Kommentit (18)
Autolla liikkuva mies on wt-punkero. Amerikka on niitä täynnä.
Kävellen liikkuva mies on katu-uskottava.
Kyllä leijuva mies olisi vähän uskottavampi. Hei haloo, ihmiset liikkuu kävellen! Hyvähän se on, jos osoittaa sen verran ahkeruutta, ettei aja autolla jokaista kilometrin matkaa.
Uskoisinpa,että sinä olet nyt tänään ainakin se yksi ja sama kolmen samantyylisen 'uskottavuus'-aloitteen tekijä...Vaihda jo teemaa,pliis. Ei kuulosta enää näet kovinkaan uskottavalta tuo sinunkaan....
En minä ainakaan usko mitään mitä hän sanoo. Selvästi hän on valepukki, koska kävely!
Mies ei kävele turhaan. Kävellen liikkuva mies on tärkeällä asialla. Eli siis uskottava. MOT.
Voi hyvää päivää ja kirvesvartta taas näitä aloituksia... Tää on sama kuin kysyisit onko farkkuihin pukeutunut nainen tai reppu selässä kulkeva koululainen uskottava.
Kyllä. Kuten juokseva, pyöräilevä tai hiihtävä mies.
Autoileva mies ei ole uskottava. Luultavasti laiska, jopa läski.
Kävelyyn aito syy? - Kyllä minä ainakin toistaiseksi olen pärjännyt oikein hyvin ilman autoa. - Mutta toetusti, jos mies asuu, jossain perähikiällä ja lähimpään naapuriinkin on toinen tai kolmas kilometri niin saattaisi minullakin hieman hälytyskellot soida, että aikooko erakoitua ja elää omassa kuplassaan lopun ikäänsä; ellei nyt ole suur -tilallinen peltojen keskellä jonka kuljettamisesta huolehtii palkolliset; tilanteen mukaan yleensä, joko autokuski ja kopterilentäjä; ei kuitenkaan oma äiti, tai isä saati joku mahd. sisaruksista.
Näin tänään paikallisella ostarilla kävelevän miehen!! Voitteko kuvitella mikä harvinaisuus! Onneksi tuollaisia ei ihan joka kauppareissulla vastaan tule. Kyllä vaan on paljon parempi jos mies kurvaa mersullaan siihen ihan kaupan oven eteen ja lähtee leijuntalaudalla ostoksille!
Kävelijä on seksikäs urheilullinen, tiedostava, älykäs ja urbaani mies. Autoilija sitten sitä muuta.
Parhaat miehet kulkee pyörätuolilla
Hyvä kun kysyit. Ehdottomasti ei kävellen liiku mies, joka haluaa olla uskottava. Suotavaa on pomppia yhdellä jalalla, jalkaa saa toki vaihtaa välillä. Vielä uskottavampaa on keulia jopolla lippis väärinpäin.
Kyllä sen pyörätuoli pitää olla, tai ainakin vähintään kävelykeppi tai kainalosauvat. Kävely on turn-off
Ei