Miksi niin moni nainen on riippuvainen miesten antamasta huomiosta?
Johtuuko se kasvatuksesta, kulttuurista vai onko naiset jotenkin biologisesti enemmän riippuvaisia "vahvempien" suosiosta?
Kommentit (6)
Koska lesbous ei ole tarpeeksi yleistä vielä
Musta kai tuntuu että se on juuri toisinpäin. Tälläkin palstalla on päivittäin keskusteluja missä jotkut pohtivat että onko elämässä mitään järkeä ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Musta kai tuntuu että se on juuri toisinpäin. Tälläkin palstalla on päivittäin keskusteluja missä jotkut pohtivat että onko elämässä mitään järkeä ilman naista.
Muutaman yksinäisen miehen pohdiskeluja. Sitten on toisaalta instagramin heruttajanaiset jotka ei ole enää mikään marginaali-ilmiö.
En tiedä, mutta huomiota on ihana saada. Ja olen itsekin todella huomaavainen puoliso :) mutta sitä pitää osata vaatia.. monessa parisuhteessa puoliso kaipaa enemmän huomiota. Sitä pitää osata vaatia ja myös antaa itse.
En minä kaipaa mitään vieraiden ihmisten huomiota, oman miehen kyllä, koska minäkin huomioin häntä, se on sitä rakkautta. Niitä huomiohuoria on aina ollut, nyt vaan pääsevät paremmin esiin kun on kaikenmaailman nettisysteemejä. Yhtälailla niitä huomiohuoria on myös miehissä, ehkä jopa enemmänkin esim. poliitikot.
Kasvatus ja huono itsetunto