Kirjoita tähän mitä haluaisit tehdä JUURI NYT
Minä haluaisin syödä appelsiinimehujäätä, mieluusti Balilla.
Kommentit (25)
Ottaa kädestä kiinni ihmistä jota rakastan. Katsoa silmiin ja sanoa se. En tee sitä koska se on turhaa. Hän ei rakasta takaisin.
Mennä suihkuun ja nukkumaan, mutta kun laiskottaa.
Rakastella monen naisen kanssa yhtä aikaa.
Nussia jonkun nuoren ja kauniin tytön kanssa.
Koetan saada eväät ja vihermehun valmistettua ja päästä nukkumaan. Huomenna herätys kello 5.
Olen laiminlyönyt unta ihan liikaa, taas 😔
Haluaisin syödä mielettömän kasan kaikkia hyviä epäterveellisiä herkkuja, mutta en voi kun laihdutan.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kädestä kiinni ihmistä jota rakastan. Katsoa silmiin ja sanoa se. En tee sitä koska se on turhaa. Hän ei rakasta takaisin.
Nössö.
Nussia yhden hemmetin ihanan miehen kanssa, mieluusti Balilla (tai oikeastaan Gili Airilla).
Istua sohvalla yksin kotona, pizza kainalossa ja viinipullo toisessa. Greyn anatomiat telkkarissa. Ahhhh
Vierailija kirjoitti:
Rakastella monen naisen kanssa yhtä aikaa.
Mä taas haluaisin rakastella yhden ihanan rokkipojan kansa vähintään 6 kertaa peräkkäin. N 41
Haluaisin soittaa yhdelle naiselle ja kysyä, onko kaikki hyvin, mitä kuuluu. Jos kaikki olisi hyvin, kysyisin, onko sitten niin, että hän haluaa kuopata ystävyytemme lopullisesti. Jos haluaisi, toivottaisin hyvää jatkoa. Jos ei haluaisi, olisin vähän hemmetin iloinen.
Haluaisin ottaa oikein pitkän ja ylellisen vaahtokylvyn. Mutta kun ei ole kylpyammetta :(
Käpertyä ihastukseni kainaloon nukkumaan.
Rakastella kiihkeästi exän kanssa
Haluaisin halailla ja pussailla jotain kivaa naista peiton alla.
Sinkkum
Lyödä miestäni.
Juu, en ole toteuttamassa.