Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muita elämäänsä TÄYSIN tyytyväisiä ihmisiä?!

Vierailija
09.03.2006 |

Tuntuu, että joka toista vaan v**ttaa, stressaa ja ahdistaa kun lukee näitä viestejä. Parisuhde mättää ja lapset on kamalia uhmaiässään.

Rupesin itse miettimään omaa elämääni ja voin sanoa ihan rehellisesti, ettei mua mätä mikään tällä hetkellä. Elämä on siis ihan tavallista tasaista arkea pienten lasten kanssa, ei olla mitään rikkaita, mies ihan tavallisen näköinen jne. Uskallankohan edes kirjoittaa tätä...olen yksinkertaisesti tosi Onnellinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen äiti, joka pian pääsee muuttamaan uuteen ihanaan kotiin. Ihana rakastava mies, terveet lapset ja raha-asiat kunnossa. En edes keksi mikä mättäis...hmmm....ei kyllä mikään =))

Vierailija
2/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi, komea mies. Rivitaloasunto, vuokralla kylläkin asutaan koska opiskelijoita ollaan molemmat. Opinnot kuitenkin loppusuoralla ja molemmilla aikaa olla kotona ja keskittyä lapseen, ehtii harrastaakin. Hyviä ystäviä, osallistuvat isovanhemmat. Nuoriakin ollaan ja voidaan käydä yhdessä ystävien kanssa ulkona. Ja itse olen vielä urheilullinen, hyvävartaloinen ja kaunis.. =)

Jos tästä nyt miinuksia täytyy etsiä, niin rahaa on tosi vähän välillä. Päätin kuitenkin itse jäädä esim. kesäksi kotiin, vaikka olis ollut koulutusta vastaava, hyvin palkattu kesäduuni tiedossa. Nyt vain ohjaan lastenteatterissa. Se on rentoa.

Niin ja oli mulla synnytyksenjälkeinen masennuskin, mutta koen näin jälkikäteen, että siitäkin on syntynyt paljon hyvää. Osaa arvostaa elämää enemmän ja luopua turhan urakeskeisestä ja stressaavasta elämäntavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä ja mies helvetin raskaassa ja huonapalkkaisessa työssä, mutta silti ei ressaa eikä v*tuta yms. lapset on ihania ja suhde miehen kanssa rakastava ja tasapainoinen (sepä se kait tätä onnellisuutta tuokin!). Meidän kotielämä on onnellista:)

Vierailija
4/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät duunit, lapset terveitä (siis ei edes perusflunssia, saati vakavampaa), raha-asiat kunnossa, hyvä parisuhde, kaunis koti.

Valittaa voisi vaikka mistä, mutta en vaivaudu. Perusasiat on kunnossa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi