Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos kuulisit että miehesi työpaikalla reilu parikymppinen nainen olisi halannut miestäsi?

Vierailija
08.11.2016 |

Olen itse siis tuo nainen.. hoikka ja kauniiksikin kehuttu. Olen luonnostani hyvin avoin ja lämmin ja tykkään "kosketella" (en mitenkään pervosti) ihmisiä. Olin halannut hyvästiksi yhtä työpaikan miestä ja ilmeisesti sana oli tästä kantautunut miehen vaimolle. Nyt tämä työkaveri on aivan paskanjäykkänä töissä ettei vahingossakaan joudu kahden kesken kanssani ikinä. Surullista että avoin ja lämmin nainen leimataan heti joksikin flirttailevaksi hutsuksi.

Kommentit (20)

1/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattelisi asiaa sen enempää. Jotkut tykkäävät kosketella ja jotkut jopa lähentelevät, sellaista sattuu. Huomattavasti merkitsevämpää on miehen tunteet ko. naista kohtaan, ei sen naisen teot.

Vierailija
2/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän yrität. Olen aika näyttävä ilmestys itsekin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloista mustasukkaisuutta

Vierailija
4/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti, ei minua haittaa. Johan mieheni tyttärentyttäretkin on 15- vuotiaita, et ole paljon vanhempi.

Vierailija
5/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olisi aika EVVK mutta mä nyt en ylipäätään harrasta mustasukkaisuutta. Sympatiani ap:lle, tosin vaimon käytöksellekin voi olla selitys, esim. jos äijä on aiemmin jäänyt pettämisestä kiinni niin ylireagointi on ymmärrettävää.

Vierailija
6/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumaisin, että ompas kiva, että joku on ollut ystävällinen miehelleni pitkän raskaan päivän aikana. Tosin miettisin, oliko tällä naisella hajuaisti ihan kohdillaan, tuo kuitenkin painaa raskaita hommia ja hikoilu siinä päivän mittaan on aika voimakasta.

Vierailija
7/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä halataan kyllä, esim.synttäreinä tai jos joku lähtee lomalle.

En siis ajattelisi tuosta mitään sen kummempaa. Tiedän että mieheni on jopa tanssittanut työkavereitaan (naisia) firman juhlissa. On hyvä tanssimaan ja tykkää siitä. Ja minulle tuo on erittäin ok. Minäkin juhlin omien työkavereiden kanssa välillä.

Vierailija
8/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä halaileva hupakko. Toivottavasti sulle käy huonosti miesten kanssa.

Vierailija
9/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Halaile ystäviäsi. En minä aikakaan halua että kysymättä työpaikalla kauniitkaan naiset tulee halailemaan. Noloa. Vai kysyitkö luvan halata? Kunnioita koskemattomuutta ja ihmisten henk. Koht. Tilaa.

Vierailija
10/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen mieheni puolesta. Nätti nuori nainen ja miehekäs mieheni.. uuh - vaikka itse sanonkin

Vierailija
11/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut saa halailla, epäreilujen en toivoisi häntä lähentelevän.

Vierailija
12/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin halasin entistä työkaveriani hyvästiksi kun hän oli viimeistä päivää töis yksikössämme. En ajatellut siitä mitään sen kummempaa. Eikä tulisi mieleenkään että siinä olisi jtn. outoa

Vierailija
13/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tyrkkyjä joka firmassa. 

Vierailija
14/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnostaisi paskan vertaa. 

Tai no oikeastaan tuntuisi ihan kivalta, varmistusta siita etta mies on muidenkin kuin mun mielesta haluttava. 

You pump the tires but I'm the one who rides him home :)

Vierailija
15/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies itse piti halaustasi liian tungettelevana? Miksi sun pitäisi päästä olemaan hänen kanssa kahdestaan? Vaikka tuollainen olisi kuinka luonnollista itselle, toiset ja varsinkin miehet ovat jäyhempiä.

Vierailija
16/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin noloja nämä nuoret pimut ovat viihteellä kun kännissä tungetaan työkavereiden kaulaan roikkumaan!

Niin se 4kymppinen pomo ei välttämättä tästä oikein innostu.

Vierailija
17/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajurako kiitos.

Liian innokas pimpsan tyrkytys ei kannata kun mies tykkää "metsästää". Munan kipeät pikkutytöt voi hakea oman tasoista seuraa jostain muulta kuin työpaikalta.

Vierailija
18/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi halailemaan työkavereita ellei olla vähän paremmissa väleissä.Kyllä sitä koskettelutarvetta voi vähän hillitä,osta joku pehmolelu vaikka.

Vierailija
19/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työyhteisössäni käyttäydytään aika muodollisesti, joten pitäisin vähän moukkamaisena uutta työntekijää, joka alkaisi halailla muita työpaikan käyttäytymisnormien vastaisesti, olkoon miten avoin ja lämmin persoona hyvänsä. Mieheni työpaikalla taas ollaan rennompia ja työkaverit tapaavat toisiaan myös vapaa-ajalla. Hänen työyhteisöönsä halaaminen sopii. En siis ajattelisi mitään.

Kerrot, ap, että tykkäät halata muita spontaanisti, ja esität tämän positiivisessa valossa ("olen lämmin ja avoin"). Oletko miettinyt, että kaikki eivät halua tulla halatuiksi tai ylipäätään pidä siitä, että muut kuin perheenjäsenet ja läheiset ystävät koskettelevat?

Minua häiritsi kertomuksessa myös se, että aloitat tekstisi kehumalla ulkonäköäsi. Miten ulkonäkösi liittyy aiheeseen? Syntyy vaikutelma, että haluat jotenkin tulla huomatuksi työyhteisössäsi ihanan luonteesi ja ylivertaisen ulkonäkösi vuoksi ja nautit ajatuksesta, että miespuolisten työkavereittesi vaimot ovat mustasukkaisia. Tähän viittaa omakehun lisäksi se, että kiinnität miehen reaktioon tällaisen yhdentekevän tapahtuman jälkeen kohtuuttoman paljon huomiota: mietit, miksi mies on "paskanjäykkänä" ja mitä kotona on aiheesta keskusteltu. Ihan kuin haluaisit, että mies on nyt ihanan nuoren työkaverinsa lumoissa ja kotona odottava vanha harppu kihisee kiukusta.

Vierailija
20/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ajatellut mitään, kun mieheni kertoi että työkaverinsa oli hyvästiksi halannut kun oli viimeistä päivää töissä. En siitäkään pahastunut kun mies kertoi että tanssitti pikkujouluissa paria työpaikan naista. Eikä minua haittaa jos vapaa-ajalla ihmiset halailevat miestäni. En ole miehestäni mustasukkainen, koska meillä on erittäin hyvä keskinäinen luottamus.

Minusta on kuitenkin häiritsevää että ap kuvittelee että on ihan ok ja jopa "hienoa" halailla ja kosketella muita avoimuuteen vedoten, varsinkaan töissä. Itse en pidä siitä että reviirilleni tunkeudutaan, ja en ole kovin innoissani tästä nykyajan ilmiöstä että puolituttujen kesken tai edes hyvien kavereiden kanssa pitäisi aina halata kun nähdään tai hyvästellään. Pitäisi ymmärtää että kaikki eivät vaan tykkää siitä että tullaan iholle, ja mielestäni tuollainen käytös ei vaan kuulu työpaikalle. Poikkeuksena nyt nuo viimeiset työpäivät yms. kännihalaukset pikkujouluissa, mutta noin "päivittäisenä" tapana asiatonta.