Miten suhtautuisit hyvään ystävääsi sen jälkeen, kun hän olisi iskenyt varatun perheellisen miehen ja
tämä mies olisi pettänyt vaimoaan ystäväsi kanssa, kun vaimo oli viimeisillään raskaana yms.? Ystäväsi olisi todella rakastunut ja haluaisi juuri tämän perheellisen miehen itselleen ja myös saisi hänet. Mies jättäisi perheensä ja lyöttäytyisi yhteen ystäväsi kanssa. Muuttuisiko suhtautuminen ystävääsi tällaisen jälkeen?
Kommentit (30)
Ystävyys ja ystävän parisuhde on ihan eri asioita, jälkimmäinen ei kuulu mulle.
Toki jos ystävän kumppani on mielestäni ihan mulkku ja ystävä roudaa tämän tapaamisiin mukaan joissa ei sitten puhuta kuin mulkkua kiinnostavista asioista, niin sitten saa ystävyys jäädä.
Antaisin kyllä myötätuntoa ja terapiaa ystävälle. Mies on ollut sika, kun viekoitellut ystävän iskemään hänet. Samoin se vaimo, joka on ajanut miehen pettämään. Eli tukea ystävälle ja vaimon mustamaalausta eri tilanteissa.
Olisin edelleenkin ystävä.meille kävi niin että mieheni petti minua bestikseni kanssa,bestikseni rakastui mieheeni,miehelleni bestis oli vain pano,toki loukkasi mutta halusin antaa anteeksi molemmille,bestis ei pystynyt pitämään mitään yhteyttä minuunkaan kun mies ei halunnut muutakuin panna ja hän oli oikeasti rakastunut mieheeni.bestiksen perhe hajosi tämän takia,siitä olen surullinen.mä oon sotä mieltä että pitkissä parisuhteissa on suuri vaara pettämiseen,me oltiin oltu tuolloin 18v yhdessä,mies kertoi pettämisestä itse.nyt 8v myöhemmin on pidetty huoli myös parisuhteesta säännöllisesti,krt kk hotelliyö kahden,krt vko ravintola illallinen.eletään ihan parasta aikaa yhdessä,nautimme toistemme seurasta,jopa työskentelemmekin yhdessä.illat ja viikonloput pyhitetty lapsille.
No en ainakaan suoralta kädeltä tuomitsisi ystävääni. Jos ystäväni olisi rakastunut ja onnellinen ja jos miehellä olisi takanaan surkea liitto, niin mikä minä olisin sanomaan, että he eivät saa olla yhdessä? Minusta kenenkään ei pitäisi haaskata ainoaa elämäänsä surkeassa parisuhteessa kitkuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan suoralta kädeltä tuomitsisi ystävääni. Jos ystäväni olisi rakastunut ja onnellinen ja jos miehellä olisi takanaan surkea liitto, niin mikä minä olisin sanomaan, että he eivät saa olla yhdessä? Minusta kenenkään ei pitäisi haaskata ainoaa elämäänsä surkeassa parisuhteessa kitkuttamiseen.
Ei se liitto ole takana, jos sen aikana petetään.
Ei vaikuta mielipiteeseeni.
Miehestä sen sijaan muodostaisin negatiivisen kuvan. Turha katsella vieraisiin pöytiin jos rouva paksuna ja uskollisuuslupauksia vaihdettu.
Minulla oli tuollainen ystävä, iski yhteisen ystävämme miehen, tekivät lapsenkin yhdessä jne. Tämä yhteinen ystävämme romahti täysin, mutta tämä toinen nainen manipuloi meidät kaikki puolelleen.
On nyttemmin entinen ystävä, koska myös minun lasteni isän kulli kelpasi paremmin kuin hyvin. Voipi kelvata omakin ukkosi ystävällesi.
Ei olisi enää mun ystävä. Miksi hyväksyisin tuollaisen luopion ystäväkseni?Kunnon naisiakin riittää.
Tällaisia on olut jopa lähipiirissä ja ovat kyllä jääneet sen jälkeen vähän kauemmas, siis on haluttu pitää välimatkaa. En ymmärrä alkuunkaan pettämistä ja sanon sen suoraan. Jo siitä nämä toisen liittoon väliin tunkeutujat ja oman avioliittonsa rikkojat osaavat kyllä pysyä loitompana, koska eivät halua kuunnella moraalisaarnoja. Tietävät tekevänsä väärin, niin reilu totuuden kertominen koskee.