Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten Tinder strategia paljastaa naisten hypergamian

Vierailija
08.11.2016 |

Naiset swaippaavat vain samoja miehiä Tinderissä. Etenkin niitä jotka kuuluvat miesten parhaimpaan 5%, ovat ulkonäöltä miesten parhaimmassa 5%. Näillä miehillä on satoja matcheja ja naiset tappelevat heidän huomiosta.

Jos mies ei kuulu miesten ulkonäöltään parhaimpaan 5% matchien saanti on vähäistä ja Tinderin käyttö on ajanhukkaa.

Kommentit (10)

1/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäön perusteella valitseminen ole hypergamiaa. Tarkista edes termisi.

Vierailija
2/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko itse naisena kenellekään muulle kuin parhaimmille mahdollisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteen takia ei naisilla ole koskaan oikeutta valittaa siitä kun he jää yksin.

Vierailija
4/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Tinderin kilpailuympäristö perustuu paljolti ulkonäköön. Naiset haluavat tuossa kilpailuympäristössä ulkonäöltä parhaimpia miehiä, ihan samalla tavalla hypergamia toimii muissakin kilpailuympäristöissä missä naiset havittelevat miehiä mutta eri säännöillä.

Vierailija
5/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan "tappele" kenenkään miehen huomiosta. Painan tykkää jos mies vaikuttaa mun tyyliseltä ihmiseltä ja on riittävän hyvännäköinen. Juttelen ja tapaan niiden kanssa jotka ylläpitää aktiivisesti hyvää keskustelua jonkin aikaa, pelkällä ulkonäöllä ei kanssani pärjää.

Vierailija
6/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lukemani mukaan miesten strategia puolestaan on tykätä kaikista ja katsoa tarkemmin vasta sitten jos saa mätsin, Siinä vaiheessa he sitten päättävät, laittavatko viestiä. He sitten varmaan laittavat viestiä nimenomaan niille naisille, jotka heidän mielestään eivät näytä viehättäviltä, vai? Vai olisiko sittenkin ihan luonnollista, että molemmat sukupuolet etsivät niin seksiin kuin parisuhteeseenkiin puoleensavetävää kumppania?

7/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Tinderin kilpailuympäristö perustuu paljolti ulkonäköön. Naiset haluavat tuossa kilpailuympäristössä ulkonäöltä parhaimpia miehiä, ihan samalla tavalla hypergamia toimii muissakin kilpailuympäristöissä missä naiset havittelevat miehiä mutta eri säännöillä.

Valitsetko sinä sen 130kg naisen sieltä sopusuhtaisempien joukosta tai jonkun huonohampaisen, jolla on naama rokonarpia täynnä? Vai olisiko niin, että sinäkin valitset ulkonäön perusteella?

Vierailija
8/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

onneksi sinä olet oppikirjaesimerkki siitä.

Vierailija
9/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteen takia ei naisilla ole koskaan oikeutta valittaa siitä kun he jää yksin.

Tarkoitat mitä?

Vierailija
10/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan "tappele" kenenkään miehen huomiosta. Painan tykkää jos mies vaikuttaa mun tyyliseltä ihmiseltä ja on riittävän hyvännäköinen. Juttelen ja tapaan niiden kanssa jotka ylläpitää aktiivisesti hyvää keskustelua jonkin aikaa, pelkällä ulkonäöllä ei kanssani pärjää.

Mitäs jos mies odottaa, että myös sinä osallistut keskustelun ylläpitoon aktiivisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä