Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sieltä Tinderistä oikein löytää niitä kunnollisia miehiä?

Vierailija
08.11.2016 |

Minä en ole löytänyt kuin niitä jotka seksin jälkeen ei enää pidä yhteyttä ja näitä on tullut vastaan jo kymmeniä. Miten ne kunnon miehet sieltä oikein löytyy??? Alkaa jo turhauttaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tarkoitettu pettäjille.

Vierailija
2/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin unelmieni miehen tinderistä! En ikinä käyttänyt sitä tosissani, lähinnä kavereiden kanssa kun oltiin menossa ulos, mutta nyt onnellisesti suhteessa maailman ihanimman ja hyväsydämisimmän miehen kanssa. Kannattaa jutella jonkin aikaa esim whatsapissa ja tavata useampia kertoja ennen kuin hyppää sänkyyn, niin näkee myös kuinka tosissaan toinen osapuoli on. Tsemppiä, uskon, että rakkauden voi löytää ihan mistä tahansa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa jalkoja ekoilla treffeillä.

Vierailija
4/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehet kiertää tuollaisen yhteishyvän.

Vierailija
5/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt kuin niitä jotka seksin jälkeen ei enää pidä yhteyttä ja näitä on tullut vastaan jo kymmeniä. Miten ne kunnon miehet sieltä oikein löytyy??? Alkaa jo turhauttaa.

Kunnon miehiä....(tähän sitä espanjalaismiehen naurua)

Vierailija
6/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder levittää sukupuolitauteja tehokkaammin kuin mikään muu.

Vierailija
7/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kunnollinen mies? Paljon tulee vastaan naisia, joiden kanssa jaksaa olla yhteyksissä vain sen vuoksi, että kerran pääsee kaatamaan saaliin. Siinä on sellainen kiva viettinsä, ja sen jälkeen ne naikkoset voi unohtaa. Ja tuo johtuu pelkästään naisesta, kun ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen.

Vierailija
8/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder levittää sukupuolitauteja tehokkaammin kuin mikään muu.

Et ole vielä kuullut kondomista? Se on fiksu keksintö, ja kyllä sinäkin siitä kuulet terveystiedon tunneilla, jotka alkavat viimeistään 5.-6. luokalla.

Vierailija
9/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on PANOSOVELLUS!!!!!!!!!!!!!!!

Tämä ei tunnu prinsessaharhailijoille menevän jakeluun?

Vierailija
10/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet lähtevät pois Tinderistä kun eivät saa mätsejä. Palveluun jäävät panorinkejä ylläpitävät Axlit. Suhtaudun hyvin skeptisesti naisten väittämiin siitä, että olisivat Tinderistä löytäneet puolison. Ilmeisesti heillä on realistinen käsitys omasta tasosta ja sitten on käynyt tuuri kun on sattunut sopiva kiinnostunut mies kohdalle.

Vierailija
11/16 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kymmeniä! No olet jo mua edellä! Mutta olen löytänyt tosi kunnollisia miehiä Tinderistä, ei vaan ole vielä natsannut siitä pidemmälle. Lisäksi olen löytänyt miehiä, jotka haluavat tapailla ja viettää aikaa muutoinkin kuin vain lakanoiden välissä. Eli kai jonkinlaista ystävyyttä. Ei kannata luovuttaa!

Vierailija
12/16 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Jo kymmeniä! No olet jo mua edellä! Mutta olen löytänyt tosi kunnollisia miehiä Tinderistä, ei vaan ole vielä natsannut siitä pidemmälle. Lisäksi olen löytänyt miehiä, jotka haluavat tapailla ja viettää aikaa muutoinkin kuin vain lakanoiden välissä. Eli kai jonkinlaista ystävyyttä. Ei kannata luovuttaa!

Eikö sulla oo ollut satoja miehiä?

13/16 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain ollut näistä miehistä tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
14/16 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet lähtevät pois Tinderistä kun eivät saa mätsejä. Palveluun jäävät panorinkejä ylläpitävät Axlit. Suhtaudun hyvin skeptisesti naisten väittämiin siitä, että olisivat Tinderistä löytäneet puolison. Ilmeisesti heillä on realistinen käsitys omasta tasosta ja sitten on käynyt tuuri kun on sattunut sopiva kiinnostunut mies kohdalle.

Näinpä. Mielestäni olen hyvinkin kunnollinen mies enkä saanut yhtään matchia. Ihan turha sovellus

Vierailija
15/16 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnollisia miehiä ole olemassakaan. Ota suosiolla palstan kilttimies.

Vierailija
16/16 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Eikö sulla oo ollut satoja miehiä?

Satoja matcheja, joista olen tavannut joitain kymmeniä. Sänkyyn ei ole päätynyt kuin muutama! Ja niistäkin muutamasta suurin osa on jäänyt minulle pysyviksi ystäviksi.

Uusin jalat alta vienyt ihastus löytyi ihan muualta kuin Tinderistä! Ja se ei mikään kunnollisuuden perikuva ole, vaikkei tinderiä käytäkään. Enkä itsekään ole laittanut sovellusta päälle pitkiin aikoihin. Liian kiire!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi