Miehet, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä
Ymmärrän, että yhden illan jutuissa tai tuoreissa tapailusuhteissa suuseksi ei välttämättä kuulu kuvioon, mutta tähän asti lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen sekstaillut pidemmän aikaa, ovat jossain vaiheessa alkaneet antaa suuseksiä. Jostain syystä nykyinen poikaystäväni ei kuitenkaan tykkää suuseksistä yhtään, eikä halua sitä minulle antaa. Tämä ei korpeasi niin paljon muuten, mutta hän on muutenkin nihkeä esileikkien suhteen, eikä tykkää esimerkiksi käyttää vibraattoreja. Tarvin klitoriskosketuksen saadakseni orgasmin, ja poikaystäväni estoisuuden takia seksielämämme on aika yksipuolista... Onko täällä miehiä, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eivätkä tykkää käyttää vibraattoreja? Tai muutenkaan tykkää panostaa naisen nautintoon? Olisin kiinnostunut kuulemaan, että miksi ette tykkää tehdä ko. toimenpiteitä.
Kommentit (54)
Suuseksi on minulle vähän mystistä. Ensin olet asento päin helvettiä niska paskana lipomassa klittaa, josta naisen yh tai yyh -äännähdyksistä pitää päätellä meneekö oikein.
Kysely ei kesken kaiken toimi, tiedän sen. Jälkikäteen kysyttäessä nainen sitten sanoo, että painetta pitää olla sopivasti. Samanaikaisesti pillun hyväilystä sormella palaute on, että joskus hyvä joskus tulee liikaa tuntemuksia.
Jos nainen osaisi kommunikoida, opettelisin ja tekisin sitä mielelläni. Ei ole vielä tällaista löytynyt.
M40
Kuka nyt mielellään nuolee kusista suolen pätkää? Ihan sama kun menisit yleiseen vessaan nuolemaan posliinia, maistuu yhtä hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mielellään nuolee kusista suolen pätkää? Ihan sama kun menisit yleiseen vessaan nuolemaan posliinia, maistuu yhtä hyvälle.
:D Taas tää "kusinen suolenpätkä". Hulvatonta.
minä jos kukaan tykkään nuolla naisen pimppiä se maistuu ihanan seksille se vielä palkitsee jos onnistun saamaan naiselle orgasmin
No sormetellua ja muuta on esileikkinä kyllä. Lähinnä kaipaisin suuseksin tilalle silloin tällöin vibraattoria, mutta poikkis sanoo vaan että "lelut eivät ole hänen juttu" ja "vievät fiilistä". Huoh.
no eivoi kaikki tykätä samoista asioista
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä naisen anatomiasta niin pihalla kuin olla voi.
löytyskö tältä sivulta joku kuka tykkää suu seksistä
Hyi helvetti, ei todellakaan kiinnostaa.
Minä kyllä neuvon tarvittaessa mielelläni. Eikä tarvii tuntitolkulla lipoa tai edes orgasmiin asti joka kerta, mutta olisi kiva saada edes joskus. AP
taidat olla itse sitä vailla olen tehnyt monelle naiselle hyvät orkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä naisen anatomiasta niin pihalla kuin olla voi.
Kysyn vaan, että miten vältät suuseksissä kusisuolikontaktin?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/Skenes_gland…
ansu kirjoitti:
minä jos kukaan tykkään nuolla naisen pimppiä se maistuu ihanan seksille se vielä palkitsee jos onnistun saamaan naiselle orgasmin
Samat sanat, mutta ymmärrettävällä suomenkielellä.
sinusta saattaisin olla kiinnostunut vaikutat järkevältä jos olet nainen
En ymmärrä, miksei joillekin ihmisille toisen miellyttäminen ole yhtään tärkeää. Ok, ymmärrän jos suuseksi on no-no, mutta miten ihmeessä vibraattorin käyttö voi olla? En ymmärrä.
tykkään jos nainen käyttää myös hieromasauvaa
Minusta suusseksin antaminen vaimolleni on hyvin palkitsevaa. Se tuottaa hänelle paljon nautintoa ja virittää valmiiksi yhdyntää varten, johon hän minut suorastaa käskee. Yhdyntä johtaa melkein poikkeuksetta vaimoni orgasmiin yleensa heti sen jälkeen kun minulta on tullut. Ilman suuseksiä tahditus ei onnistu yleensä näin hyvin. Suuseksin antamisessakin harjoitus tekee mestarin ja kaiken lisäksi se on hyvin kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No sormetellua ja muuta on esileikkinä kyllä. Lähinnä kaipaisin suuseksin tilalle silloin tällöin vibraattoria, mutta poikkis sanoo vaan että "lelut eivät ole hänen juttu" ja "vievät fiilistä". Huoh.
Miten sinä suhtautuisit miehille suunnattuihin leluihin esileikkinä tai muuten teidän seksissä?
No suuseksin voi ymmärtää, mutta miksi on nihkeä kaikkia esileikkejä kohtaan? Ei mulla tulisi seksistä yhtään mitään, jollei mitään lämmittelyä olisi. Suostuuko keskustelemaan asiasta?