Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetelkaa hyviä ihonhoitovinkkejä!

Vierailija
08.11.2016 |

Kertokaapas rakkaat palstalaiset, mitä hyväksi havaittuja keinoja olette käyttäneet ihonhoidossa? :)

Veden juonti on itselläni ykkönen, se saa ihon voimaan paljon paremmin. Muutenkin uskon, että ihon hoitaminen lähtee sisältä päin, eli ruokavalio + tarvittavat vitamiinit ovat isossa osassa. Onko teillä jokin tietty ruokavalio/raaka-aine/ravinnelisä, minkä olette huomanneet vaikuttavan ihon kuntoon? Entäs ulkoiset apukeinot, eli esimerkiksi jotkut ihonhoitotuotteet?

Itselläni tavoite olisi saada ihon väri tasaisemmaksi ja kuulaammaksi, ja lisäksi välillä vaivaava pieni aknen poikanen kuriin. Jakakaa vinkkinne! :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt ollu ihastunut konjac-sieneen, puhdistaa tosi hyvin, eikä kuivata. Bio-oil näin talviaikaan on tosi hyvä suoja.

Vierailija
2/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermiinien ruiskuttelu mm kasvoille, toimii aina ja on luomua sekä lähellä tuotettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni taas se hyvän ihonpuhdistusrutiinin luominen on todella tärkeää, kuten myös ruokavalio +liikunta.

Vitamiineja syön itse biotiinia, magnesiumia, d- ja c-vitamiinit. 

Eli että löytää hyvän sarjan ja käyttää niitä tuotteita kunnolla, varmistaa että se iho oikeasti puhdistuu niillä täysin. Siksi itse suosin putsari + kasvovesi+ kosteuttava voide-yhdistelmää.

Nyt tilasin Paula's Choicelta kokeiluun ensimmäistä kertaa tuotesarjan + happokuorinnan, koska luin että se voisi auttaa hieman akneen taipuvaiselle iholle. Toivottavasti toimivat kun saapuvat.

Vierailija
4/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ole auttanut mun huonoon ihoon kuin e-pillerit. Se on niin syvällä mun kehossa ja hormoneissa.

Vierailija
5/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa samaa mieltä: ihoa hoidetaan sisäisesti, myös rasvaus. Tulet ap kuitenkin saamaan suosituksia koko apteekin voidevalikomalle :D:D:D

Vierailija
6/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The bodyshopin sellanen 7€ naamaharja on ihana, laittaa veren kiertämään ja tekee siitä ihanan sileän.

Vierailija
7/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo happokuorinta on se mikä mulla vei pikkunäppulät mennessään.Eli 3 kirjainta:BHA. Itse käytän vahingossa alelaarista mukaan tarttunutta löytöä eli Clinique mild clarifying toneria. Valitettavasti tuote on lopetettu eli korvaaja on hakusessa.

Olen ajatellut että kalliimpi kosmetiikka on turhaa mutta nyt täytynyt osittain korjata käsityksiä.Hyvä tuote on hyvä hinnasta viis.

Vierailija
8/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen ihonhoitorutiini on aikamoinen:

https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/comments/2jcss2/asian_skincare_101…

Aasialaisten ihon kunnon perusteella sanoisin, että on vaivan arvoinen.

Vierailija
9/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on akneen taipuva iho pysynyt Jenkkiversion Proactive -hoitotuotteilla. Suomesta saatavista tuotteista on tuo aktiiviaine korvattu jollain toisella (ei toiminut ).

Alla vielä listaus aasialaisista ihonhoitorutiineista, jos joku on kiinnostunut. t.8

https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/comments/3o4j8w/post_your_routine_…

Eka esimerkki:

1st Cleanser: Banila Clean It Zero Purity [HG]

2nd Cleanser: Hada Labo Foaming Cleanser [HG]; S:um37 MRCS [HG]

pH Adjusting Toner: Etude House Wonder Pore Freshner 10in1 [RP]

Vitamin C Serum: OST C20 [RP]

BHA: non-AB (Stridex Red Box, RP)

AHA: non-AB (St.Ives pads HG)

First Essence: Missha FTE Intensive [HG]

Hydrating Toner: The Face Shop Chia Seed Water 100 [RP]

Essence: Benton SnailBee Essence [HG]; Innisfree White Tone Up Essence [WNR]

Serum: Innisfree Green tea seed Serum [HG]

Ampoule: Tosowoong Sparkling Propolis Amopule [HG]

Medium Moisturizer: non-AB (CeraVe PM) [RP]

Heavy Moisturizer: Benton Steam Cream [HG]; Mizon Snail Repair Perfect Cream [RP]

Eye Cream: non-AB (Yves Rocher Cream Riche [HG])

Facial Oil: non-AB (Fresh Seaberry Oil [WNR])

Sleeping Pack: Too Cool For School Pumpkin [WNR]; non-AB (Kiehl's Overnight Mask [WNR])

Sheet Mask: Innisfree [RP]; TonyMoly Pureness [HG]

Sunscreen: Nivea Super Protect Sun Gel spf50+++ [HG!!]; Missha ALL AROUND SAFE BLOCK ESSENCE SUN SPF45/PA+++ [RP]; MISSHA all around Safe Block Mild Essence Sun Milk SPF45/PA+++ [WNR]

Spot Treatment: hydrocolloid stickers

Other: Innisfree Super volcanic clay mask [RP]; Skinfood Black Sugar Strawberry mask scrub [RP]; konjac sponges

Toinen esimerkki

1st Cleanser: Clinique Take the day off oil balm (HG), LJH Cellabell MC Cleansing Oil (WNR)

2nd Cleanser: Hada Labo Gokujyun foaming cleanser, La Roche Posay Toleriane Dermo cleanser (HG)

BHA: Cosrx Blackhead Power Liquid (RP)

AHA: Silk Naturals 8% AHA Toner

First Essence: Missha Time Revolution First Treatment Essence, Su:m 37 Secret Programming Essence (RP)

Hydrating Toner: Goodal Waterest Lasting Water Oil, Kohaku Hada Facial Lotion Very Moist

Essence: LJH Tea Tree 90 Essence (RP), Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence

Serum: izon Original Skin Energy Peptide 500 (RP)

Ampoule: LJH Vita-Propolis (HG), Scinic Snail AIO

Light Moisturizer: Goodal Super Seed Oil Plus Moist Emulsion(WNR), La Roche Posay Cicaplast Epidermal Recovery Accelerator(HG)

Medium Moisturizer: Cosrx Advanced Snail 92 All In One Cream

Heavy Moisturizer: Hidemond Pinkblast Super Moisturizing Cream, Embryolisse Lait-Creme Concentrait (HG), Cosrx Honey Ceramide Full Moisture Cream (WNR)

Facial Oil: Boscia Tsubaki oil, Dr.Jart+ Ceramidin Oil balm, Sibu Beauty Seabuckthorn Oil (RP)

Sleeping Pack: Hada Laba Gokujyun Perfect Gel (gold jar) (HG), Sidmool Royal Honey Peptide Deep Moisture Sleeping Pack (WRP)

Sheet Mask: Memebox Hydrogel Mask, My Beauty Diary (Royal Honey, Sake Yeast, Imperial Bird's Nest), Leaders Clinic Mediu Amino (AC Free, Moisture) (HG)

Sunscreen: Mizon UV Mild Sun Block (WNR), La Roche Posay Anthelios 60 Body Milk

Spot Treatment: Cosrx Natural BHA Skin Returning A Sol

Other: Cicaplaust Baume B5, Biafine

Vierailija
10/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinjuonnin vähentäminen / lopettaminen

Vierailija
11/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksistanne! :) Lisää vaan tulemaan! Ap

Vierailija
12/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni taas se hyvän ihonpuhdistusrutiinin luominen on todella tärkeää, kuten myös ruokavalio +liikunta.

Vitamiineja syön itse biotiinia, magnesiumia, d- ja c-vitamiinit. 

Eli että löytää hyvän sarjan ja käyttää niitä tuotteita kunnolla, varmistaa että se iho oikeasti puhdistuu niillä täysin. Siksi itse suosin putsari + kasvovesi+ kosteuttava voide-yhdistelmää.

Nyt tilasin Paula's Choicelta kokeiluun ensimmäistä kertaa tuotesarjan + happokuorinnan, koska luin että se voisi auttaa hieman akneen taipuvaiselle iholle. Toivottavasti toimivat kun saapuvat.

Joo tuo ihon puhdistus on myös tosi tärkeää, nimenomaan että saa meikin ja lian kunnolla pois kasvoilta. Ihon liika peseminen taas on pahasta, ts. "turha" peseminen, esim. jos ei ole käyttänyt meikkiä koko päivänä eikä muutenkaan hikoillut tms., niin koen, että silloin on turha kuurata kasvoja millään aineilla. Iho vaan ärsyyntyy ja kuivuu. (Toki tässä on iso merkitys, millä aineilla putsaa.)

Tuu kertomaan tänne sitten miten toi happokuorinta toimii! :) Ap

Vierailija
13/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kanssa samaa mieltä: ihoa hoidetaan sisäisesti, myös rasvaus. Tulet ap kuitenkin saamaan suosituksia koko apteekin voidevalikomalle :D:D:D

Voi olla =P Ap

Vierailija
14/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinjuonnin vähentäminen / lopettaminen

Miten kahvin juonnin lopettaminen vaikutti ihoosi? Tai, minkälaisista iho-oireista kärsit aikaisemmin kahvia juodessasi? :) Ap

Vierailija
15/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavita -voide on parasta iholle. Kaikenmoinen punotus hävisi heti ja viikon käytön jälkeen iho tasaisempi.

Vierailija
16/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bellavita -voide on parasta iholle. Kaikenmoinen punotus hävisi heti ja viikon käytön jälkeen iho tasaisempi.

Kiitos vinkistä, pikaisen googlettelun jälkeen kuulosti kyllä ihan lupaavalta tuotteelta. :)

Vierailija
17/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonoitu oliiviöljy auttaa moneen iho-ongelmaan...googleta

Vierailija
18/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsonoitu oliiviöljy auttaa moneen iho-ongelmaan...googleta

Toi on kyllä mielenkiintonen.. Ap

Vierailija
19/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vaiheinen puhdistus: ensin kookosrasvaa kuivaan naamaan ja vanulapulla hellästi hieroen enimmät liat ja meikit pois, sitten normaalisti vaahtoava puhdistusaine + kasvovesi ja rasva. Pikkufinnit lähtenyt melkein kokonaan tuon puhdistuksen myötä ja varsinkin näin talviaikaan tuo kookosrasva on tosi kätevä!

Vierailija
20/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen kasvot aamuisin pelkällä suolalla. Kostutan suolapalikan, hieron sitä käsiin ja levitän kasvoille hampaidenpesun ajaksi. On sekä antibakteerista että kosteuttavaa. Tästä en enää halua luopua, sillä on tasapainottanut ihoa tosi paljon: sekä pintakuivuus että näppylät on vähentyny. Eikä maksakaan paljon mitään!

Seerumi näyttää tekevän ihmeitä iholle, nyt kun olen käyttänyt sellaisia viimeiset pari vuotta. Pyrin käyttämään jotakin kosteuttavaa sorttia. Kosteutus nimenomaan on avain siihen kuuluisaan "hehkuun".

Yövoiteena mulla on käytössä kylmäpuristettu jojobaöljy. Kosteuttaa ihanasti! Talvella aion käyttää sitä myös päivisin.