Mikä meikkivoide hyvä?
Peittäisi sopivasti. Puuteriakin saa suositella..
Kommentit (9)
Mä tykkää BareMineralsin tuotteista (vai taitaa nykyään olla BareEssentials) mutta mikä nyt onkaan. Mua ahdistaa ja kutittaa kaikki voidemaiset; nämä puuterimaiset ei tunnu ällöltä iholla
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkää BareMineralsin tuotteista (vai taitaa nykyään olla BareEssentials) mutta mikä nyt onkaan. Mua ahdistaa ja kutittaa kaikki voidemaiset; nämä puuterimaiset ei tunnu ällöltä iholla
Ne just tuntuu, aluksi. Mut heti kun puuteri on "sulanut" ihon luonnollisiin rasvoihin tulos on täydellinen. Hyvä peitto, mutta näyttää siltä kun meikkiä ei ois ollenkaan.
Itse lopetin puuterin käytön kokonaan, hetki siinä meni mutta nyt iho pysyy luonnollisen mattana koko päivän ilman puuteria
Täältä ääni Yves Rocherin Pure light -meikkivoiteelle, täyskymppi. Todella kevyt, kosteuttaa, peittää, suojaa kylmältä talvi-ilmalta ja tuntuu iholla siltä, kuin ei olisi mitään meikkivoidetta ikinä levittänytkään. Ts. ei jätä inhottavaa nahkeaa kerrosta ihon pinnalle lillumaan.
Omat suosikit:
Sensai Cellular Performance Cream Foundation
Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light
Jos uskaltaa tilata netistä kokeilematta sävyn sopivuutta, ehdoton ykkönen:
M Magic Cushion Moisture SPF50+/PA+++
http://www.misshaus.com/shop/makeup/face/bb-cushion/m-magic-cushion-moi…
Halpamerkeistä Lorkun Truematch, jossa laaja sävyvalikoima (kylmä-neutraali-lämmin vaaleasta tummempaan). Sopii kestäväänkin juhlameikkiin, arkena peittävyys saattaa olla joillekin "liikaa". Levitettävyys on hyvä, mutta kannattaa olla nopeahko ettei jämähdä paikoilleen.
Täältä ääni Armanin Face Fabric-meikkivoiteelle ja yhdessä käytettynä Armanin Crema nuda supreme glow reviving tinted cream:in kanssa iltameikkinä helppo ja luonnollinen.
Lumenen CC-voide on tosi hyvä! Samoin yllättäen essencen meikkivoide, sellainen beige tuubi jossa on oranssi korkki... Maksaa alle 5€ ja on älyttömän hyvä hintaansa nähden. Jos laatuun haluaa panostaa, niin toki Diorin Nude on parempi kuin kumpikaan noista.
Millainen ihotyyppi?