Jos saisitte lahjakortin "hemmotteluhoitoon"..
Mitä se sisältäisi? Hinnalla ei nyt väliä. Mikä teitä kiinnostaisi? Siis kasvoihin/kroppaan/jalkoihin ym liittyvää.
Kommentit (12)
Aromaterapiahieronta, kuumakivihoito tai kasvohoito. Nyt tuli hinku, pakko varmaan itse maksaa itsensä hierontaan, piristäisi tämän liian aikaisin alkaneen talven keskellä.
Kasvohoito. Tai johonkin kylpylään joku ihana rentouttava koko vartalohoito.
Jos mietit lahjakorttia jollekin, anna vain tiettyyn paikkaan, mutta niin, että saaja itse saa päättää, mihin sen käyttää.
Itse käyn kasvo- ja jalkahoidossa omalla kosmetologilla. En menisi minne tahansa näitä kynsi- ja jalkasienisiä koipiani näyttämään ja ihoni on niin kuiva, että oma kosmetologi osaa sen tarpeet parhaiten.
Hieronnassakin käyn tietyllä hierojalla, joka on tähän mennessä ainoa, joka saa mun niskoista päänsärkyä aiheuttavat jumit laukeamaan.
Mulle siis ehkä parasta hemmottelua olis personal trainerin tekemä kuntosaliohjelma. :)
Kasvohoito tai jalkahoito. Kannattaa ostaa tosin sellainen lahjakortti millä saa mitä haluaa ja muistuttaa kortin saajaa ettei kerro sinne että lahjakortilla tulee hoitoihin koska saa huonompaa palvelua ja huonompia aikoja. Lisäksi kysyä ehdottomasti aina sen hoidon hinta jos ei ole selkeästi näkyvillä koska jotkut hoitola yrittää saada sen kortin kulumaan kalliimmalla hoidoilla kun ne yleensä on.
Hieronta, pedikyyri ja kasvohoito. Jos siis voisi valita enemmän.
Mulla on oma hemmottelija kotona, en tarvitse maksettua palvelua :)
Miehelle vai naselle? Minkä ikäiselle?
Näin monta ehdotusta jo, eikä kukaan ole halunnut thai-hierontaa??
Kasvohoito yhdistettynä päähierontaan olis aivan taivaallista.
Voi kun saiskin! Kuumakivihieronta, yrttinyyttihieronta, intialainen päänhieronta, aromaterapia, rentouttava hieronta (ei siis semmonen tavallinen), energiahoito, jalkahoito, kasvohoito jollain ihanilla luontaisjutuilla. AAH.
Kasvoihin.