Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty pitämään yli 35-vuotiaita ukkeleita miehinä

Vierailija
08.11.2016 |

Ovat isiä, setiä ja isoisiä. Rupsahtaneita, vatsaa kasvattavia kaljuuntuvia ja harmaantuvia ukkeleita.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, kunnes olet itsekin yli 35-vuotias;)

Vierailija
2/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, muuttuuko sun mielestä ihmisen sukupuoli, kun hän täyttää 35v? Mitä niistä sitten tulee? Eli kun mä oon 45v nainen, niin en olekaan enää nainen? Pitääkö pyytää KELAlta uusi sotu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. T. N55

Vierailija
4/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, timmin rotunaisen oikeuksiin ja suorastaan velvollisuuksiin kuuluukin arvostella.

Ysikymppisenäkin jalka napsaa vielä jotta...

Vierailija
5/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään nuorena pystynyt, mutta nyt onnistuu, kun olen itsekin päälle 35.

Vierailija
6/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, muuttuuko sun mielestä ihmisen sukupuoli, kun hän täyttää 35v? Mitä niistä sitten tulee? Eli kun mä oon 45v nainen, niin en olekaan enää nainen? Pitääkö pyytää KELAlta uusi sotu?

Ne on setiä, isiä ja isoisiä. Eli täysin seksittömiä olioita. Miehet ovat seksuaalisesti haluttavia.

Vierailija
7/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maagisesti mies muuttuu ukkeliksi kun täyttää 35.

Pitäisikö elää kuten kivikaudella ja kuolla viimeistään kolmevitosena?

Vierailija
8/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri eräänä päivänä katselin Brädin ig-kuvia ja ajattelin, että miksi Suomessa vain julkkismiehet on noin trendikkäitä ja nuorekkaita lähes 4-kymppisenä. Brädihän on kai -79? Kaikki tavis 79-miehet on ihan setiä ja pappoja. Miksi? Miksi pitää olla ensin se julkkis, että voi olla trendikäs?

Vierailija
9/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pittiakin varmasti kiinnostaa.

Vierailija
10/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pittiakin varmasti kiinnostaa.

Se on aina ollut ruma kuin petolinnun perse. Taitaa olla vain vanhojen naisten mieleen.

Vierailija
11/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin ap:ltä pillua 10 minuutissa. Tietenkin sillä varauksella, että hän täyttää kriteerini.

M35

Vierailija
12/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en oikein pidä alle 35 v miehiä minään.

N 24

Vierailija
13/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juuri eräänä päivänä katselin Brädin ig-kuvia ja ajattelin, että miksi Suomessa vain julkkismiehet on noin trendikkäitä ja nuorekkaita lähes 4-kymppisenä. Brädihän on kai -79? Kaikki tavis 79-miehet on ihan setiä ja pappoja. Miksi? Miksi pitää olla ensin se julkkis, että voi olla trendikäs?

Brad on kylläkin syntynyt 1963.

Minä taas olen syntynyt 1979, olen siis 37, tosin en mies enkä ukkeli. Miehenikään ei vaikuta ukkelilta, vaikka on vuotta vanhempi. Hän ei myöskään ole isä eikä pappa, eikä muistaakseni muuttunut miksikään täyttäessään 35.

Sen sijaan tyttäreni (syntynyt 2001) on ihan vakuuttunut siitä, että kolmekymppisenä on toinen jalka haudassa. Minä luulin samaa naapurin inttipojasta ollessani itse kymmenen, mutta näin se näkökulma muuttuu, nyt varusmiehet vaikuttavat poikasilta - ja tietyssä mielessä ovatkin sitä, ollessaan huomattavasti lähempänä lapseni ikää kuin omaani ;)

Vierailija
14/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kaikki yli 35 vuotiaat naiset ovat mielestäni vanhoja tätejä ja mummoja.

M29

Vierailija
15/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on setiä, isiä ja isoisiä. Eli täysin seksittömiä olioita. Miehet ovat seksuaalisesti haluttavia.

Miehiä ne on silti, haluttavuus on ihan muuta. Mutta onhan se totta, esim. Jake Gyllenhaal tai Ryan Gosling. Pappojahan ne. Tai Channing Tatum.. juu, kukaan av-mammoista ei panis:)

Vierailija
16/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin ap:ltä pillua 10 minuutissa. Tietenkin sillä varauksella, että hän täyttää kriteerini.

M35

Sori vaari. Sullei oo mitään tsäänssei.

Vierailija
17/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ne on silti, haluttavuus on ihan muuta. Mutta onhan se totta, esim. Jake Gyllenhaal tai Ryan Gosling. Pappojahan ne. Tai Channing Tatum.. juu, kukaan av-mammoista ei panis:)

Rupsahtaneita ne on. Ehkä juuri vanhempien naisten makuun.

Vierailija
18/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alle kolmekymppiset miespuoliset ihmiset on poikia. 

N26 

Vierailija
19/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brad on kylläkin syntynyt 1963.

Minä taas olen syntynyt 1979, olen siis 37, tosin en mies enkä ukkeli. Miehenikään ei vaikuta ukkelilta, vaikka on vuotta vanhempi. Hän ei myöskään ole isä eikä pappa, eikä muistaakseni muuttunut miksikään täyttäessään 35.

Sen sijaan tyttäreni (syntynyt 2001) on ihan vakuuttunut siitä, että kolmekymppisenä on toinen jalka haudassa. Minä luulin samaa naapurin inttipojasta ollessani itse kymmenen, mutta näin se näkökulma muuttuu, nyt varusmiehet vaikuttavat poikasilta - ja tietyssä mielessä ovatkin sitä, ollessaan huomattavasti lähempänä lapseni ikää kuin omaani ;)

Tarkoitin nimenomaan Brädiä en Bradia.

Mulla on melkein saman ikäinen tyttö kuin sinulla, mutta se pitää mua vielä melko nuorena. Olen -80. Mutta muistan kyllä miten itse pikkutyttönä pidin jo 28-vuotiasta sukulaistani todella aikuisena ja vanhana. Ei kai me mitään vanhoja kuitenkaan vielä olla? :)

Vierailija
20/67 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää miesten viikkoa kaikille palstalaisille, jotka jaksatte hokea, että palstalla ei ole miesvihaa! Pusi, pusi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan