Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä hajoon kun niin lätkässä yhteen tinder-mieheen! (tai kahteen...) Mitä mä teen?!

Vierailija
07.11.2016 |

Siis yksi varsinainen Mies isolla M on niin ihana... ei olla puhuttu mikä suhteen "laatu" mutta kyllä se vahvasti tuntuu olevan semmoinen fwb / fuck-buddy... (Ja alunperin ajattelin itsekin että tuo ok...) Sen n kuukausi mitä tapailtiin, nyt ei olla nähty muutamaan viikkoon kun hällä kiireitä (osin aitojakin).
Silti huomaan kyllä että taitaa olla jo toinen kierroksessa...
Mitäs teet kun olet sitten kuitenkin ehtinyt vähän ihastua niin että ihan sattuu...? Jos on joku niin miehekkään näköinen ja oloinen ja hyvä sängyssä jne...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin repivää... jos ei häntä huvita nähdä enää niin miksi on sitten pakko laittaa aina välillä jotain pieniä viestejä tms. (Just kun oon melkein hyväksymässä että keskityn muuhun...) Julmaa.

Olin samanlaisen ihanuuden pyörityksessä reilu pari kk sitten, vain 2 yötä yhdessä, sitten viestejä niin ettei päässyt unohtamaan, mutta ei enää tavattu... Mistä noita sikiää?!

Mutta sitten olisi yksi kunnollisemman oloinen, josta voisi toivoa kehittää jotain vakavampaakin... Paitsi että, hänkin käy edelleen tinderissä joka päivä. Enkä oikein saa selvää mikä oikeasti on homman nimi tai ei... 

Että mitäs tässä nyt sitten.

MIksi pitää olla näin vaikeeta?!

ap

Vierailija
2/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vasta sitten kun muut tapailut jätetään pois. Itse en tosiaankaan pysty muuhun. Seksi vaikuttaa tunteisiin niin ratkaisevasti, ainakin minulla. Jos joku mies ei tätä ymmärrä niin ei ole elämäni mies, olipa kuinka miehekäs ja ihana tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vasta sitten kun muut tapailut jätetään pois. Itse en tosiaankaan pysty muuhun. Seksi vaikuttaa tunteisiin niin ratkaisevasti, ainakin minulla. Jos joku mies ei tätä ymmärrä niin ei ole elämäni mies, olipa kuinka miehekäs ja ihana tahansa.

Niin... ongelma se että tämä nyt sattui alkamaan seksillä... oli kummallakin vähän semmoinen tilanne, itsellekin siis vielä siinä kohtaa kuvitelmieni mukaan oli muka ok että saa tulla vastaan mitä tulee, että kaikki pikku seikkailutkin on ok. Mutta pidemmän päälle en kuitenkaan ole semmoinen... ja nyt sitten olen ihan lätkässä tuohon tai lähinnä seksin ympärillä ne kaikki tapaamiset on olleet... niin olisi edes sitten niitä tapaamisia... mutta kun ei enää niitäkään.

ap

Vierailija
4/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina.

Vierailija
5/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä. Eihän seksi siinä vaiheessa ole ollenkaan se ongelma, vaan se, että on päässyt ihastumaan. Vai pyritkö estämään kaiken muunkin sellaisen, mikä vahvistaa ihastumista ennen kuin muut tapailut jätetään pois? Mikä järki?

Vierailija
6/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan täytyy olla todella idiootti mikäli luulee jonkun komeimpien fuckboyden sitoutuvan yhteen naiseen ja jopa ihastumaan siihen :D

Vierailija
7/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Unohda ne miehet ja siirry elämässä eteenpäin. Niin ne miehetkin on jo tehneet.

Vierailija
8/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea unohtaa kun toinen kuitenkin jotain viestiä laittaa lähes joka päivä. Eli miksi laittaisi... kai se kuitenkin haluaa siis pitää jotain pientä mielenkiintoa yllä..??

ap

Vierailija
9/9 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota edes rahaa, että jää jotain muutakin sinulle, kuin sukupuolitaudit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme