Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämän aikana kerran hakenut töitä ja kahdesti saanut niitä

Vierailija
07.11.2016 |

HR-yhtiöistä soitettiin sänkyyn aamulla 2014, että pääsenkö töihin huomenna. Sitä ennen olin ainoastaan käynyt te-toimiston pakottamassa hr-yhtiöiden tilaisuudessa. Hakemusta en tehnyt.

2015 tein yhden työhakemuksen ja menin paikan päälle muistuttamaan hakemuksestani. Seuraavana päivänä tuli soitto ja nyt mulla on vakityö tuolla.

En yhtään usko, että joku olisi tehnyt esim kymmeniö hakemuksia eikä päässyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en usko että jossain päin maailmaa on nälänhätä, itse syön aina kun nälkä iskee.

Vierailija
2/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risumies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistuin kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen olen hakenut kahteen työpaikkaan ja saanut ne molemmat (eka suhteilla, toinen ilman). Jälkimmäiseen vakinaistettiin kun olin viimeisillään raskaana.

Silti uskon, että on monia joilla ei ole yhtä hyvä tuuri, vaikka näkisi kuinka paljon vaivaa ja olisi upea cv. Varsinkaan nykypäivänä.

Vierailija
4/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä provoja ei olekaan ollut ikinä ennen... eikun ootas... ai sori, täähän onkin näitä ihan vitun vanhoja. Ei jatkoon.

Vierailija
5/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinun kaltaisesi ovat työnhakijoina kaikkein epätoivoisimpia tapauksia. On vahva usko siihen, että kyllä MINÄ aina saan töitä kun olen saanut ennenkin...  Kun sitten tulee tilanne, että pitäisi tehdä kirjallinen hakemus johonkin julkisessa haussa olevaan paikkaan, ollaan aivan huutavassa hukassa kun ei osata. Tee kaiken varalta edes cv  valmiiksi.