Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä Stockmannille tai Sokokselle pyytämään apua meikkivalinnassa

Vierailija
07.11.2016 |

Haluan laadukkaan meikkivoiteen, joka peittää ihoni virheet ja punakkuuden.
Oletteko te käyneet?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan rautakauppaan kannata mennä.

Vierailija
2/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkän uskalla. Ne myyjäthän on siellä sitä varten, että he nauravat pihalle ihmisen, joka ei tunne jokaista heidän tuotettaan ja sitä, minkälaiselle iholle ne sopivat. Eiku... Niin mistäs syystä niitä myyjiä yleensä osastoilla olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenki kehtaat! Myyjäthän on siellä juuri sitä varten, että neuvovat.

Vierailija
4/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmassa tapauksessa saat ilmaisen meikkin ja opastuksen sekä näytteitä.

Vierailija
5/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta meikkivoidetta ilman että kysyn myyjiltä apua, hirmu hankalaa sävyn valinta ilman apua. Tai ylipäätään tietää mikä sopii kuivalle iholle, mikä peittää sopivasti jne. Eli todellakin uskallat. Itse menen vieläpä usein ilman meikkiä ostamaan meikkivoiteen (jotta oikean sävyn testaaminen olisi helpompaa), eli näytän varmaan ihan spurgulta. Ihan hyvää palvelua silti aina saanut.

Vierailija
6/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain löytää myyjän, joka miettii vaihtoehtoja kaikista sarjoista eikä ole yhden sarjan konsulentti. Kannattaa tsekata onko jonkun firman mainos (muun kuin kaupan) rintapielessä.

Vierailija
7/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat (miksi muuten et kehtaisi, onko siinä jotain häpeällistä, muka?). Olen käynyt Stockalla ja suosittelen lämpimästi. Olen allergian takia "merkkiuskollinen" ja tunnen tietty oman merkkini aika hyvin, mutta saan myyjiltä aina hyviä vinkkejä ja neuvoja, tietoa uusista tuotteista yms. 

Vierailija
8/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kaikki mahdollisuudet avoinna, pyydä apua ihan Stockan tai Sokoksen omilta myyjiltä - olen aina saanut tosi hyvää ja avuliasta palvelua, vaikka ovat täydellisine meikkeineen vähän pelottavia lähestyä :) Tuntuu että ovat iloisia kun joku kysyy. Ja ovat aina esitelleet ihan kaikkien hintaluokkien juttuja, ei todellakaan kävelytä ekana sinne Diorin hyllylle.

Sun spekseillä sulle voisi käydä Joe Blascon meikkivoide. Siellä Blascon on aina katsottu yhdessä sävy. En edes osaisi valita ilman apua, paitsi tietenkin tilanteessa jossa ostan täydennyspurkin jo olemassa olevan tilalle.

Vierailija
9/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa.. stokkalla lancomen esittelijä suositteli vain ja ainoastaan lancomea, sanoi vielä että muut merkit on tarkoitettu vanhojen ihmisten vanhoille ihoille! Sokoksellakaan ei opastettu erityisemmin eri merkeistä, ihan itse piti kertoa ne mitkä kiinnostaa, ja sitten myyjä vähän auttoi sävyn valinnassa, aika laiskasti siinäkin. Mikään näistä ei ollut hyvä, ei edes ne sävyt.. Netistä sitten tutkin hartaasti eri meikkivoiteiden ominaisuuksia, ja kun menin sitä ostamaan niin säkällä sattui olemaan joku palvelualtis kosmetologi paikalla innolla esittelemässä ko. Tuotetta.

Vierailija
10/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin omat myyjät, ne siis joilla on Stockmannin työasu, ovat huippuja. Hyviä suosituksia saa myös merkkien omilta myyjiltä, mutta tietenkin myyvät vain omaa sarjaansa.

Hyviä merkkejä meikkivoiteissa ovat mun mielestä ainakin Estee Lauder, Clinique ja Bobby Brown, mutta nämä ovat makuasioita.

T. Kosmetologi

Vierailija
11/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sokkarin chatista kannata mitään ostaa. Kaipasin kerran valopuuteria ja myyjä suostutteli ostaa hohdepuuteria, mikä sopii hyvin päivämeikkiin. Sellasen hankin ja totesin sen olevan bilepuuteri tosi hohteineen. En ole kertaakaan käyttänyt. On tullut muitakin virheitä, en koskaan enää chattaile sokkarilla ainakaan.

Vierailija
12/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Ainakin sokokselta olen aina saanut halutessani pienen näytteen mukaan meikkivoiteesta, josta olen kiinnostunut. Ei kannata kallista ostaa pitämättä naamassa koko päivää omien hoitorutiinien kanssa. Allergiat vaatii myös vähän aikaa tullakseen esille.

Mene hiljaisena aikana, niin saat parasta palvelua.

Vierailija
13/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kehtaat! Menet ja esität asiasi. Hyvä myyjä kyllä neuvoo, eikä kukaan katsele nenänvarttaan pitkin. Samalla tavoin kehtaat mennä minkä tahansa "hienon" tavaratalon, kaupan, tms. asiakkaaksi. Esim. Harrods:lla Lontoossa ostan aina jotain kosmetiikkaa, parfyymiä, tms. Enkä ole edes hienosti pukeutunut, rikas. Tai Pariisissa, Roomassa. No, ainoa paikka, missä ketuttaa käydä on Tukholman NK. Jostain syystä.

Vierailija
14/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, täytyypä siis mennä. Ajattelin juuri että menen hiljaisena aikana. Ostin aiemmin juurikin tuon Diorin meikkivoiteen ja se ei sovi kasvoilleni ollenkaan, vaikka myyjä niin suositteli! Ap

Vierailija
15/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut et se Joe Blasco on aika tuhti meikki ja tekee pakkelinaaman näköiseksi, onko tää totta? Ap

Vierailija
16/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin Bobby Brownia, asiantuntevat myyjät sillä pisteellä. Mac on taas vhän vaihteleva, joskus saat maailman huonointa palvelua joskus parasta.

Vierailija
17/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut et se Joe Blasco on aika tuhti meikki ja tekee pakkelinaaman näköiseksi, onko tää totta? Ap

Tästä on jokunen vuosi aikaa kun ostin tuon paljon kehutun ja suositellun Blascon, mutta ainakaan omalle iholleni (T-alueelta herkästi kiiltelevä sekaiho) se ei ikävä kyllä sopinut ollenkaan. Vahamainen koostumus kerääntyi huokosiin vaikka laitoin sitä hyvin varovasti ja vähän kerralla, tuntui inhottavan maskimaiselta kasvoilla ja sai juurikin mainitun T-alueen kiiltämään ihan hulluna :( Puhumattakaan siitä miten hankalaa sen poispeseminen oli. Ei ollut minun tuotteeni, ei.

Vierailija
18/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta meikkisarja on nimeltään Bobbi Brown, BobbY Brown on se laulaja ja Whitney Houstonin ex-mies :D

Vierailija
19/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kaikki mahdollisuudet avoinna, pyydä apua ihan Stockan tai Sokoksen omilta myyjiltä -

Mistä niitä löytää muualta kuin kassalta, josta eivät voi lähteä esittelemään kaikkia eri tuotteita?

Vierailija
20/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä löytää muualta kuin kassalta, josta eivät voi lähteä esittelemään kaikkia eri tuotteita?

Jos menet hiljaiseen aikaan, pyydä, että kassa etsii sulle myyjän. Usein kassa on lähtenyt noutamaan mulle sopivaa tuotetta hiljaisena aikana, kun itsellä on tarkat speksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi