Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla rintasyöpä:( ? Erikokoiset rinnat ja toinen olkain tippuilee

Vierailija
07.11.2016 |

Olen sairauspelkoinen ja nyt huomasin yhden jutun.
Mulla tippuilee joissakin rintsikoissa vasen olkain, oikea ei niinkään. En muista onko ollut aina/miten kauan näin. Aloin tutkimaan asiaa ja huomasin että vasen rinta on vähän isompi:( Tästäkään en tiedä onko aina ollut kun en ole aiemmin tutkinut.
Menen kyllä lääkärille mutta se vasta viikon päästä ja olen ihan paniikissa.

Osaako kukaan sanoa tästä? Onko kellään ollut?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syövän merkki. Sulla on huonot liivit.

Mene palvelevaan liiviliikkeeseen ja hommaa sopivat, oikeankokoiset liivit ap! Se kannattaa, ryhti paranee ja sen myötä tuntuu paljon paremmalta!

Vierailija
22/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään mammoaikoja vielä alkaa varailla tai edes lääkärikäyntiä maksaa turhaan.Lue nyt ihan rauhassa vain nämä meidän (järkevät ja asiallsiet) ehdotukset ja hae ensin sovituksen kanssa rintsikat kunnon liikkeestä. Liian pienet liivit sulla: pursuaminen on liian pieni kuppikoko, ja pitkät olkaimet joko huono malli sulle tai muuten vain huonoa tekoa jos et saa kiristettyä tarpeeksi lyhyiksi. Malleja on monia.

Jos liivit taas nousisivat liian ylös takaa pitkin selkää, on ympärysmitta liian suuri. Käy mieluummin pistämässä rahasi kunnon liiveihin vaikka liiviliikkeestä tai sokokselta tms., jossa on asiantunteva sovittaja, koska itse et ole oikeankokoisia onnistunut löytämään ja apu on tarpeen. Älä tuijota niitä numeroita viime viiden vuoden takaa tai edes viime vuodelta, vaan mittauta itsesi ammattimyyjällä ja hommaa ne kunnon liivit.

Säästät turhan lääkärikäynnin ja etenkiin mammon, johon lääkäri ei sinulle edes lähetettä laita pelkän mututuntumasi vuoksi ja ihan turhaan. Säteily on aina turha riski, se ei kannata eikä lääkärit määräile näitä huvikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ja lopeta sairauskertomusten lukemienn netistä ja itsesi pakkodianosoiminen. Et ole lääketieteen ammattilainen, joten älä väkisin lue kaikkia kertomuksia. Jos valmiiksi jo ahdistaa, niin ne vain pahentavat tilaasi. Jätä diagnosointi ammattilaisille.

Ahdistuksesi perimmäinen syy on jossain muualla ja yrität vain kehittää sille jonkin fyysisesti näkyvän ja käsintuntuvan syyn ja selityksen. Huonot rintsikat eivät kuitenkaan sinulle syöpää aiheuta eikä kaikkia nettijuttuja kannata ottaa tosissaan kupista tipahtelevien rintojen ja rintasyövän välille kun ei voi vetää suoraa syy-seuraus-viivaa.

Pohdi mieluummin - rintsikkaostosten jälkeen - mikä ahdistuksesi varsinainen syy voisi olla.

Vierailija
24/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin tarvit psykiatria etkä mammografiaa. Käy hakemassa lääkettä ahdistukseen. Ai niin, et uskalla ottaa lääkettä koska tarkkaillet jokaista ruumiintuntemustasi niin tarkaan, että saat ihan varmasti joka ainoan tuoteselosteessa mainitun haittavaikutuksen. Myös sen "äkkikuolema" haitan ;)

Ja uudet rintsikat tarviit myös, aloita vaikka niistä.

Vierailija
25/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun asiaa olen miettinyt niin myös välillä vasen rinta pursuaa kupista ja joudun sitä asettelemaan. Ei siis ulos pompsahda mutta tursuaa. Luin eilen juuri jutun naisesta jolla ei pysynyt rinta kupissa ja oli suöpä. Tätäkin ollut jo kauan, en muista onko aina mutta varmaan syöpä jo pitkällä jos niin on :((

Ei herranenaika... siltä varalta, että tämä ei ole provo: liivisi ovat väärän kokoiset. Väärä liivikoko ei ole rintasyövän oire.

Vierailija
26/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tälle on vastata, kyseessä on tuo hypokondrikko munuaisistaan jankkaaja

Vierailija
27/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on munuaiset paskana ja neste pakkautuu toiseen rintaan.

Vierailija
28/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiset? Kaikkea olen pelännyt mutten ole munuaisiin (vielä) ehtinyt.

Olette oikeassa liivejen suhteen, ostan aina isointa mitä näistä peruskaupoista saa mutta taitaa olla liian pieni.

Pelkään koska on vaan tämä vasen mikä joskus pursuaa. Se varmaan tuli kyllä selväks.

Itseasiassa mulla on lähete mammoon jonka sain yksityiseltä gyneltä, kaikkeen saa lähetteen kun menee yksityiselle. Ei tuntenu pari kk sitten mitääb möykkyjä mutta pyysin lähetteen. En edes viitsi kertoa mitä kaikkia tutkimuksia olen teettänyt yksärillä:(((

Vierailija
29/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo Porvoosta vaan ap täällä. Mulla on niin paha ahdistus sairauksista ja nyt tästä että kuulostaa kai provolle:( 

Kiitos , toivon tosiaan että normaalia ja yritän odottaa ens viikon lääkäriä..tai sitten taas meen yksityiselle ja mammoon:(( 

Jospa varaisit ajan psykologille jotta et kuormita muita lekureita turhaan....

Vierailija
30/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä vinkki: lopeta sen käsilaukun raahaaminen olkapäällä tai vaihda edes toiselle puolelle.

Vierailija
31/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olka mistä ei valu on muhkuraisempi, siinä on ihankun oma kolo olkaimelle jossa pysyy. Vasen taas tasainen, ei kuoppaa. Ehkä enempi vielä huolestuttaa toi kokoero rinnoissa, ennen en oo yhtään tarkkaillu joten en tiedä onko uutta.

Vierailija
32/63 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oon googlannu kaikki taas:( mulla on tulossa lääkäriaika näiden pelkojen takia mutta joudunpa siellä puhumaan tästä rintaoireesta:(

Vierailija
33/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en voi liikkua miettimättä tippuuko olkain tai rinta kupista. Ihan vainoharhanen olo. Toivottavasti olen vaan hullu:(

Vierailija
34/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niin monta alapeukkua aloitukseen??

Vierailija
35/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin keskustelua. Kamala päivä, jäykkänä pitää liikkua ettei rinta lähde kupista jollon taas iskisi paniikki:(

Vierailija
36/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisen naisen rinnat ovat erikokoiset keskenään, vähemmän tai enemmän. Ei todellakaan ole syövän merkki.

Onko asiaa tutkittu? Epäilen, ettei ole ainakaan olkaimen tippumisen ja syövän yhteyttä selvitetty riittävän tarkkaan. Olkaimen tippuminen tavallisilla rintsikoillahan olisi erittäin yleistä dissektion läpikäyneillä.

Vierailija
37/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole rintasyövän oire. Piste.

Vierailija
38/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon syövän saa parannettua ostamalla rintsikoita, joissa olkaimet menee selässä yhteen.

Vierailija
39/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin keskustelua. Kamala päivä, jäykkänä pitää liikkua ettei rinta lähde kupista jollon taas iskisi paniikki:(

Minkä tuloksen sait lumingerien kokolaskurilla joka sinulle linkitettiin?

Vierailija
40/63 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tuloksen sait lumingerien kokolaskurilla joka sinulle linkitettiin?

Yks kuppi isompi kun nyt:o nyt ostan deetä ja sen mukaan olis ee.

Mutta silti en tiedä onko normaalia että toinen rinta isompi, siinä seuraava miettiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan