Käytkö pissalla vasta sitten, kun sinulla on kova hätä?
Vai menetkö silloin, kun tuntuu vähänkin tarvetta pissata?
Kommentit (8)
Minä olen bussikuski, käyn vessassa aina kun siihen on mahdollisuus.
Käyn vasta sitten, kun alkaa olla kova tarve virtsata. Ihminenhän alkaa tuntea tarvetta virtsata, kun rakko on puolillaan tai vähän alle puolillaan.
Käyn pissalla heti kun ensimmäinen merkkikään tuntuu. Jos odotan hätää, saan herkästi virtsatietulehduksen :/ Mies taas juoksee jatkuvasti vessassa, juo kyllä koko ajan vettäkin... Kuitenkin on ärsyttävää jäädä aina odottelemaan kun toinen käy vain 'nopeasti vielä vessassa'.
Vain nukkumaan mennessä käyn pissalla "varmuuden vuoksi",koska nukun muutenkin huonosti ja inhoan herätä yöllä vessahätään voidakseni alkaa taas turhan sängyssä pyörimisen ennen unen saantia. Muuten käyn pissalla vain kun todella täytyy,en esimerkiksi keskeytä jotain mielekästä puuhaa siksi että on vähän pissahätä.
Käyn pissalla vasta kun on oikea hätä, pl. jos olen lähdössä johonkin niin, että tiedän vessassa käymisen olevan mahdotonta pitkään niin käyn varmuuden vuoksi vessassa.
Olen usein esim. työpäivät pissaamatta, vaikka pieni hätä tuntuisikin. Olen superlaiska menemään vessaan...
Vasta kun on kova hätä, paitsi jos tiedän, että on joku juttu ettei pääse vessaan useampaan tuntiin niin silloin käyn varalta.
Olen tankkeri. Käyn siis vasta sitten kun rakko on täynnä. Sitten voikin vaikka lorottaa minuutin putkeen ;-)
Olen varaltapissaaja. Käyn pissalla jatkuvasti, ettei vain tulisikaan hätä. Raivostuttava tapa, mutta vaikea lopettaa.