Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset työ- tai sisäkengät sinulla on työpaikalla, ja onko työ- tai sisäkengät hankittu omakustannus hintaan?

Vierailija
07.11.2016 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset halvat työsandaalit. Jotain 25 euroa maksoivat. Ennen käytin crocseja, kun ovat hoitotyössä helppo pitää puhtaana. Viime käväänä työnantaja kielsi ne. Vakuutus ei kuulemma korvaa työtapaturmaa, jos crocsit jalassa. Ihan samalla tavalla kai kengät luistaa märällä pinnalla oli kenkä mitä tahansa.

Vierailija
2/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengät, työnantajan tarjoamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat, pientöitä, ja käsitöitä (Ompelua, maalamista)

4/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikille työntekijöille omat ja lisäksi vaihtuville asiakkaille läjän eri kokoisia ja värisiä crocseja - ne on helppo desinfioida ja pestä verestä yms. Vapaaehtois- ja lahjoitusvoimin pyörivällä yhdistyksellä on suurin osa asioista omakustanteisia.

Vierailija
5/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja slipareita ei työnantaja korvaa. Minulla oli työkenkinä ohuet sliparit, maksoi 20 €. Myöhemmin otin työsandaalit käyttöön, hinta: 90 €. Työnantaja maksoi kyseiset sandaalit.

Vierailija
6/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengät, työnantajan tarjoamat, tosin harvoin jalassa, kun en enää tarvi niitä. Tai ainakaan toistaiseksi.

Sitten  mulla on täällä aamutossut.

Jalassa kuitenkin nyt talviReinot.

Vierailija
7/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla itse maksetut ainot. Jos tulee vieraita niin vaihdan mustat nahkaiset ballerinat. Rakennustyömaalla käydessä työnantajan maksamat turvakengät.

Vierailija
8/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ballerinat sopiva jalkine työkengäksi?

Vierailija
9/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feelmaxit, itse ostin.

Vierailija
10/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdistyksen kuntouttavassa työtoiminnassa mukana. Meillä näkee asiakkaiden jaloissa kaikenlaisia sisä- ja työkenkiä: Sandaaleita, ballerinoja, ohjaajien ehdottamia jalkineita, lista on pitkä. Minulle ohjaaja ehdotti jumppatossuja. Minkäänlaisia perusteluja itse ehdotukseen ohjaaja ei halunnut esittää. Ostin jumppatossut, hinta 18 €. En ole ostopäätöstä katunut.

Vierailija
11/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkapohjainen villasukka. Omakustannushintaan: 55 €.

Vierailija
12/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopio-crocsit, omakustanteisesti hinta: 10 €

Vierailija
13/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinot

Vierailija
14/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat ostin työkengiksi vuosi sitten. Hinta: 25 €, olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
15/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tarjoaa turvakengät. Toimistossa on tarralenkkari malliset ja halliin laitan maiharit. Jos tarttee kumppareita, niin saa käydä hakemassa varastosta omat turvakärjelliset. Ovat panostaneet monta sataa minunkin kenkiin

Vierailija
16/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareita, ballerinoja, tennareita... Ihan omia ostoksia.

t. toimistotyöläinen

Vierailija
17/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin turvakengät, aina jalassa töissä. Muita ei saa käyttää. Kerran vuodessa saa hakea uudet vaatevarastosta.

Vierailija
18/18 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengät, kesä ja talveksi pitkävartiset "mannesaappaat"jos joutuu ulkotöihin, työnantaja maksaa.

Talveksi hain myös tämmöiset maiharin näköiset turvakengät, jalaksen tekemiä kaikki, tosin sieviläiset olisi mun räpylään sopivammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi