Mies ei ole kiinnostunut seksistä
Seksipalstalla ei tullut vastauksia, ehkä tämä on enemmän ihmissuhdekysymys, joten laitan tänne:
Avioliitossa ollaan ja mies ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan, siis pitkään aikaan meidän mittapuullamme mikä on varmasti kaikilla erilainen. Pari kertaa on pyytänyt suikkaria, mutta mulle ei ole ollut mitään.
Eilen hän esim oli hyvällä tuulella ja iloinen koko päivän ja useasti puristeli mua pepusta ja ns käpälöi ja suukotteli. Ajattelin jo, että ehkä tänään. Sitten kun mentiin sänkyyn, niin hän muuttui kylmäksi ja ei paljon puhunutkaan mitään. Kysyin onko vihainen jostain, mutta väitti ettei ole. Tällaista sattuu melko usein. Vaikuttaa haluavan muttei haluakaan.
Olen ollut kokeilunhaluinen sängyssä ja itsekin ehdotellut kaikenlaista uutta, mistä mieskin on tykännyt. En ole koskaan kieltäytynyt mistään, mies sen sijaan on kieltäytynyt osasta minun ehdotuksistani, joita kai monet muut harrastavat yleisestikin.
Nyt olen ehdottanut hänelle jopa parinvaihtoa, kimppaa tms ja avointa suhdetta kokeiluina, jos seksi on alkanut kyllästyttää saman ihmisen kanssa, mutta mies on hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen eikä suostu vaan suuttuu jo ehdotuksestakin. Molemmat olemme ulkoisesti hyvässä kunnossa ja olisi varmasti menekkiä vieraidenkin kanssa. Eli uskoisin kelpaavani muille miehille.
Nyt joku voi luulla, että olisin rasittava päällepäsmäri, mutta se ei pidä paikkaansa. Päinvastoin kaikki tapahtuu sängyssä ja oikeastaan muutenkin aina miehen ehdoilla. Mies on myös aina sanonut pitävänsä seksistämme eli en usko senkään olevan syynä. Jokin minussa kuitenkin, koska aistin miehen jotenkin pitävän minua inhottavana fyysisesti tms ja hän välillä kritisoikin kaikenlaista.
Olisi kiva vielä tuntea itseni halutuksi, tämä vaikuttaa aika lailla itsetuntoon. Minulle on tullut sellainen tunne, että olen jotenkin vastenmielinen. En tunne enää olevani seksikäs tästä syystä. Se on alkanut tappaa omaakinkiinnostustani eroottisuuteen, ei ole enää tehnyt mieli esim tyydyttää itseäni yksinkään.
Onko muilla vastaavaa ja onko joku auttanut siihen?
Kommentit (6)
Käy vieraissa jos äijän tyyli ei muutu
Vierailija kirjoitti:
Käy vieraissa jos äijän tyyli ei muutu
Siitä tulisi huono omatunto.
Ajatus on silti tullut välillä mieleen. Kun yritän kuvitella sellaista, niin tuntuu vaikealta. Ja alkaa olla vaikea kuvitella, että joku muu haluaisi mua intohimoisesti. Siis kyllä miehet katselevat ja lähettävät viestejä ja treffipyyntöjä jossain somessa, mutta pelkäisin olla alasti ja intiimisti vieraan kanssa. Pitäisi olla todella humalassa.
Ap
Edellisessä suhteessa koin paljon torjuntaa. Tämä vaikutti niin paljon,että tuli uniinkin se torjutuksi tulemisen tilanne &tunne. Erosta on jo kuukausia. Seksiin en ole kyennyt vielä toisten kanssa, niin pahat haavat sain seksuaaliseen itsetuntooni edelliseltä kumppanilta. Ymmärrän nykyään paremmin "pettäjiä" ehkä.
Up