En jaksa enää, voimat loppu
Kävin lääkärissä viikko sitten.
Sanoin etten jaksa enää, särkyä on koko ajan, selkä, lonkka ja jalat.
Yhden lääkärin mukaan fibromyalgia, aloitettu lääkitys. Lääkitys aiheutti sivuvaikutuksen minkä takia piti lopettaa sitä. Duagnoosi vielä epävarma, tulossa vielä magmeettikuvaus.
Sanoin että olen niin väsynyt kun en saa nukuttua, kun ajan kotiin töistä tekee mieli painaa kaasu pohjaan ja ajaa sillalta alas.
Lapsilleni en voisi sitä kuitenkaan tehdä.
Itkin, toistin etten jaksa enää.
Sain kokeiluun hermosärkylääkettä.
Olen nyt melkein viikon syönyt sitä, olen vieä väsyneempi lääkkeen takia, töihin en voi menmä kun nukahtaisin rattiin.
Omakantaan lääkäri oli kirjoittanutnettä potilas vaikuttaa masentuneelta ja että hän tulee konsultoimaan psykiatria lääkityksestä.
Pitäisi jaksaa pyörittää arkeakin ja olla vaimo ja äiti.
Tänään äitini on tällä ja minä makaan pimeässä huoneessa peiton alla itkien, lääketokkurassa.
En vain jaksa kohta liikkuakaan enää, en halua edes hengittää mutta pakkohan se on.
En vain tiedä mistä löytäisin voimia tai edes halun elää.
Olen hetken jaksanut.sillä ajatuksella että lapset tarvitsevay äitiä, nyt tuntuu että heillä menisu paremmin jos olisin poissa.
Jos ottaisin avioeron, jättäisin lapset miehelle ja palaisin takaisin sitten joskus kun jaksan taas olettaen että mies ei ole löytänyt parempaa vaimoa.