Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pakottavasta syystä joutuisit hankkimaan elantosi maksullisena naisena olisitko hyvä siinä ammatissa?

Vierailija
07.11.2016 |

Vai käytäisikö luonasi vain kerran. Miksi luulet että olisit hyvä, mikä sinusta tekisi niin hyvän verrattuna muihin?

Keskusteluun ei tarvitse tuoda argumentteja miksi et sitä ikinä tekisi. Nyt kiinnostaa että jos jostain syystä kuitenkin moraaliarvojesi vastaisesti päätyisit tähän ammattiin olisitko hyvä siinä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tienaisin ihan hyvin kun jokaiseen aukkoon saa laittaa

Vierailija
22/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin kyllä paljon vinkkejä ja asennoista, fyysistä treeniä ja  harjoittelua niin minusta voisi tulla ihan hyvä. Paljon vedenkestävää meikkiä. Toisaalta olen ihan alan kannattaja , toisaalta ihmiskauppa ällöttää, että vähän ristiriitaisia tunnelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin keskivertoa, en paras, mutten myöskään huonoin. Ulkonäkö ehkä semmoinen 6- mutta tiedän mitä haluan ja osaan miellyttää. En myöskään osaa hävetä kroppaani. Jos läskit ei haittaa niin uskon, että tulisit toistekin ;-)

Vierailija
24/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu etukäteen ja kun rahat kourassa, ulosheittäjä viskaisi ostajan pihalle. Olisin siis ammattilainen ja erittäin hyvä työssäni. :)

25/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksu etukäteen ja kun rahat kourassa, ulosheittäjä viskaisi ostajan pihalle. Olisin siis ammattilainen ja erittäin hyvä työssäni. :)

Repeat customereita ei kyllä varmaan tulisi...

Vierailija
26/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan ok koska olen nätti,timmi ja minulla on hyvän perseen lisäksi kivat isot tissit.En viitsisi lahnailla koska en tee sitä muutenkaan. Toisaalta voisi olla vaikeaa feikata olevansa aina sillä päällä.Ja entä jos mies ei viehättyisikään minusta kun makuja on monia.Miettisin varmaan liikaa kaikkea.

Vierailija
27/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan niin tekevät, mutta sellaiset joilla ei ole kummosia taitoja joutuvat ottamaan vakituisen maksajan.  Kertakorvauksen voi ottaa vain jos on keskimääräistä parempi. Muuten pahatkellot kuuluu liian kauas ja markkina hyytyy.

Korkeatasoinen taas voi hinnoitella tuotteen vähän vapaammin.

Vierailija
28/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pois ja vaginaiseksi ruotsin armeijaan?

Vierailija
29/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hyvä. Menetin kroppani lapsen myötä. Miksi en pääse työkyvyttömyyseläkkeelle kuten Henry Saari selkävikojen takia???

Vierailija
30/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan oikeasti todella hyvä (mitä en koskaan tietenkään tekisi).

Osaan flirttailla ja olla haluttava. Edetä kiusoittelevasti niin, että mies anoo jo enemmän.

Minulla on ihan hyvä kroppa - ainakin jotkut vaatteet päällä. Ja vaikka hieman ujostelisin itseäni, niin se ei usein miehiä haittaa.

Minulla ei ole juurikaan mitään estoja tositoimissa, olen innokas ja kokeilunhaluinen.

Osaan myös tiettyjä taitoja, esimerkiksi käsilläni. Ja olen mielelläni aktiivinen ja saan nautintoa tosi helposti.

Vierailija
31/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan seksiä ja olen todella himokas, kokeilunhaluinen ja aktiivinen sängyssä. Eli luulen että asiakkaani olisivat varsin tyytyväisiä.

Vierailija
32/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tosi hyvä. Pilluni on aina märkä, en tarvitse lämmittelyä vaan saisi panna suoraan, lisäksi annan erinomaista suuseksiä - jos vain muna on puhdas ja karvaton.

Sitähän se ei asiakkaille läheskään aina ole!

T. Donna

Vierailija
33/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan huono, etenkin siksi että pelkäisin jokaisen asiakkaan olevan väkivaltainen tjsp :/ En ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja tästä syystä. Huom, en siis tuomitse niitä jotka sitä tekevät, enkä sano että prostituoitujen asiakkaan olisivat väkivaltaisia, mutta olen aika pelkuri tämän asian suhteen.

Vierailija
34/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi huono sängyssä, lahnaan vaan. Eli kyllä joku saattaisi heikkona hetkenä mulle maksaa mutta tuskin olisi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.

Silloin pitää muuttaa  strategiaa, kohteeksi kokematon peräkamaripoika ja myyntiin vain sarjalippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän