Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pakottavasta syystä joutuisit hankkimaan elantosi maksullisena naisena olisitko hyvä siinä ammatissa?

Vierailija
07.11.2016 |

Vai käytäisikö luonasi vain kerran. Miksi luulet että olisit hyvä, mikä sinusta tekisi niin hyvän verrattuna muihin?

Keskusteluun ei tarvitse tuoda argumentteja miksi et sitä ikinä tekisi. Nyt kiinnostaa että jos jostain syystä kuitenkin moraaliarvojesi vastaisesti päätyisit tähän ammattiin olisitko hyvä siinä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan: olisin todella hyvä miesprostituoitu joka myisi naisille. Vaikka itse olen tasokas mies tykkään todella monenlaisista naisista ja nautin kun toinen nauttii melkein yhtä paljon kuin mikä on oma nautintoni.

Vierailija
2/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi huono sängyssä, lahnaan vaan. Eli kyllä joku saattaisi heikkona hetkenä mulle maksaa mutta tuskin olisi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan huono, sillä tppaisin jokaisen asiakkaan.

Vierailija
4/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi huono sängyssä, lahnaan vaan. Eli kyllä joku saattaisi heikkona hetkenä mulle maksaa mutta tuskin olisi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.

Oletko kaunis ja timmi. Silloin lahnauskin käy.

Vierailija
5/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surkee. En pysty meneen sänkyyn ilman tunteita.

Vierailija
6/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt seksitaidoilla tai ulkonäöllä loistaisi, mutta psykiatrian alan kokemus toisi paljon lisäarvoa asiakkaan kohtaamiseen. Moni mieshän hakee muutakin kuin seksiä, haluavat myös keskustelua ja huomioimista.

Vierailija
7/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt seksitaidoilla tai ulkonäöllä loistaisi, mutta psykiatrian alan kokemus toisi paljon lisäarvoa asiakkaan kohtaamiseen. Moni mieshän hakee muutakin kuin seksiä, haluavat myös keskustelua ja huomioimista.

Totta. Moni myös hakee tunnetta että joku arvostaa jos kotona saa vain nalkutusta ja valitusta aamusta iltaan.

Vierailija
8/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on? Suurin osa naisistahan on maksullisia, vaikka kaikki ei ota maksua puhtaana käteen. Hyvin harva kuitenkin antaa ilmaiseksi, jos ei lasketa yhden yön juttuja.

Vierailija
9/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kysymys tämä nyt on? Suurin osa naisistahan on maksullisia, vaikka kaikki ei ota maksua puhtaana käteen. Hyvin harva kuitenkin antaa ilmaiseksi, jos ei lasketa yhden yön juttuja.

Maksullinen nainen tässä viittaa siihen että ottaa vastaan eri seksipartnereista tuntematta näitä ennalta.

Vierailija
10/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoisin kohderyhmää niin pitkään, että kuolisin nälkään.

Rumat, läskit, VARATUT ja vanhat miehet eivät kiinnosta, ts. hyvin vähän kelpaavia asiakkaita. 

Vierailija
11/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä. Kyllä minä jotenkin saisin elantoni. Oon mielestäni ihan ok nänöinen ja tykkäään joistain rajuistakin jutuista, mutta en vaan tykkää harrastaa seksiä ilman tunteita :D Eli miehellä ehkä ollisi kivaa mutta ite en tykkäisi työstäni tai olisi mik'ään paras :D

Vierailija
12/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen nainen tässä viittaa siihen että ottaa vastaan eri seksipartnereista tuntematta näitä ennalta.

Mitä väliä? Tuntee etukäteen tai ei, joka tapauksessa vähintään 99% naisista varmistaa, ettei anna ainakaan ilmaiseksi.

Vierailija
13/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi hyvä. Pilluni on aina märkä, en tarvitse lämmittelyä vaan saisi panna suoraan, lisäksi annan erinomaista suuseksiä - jos vain muna on puhdas ja karvaton.

Vierailija
14/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä. Kyllä minä jotenkin saisin elantoni. Oon mielestäni ihan ok nänöinen ja tykkäään joistain rajuistakin jutuista, mutta en vaan tykkää harrastaa seksiä ilman tunteita :D Eli miehellä ehkä ollisi kivaa mutta ite en tykkäisi työstäni tai olisi mik'ään paras :D

Minulle tuo ei tomisi mutta monelle muulle miehelle varmaan. En tykkää ilmaisesta enkä maksullisesta joka ei ole halukas. M41

Vierailija
15/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tosi hyvä. Pilluni on aina märkä, en tarvitse lämmittelyä vaan saisi panna suoraan, lisäksi annan erinomaista suuseksiä - jos vain muna on puhdas ja karvaton.

Jotkut naiset on tuollaisia aina valmiita. Onko kyse korkeasta halutasosta vai oletko vain sellainen että kastut vaikka että ole kovin kiihottunut?

Vierailija
16/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on tuollaisia aina valmiita. Onko kyse korkeasta halutasosta vai oletko vain sellainen että kastut vaikka että ole kovin kiihottunut?

Korkea halutaso kait. ..?

17/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että olisin melko suosittu. Tykkään miellyttää, olen kaunis (ja eipä minun asiakkaikseni hakeutuisikaan ne 16bmi:n pajunvitsamaisista vartaloista pitävät), olen melko timmi, olen erinomainen kuuntelija + yllä jo mainittu psykologian koulutus auttaisivat. Tykkään myös alistua ja hiukan kovakouraisemmista jutuista, tykkään anaalista ja olen halukas kokeilemaan uutta. Hiukan mietityttää olisinko liian väljä, mutta kai niillä samoilla lihaksilla voi puristella pienempiäkin kaluja?

Vierailija
18/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuolisin nälkään kuin alkaisin prostituoiduksi.

19/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kuolisin nälkään kuin alkaisin prostituoiduksi.

Entäs antaisitko lastesi kuolla nälkään ennemmin kuin alkaisit prostituoiduksi?

Vierailija
20/34 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan paska. Olen tylsä epäoma-aloitteinen lahna enkä uskalla kokeilla mitään uutta. Lisäksi tuntisin itseni niin hyväksikäytetyksi ja ahdistuneeksi että varmaan itkisin joka kerralla. No, ehkä siitä jotkut miehet saisi kiksejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän