Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälaisesta koskettelusta et tykkää?

Vierailija
07.11.2016 |

mitä miehen ei kannata missään tapauksessa tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää naaman koskettelusta. Siis käsin koskettelusta. Pusuttelusta tykkään.

2/24 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää naaman koskettelusta. Siis käsin koskettelusta. Pusuttelusta tykkään.

Minä taas tykkään, kun mies koskettelee kasvojani. Varsinkin suukotellessa. Tykkään, että mies ottaa minua voimakkaasti leuasta kiinni kun suutelee.

En tykkää kun hieroo vaikka peukalolla yhtä kohtaa vaikka kämmenselästä hellästi pitkään esim. elokuvaa katsellessa - se alkaa sattua. 

En tykkää, että kylkeäni hipelöidään, koska se kutittaa - koko kämmenen kosketus, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien kovakouraisesta leipomisesta. Menkkojen alla niihin SATTUU.

Mulla on myös ollut (aikuinen) mies, jonka mielestä tökkääminen sormella kylkiluiden väliin on hellyydenosoitus. 😬 Sanoin noin sata kertaa, että SATTUU, ei uskonut, erottiin.

Vierailija
4/24 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä siitä, jos ensimmäistä kertaa suudellessa miehen kädet ovat heti joko rinnoilla tai puristelevat takapuolta. Olen tehnyt sen kyllä aina selväksi jo etukäteen, ja jos sitä on silti tapahtunut, homma on loppunut siihen - ymmärryksen ja/tai pelisilmän puute on massiivinen turn-off.

Juu, dinosaurus, en ole tindersukupolvea enkä edes viettänyt deittailuvuosiani Suomessa.

Vierailija
5/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkoon koskeminen no no.

Vierailija
6/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niin, tapailu- ja/tai seurustelukumppanista ilmeisesti kyse.

En tykkää myöskään tuosta jo mainitusta kämmenselän hiplailusta. Herkkä iho, sattuu. En oikein tykkää käsieni koskettelusta muutenkaan.

Kaikenlainen sormella tökkiminen inhottaa. (Myös peniksellä tökkiminen inhottaa jos ei jo olla seksipuuhissa.)

Naaman silittely, hyi. Tuo aiemmin mainittu leuasta tarttuminen voi olla ok. Pahinta on nenän koskettaminen.

Ylipäänsä silittely, hyi. Paitsi hiusten (pään) silittely ok.

Läskien puristelu.

Nipistely.

Näykkiminen.

Imeminen.

Nuoleminen.

Long story short: tykkään lähinnä selkeistä ja isoista otteista / tarttumisista ja hieronnasta. Hipsuttelut ja muu vastaava enimmäkseen ällöttää, kutittaa tai tuntuu muuten vain ärsyttävältä.

Vierailija
7/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn ON: kasvojen silittely ja kasvojen hermopisteiden hierominen, selän raapiminen (rapsuttaminen?), koko kehon hively tosi hellästi, selän tai pakaroiden tai jalkojen hierominen, alavatsan ja yläreisien hellä ja yllättävällä tavalla etenevä hively, hiuspohjan rapsuttaminen, hiuksilla leikkiminen (tuntuu päänahassa mukavalta)

Turn OFF: lääppivä kosketus eli koko kämmenellä ja sormilla "hyväillään" kehoa painamalla aika kovaa, liian kauan samasta kohdasta hyväily millä tahansa tavalla, tahallinen kutittaminen, suora vaginan kosketus (minulla on "liian" herkkä intiimialue), rintojen puristelu, nännien koskettelu

Vierailija
8/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin ei saa koskea eikä kutittaa

Vierailija
9/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälaelle taputtaminen, posken nipistäminen, mikä tahansa mikä sattuu ovat turnoff. 

Samoin jos aletaan heti hamuilemaan persettä tai rintoja kun päästään lähietäisyydelle. 

Vierailija
10/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin, tapailu- ja/tai seurustelukumppanista ilmeisesti kyse.

En tykkää myöskään tuosta jo mainitusta kämmenselän hiplailusta. Herkkä iho, sattuu. En oikein tykkää käsieni koskettelusta muutenkaan.

Kaikenlainen sormella tökkiminen inhottaa. (Myös peniksellä tökkiminen inhottaa jos ei jo olla seksipuuhissa.)

Naaman silittely, hyi. Tuo aiemmin mainittu leuasta tarttuminen voi olla ok. Pahinta on nenän koskettaminen.

Ylipäänsä silittely, hyi. Paitsi hiusten (pään) silittely ok.

Läskien puristelu.

Nipistely.

Näykkiminen.

Imeminen.

Nuoleminen.

Long story short: tykkään lähinnä selkeistä ja isoista otteista / tarttumisista ja hieronnasta. Hipsuttelut ja muu vastaava enimmäkseen ällöttää, kutittaa tai tuntuu muuten vain ärsyttävältä.

Hyi, miten unohdinkin listalta kaksi todella pahaa: taputtelu ja läpsiminen. Aivan painajaismaista.

Vierailija
11/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon, jos mun mies koskettelee käsillä mun takapuolta, mutta peräreiän koskettelua en siedä ollenkaan. En myöskään pidä nännien imemisestä tai näykkimisestä. Rintoja saisi koskettaa isolla kädellä voimakkaan lämpimästi, ei nännejä kiusaten. Ne nöpöttää herkästi, mutta se ei tarkoita, että pitäisin niiden nipistelystä.

Mun korvia tai kaulaa ei saa suudella. Se kutittaa inhottavasti, ei tunnu hyvältä.

En pidä mistään, mikä sattuu yhtään. Puristella mua saa, kunhan ei satuta.

Vierailija
12/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää liian nopeasta etenemisestä, eli intiimialueet viimeksi.

En tykkää mistään tökkimisestä, nenällä tai millään muullakaan.

En tykkää kirjoista opetelluista liikkeistä. En halua, että kaulaani nuohotaan. Korvat ovat myös herkkä piste, mutta joskus oikein käsiteltyinä ok. Liian hennot otteet kutittaa myös reisissä ja kyljissä.

En halua, että mekaanisesti "silitellään" jotain kohtaa.

Tykkään hiusten hiplaamisesta sekä kasvojen hieronnasta. Jalkojen hieronnasta tykkäisin erityisesti, se on tosi rentouttavaa, mutta sitä en saa koskaan.

Tykkään suutelemisesta niin, että mies ottaa päästäni kiinni. Tykkään voimakkaista, miehekkäistä, tarkoituksellisista otteista, joissa on mukana ajatus. Ja se ajatus on "mä haluun sut".

Vierailija
13/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kun mieheni tunkee kielensä korvaani. Kertakaikkiaan oksettavaa. Olen siitä sanonut noin

100 000 kertaa. Mutta kun hän on lukenut jostain, että naiset tykkää, niin mahdotonhan se on tuosta oksettavasta tavasta luopua. Me naisethan olemme kaikki samanlaisia ja meihin kaikkiin pätee samat "säännöt". Taidan seuraavalla kerralla tempasta typerystä käkättimeen.

Vierailija
14/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien nuoleminen, yääääk. Hiusten silittäminen, siis niin kuin koiraa silitetään. Ja tilannetajua pitää olla, jos esim. puuhaan jotain, en tykkää kun tullaan puristelemaan.

Vierailija
15/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien liian kovaa imeminen, niiden kiertäminen tai liian kova pureminen.

Pieni näykkiminen ja pureminen jne. on kivaa, mutta liika on liikaa.

Vierailija
16/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi muistaa se, että uuden kumppanin kanssa ei voi tietää ellei kokeile. Huvittaa lukea noita tekstejä, että mies ei tiennyt yhtään mitä tehdä sängyssä ja hiljaa hiveli klitorista. Se nyt vain on faktaa, että joidenkin klitoris ei kestä suoraa kosketusta lainkaan, joten parempi aloittaa hiljempaa ja lisätä voimaa pikkuhiljaa. Ihan samoja juttuja myös muissa jutuissa. Toiset tykkäävät herkemmästä ja toiset kovemmasta, joten pakko kokeilla kaikkea ja silloin vääjäämättä tuntuu välillä myös epämiellyttävältä. Ehkä useampaankin kertaan jos nainen ei anna mitään selvää signaalia, että tuntuuko kivalta vai ei. Aika harva antaa, koska uutta kumppania varotaan loukkaamasta.

Vierailija
17/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaminen ja sormen tökkääminen napaan ällöttää, navan kaivelu lisäksi sattuu. Onhan niitä muitakin, mutta nämä kaksi ovat sellaiset joista olen useasti parille ex:lle sanonut. Ei mennyt perille.

Ylipäänsä jos toinen sanoo ettei pidä jostakin, se olisi otettava tosissaan eikä jatkettava ja alettava matkimaan "älä tee noin, toi sattuu" äänensävyllä jota lapset käyttävät ärsyttäessään.

Mutta universaalia vastausta tähän ei ole, jokainen tykkää eri jutuista.

Vierailija
18/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yksilöllistä, mistä kukin tykkää ja mistä ei. Jokainen on yksilö.

Itse en tykkää kovakouraisista otteista. Enkä tykkää edes leikillään kutittamisesta, sillä kutian todella herkästi ja kutittaminen tuntuu kidutukselta.

Vierailija
19/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä et kasvoihin tai hiuksiin kosketaan. Ei pieni koskettelu haittaa, mutta jos meinaa kammata sormillaan mun päätä, niin ei kiitos.

Vierailija
20/24 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaminen

Peräaukkoon koskeminen

Taputtaminen

Tissejä saa kyllä koskea mutta se ei minua kiihota