Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen väliin naiminen

himokas
07.11.2016 |

Naiset pidättekö siitä? vai annatteko naida kun mies haluaa. En ole koskaan naisilta kysynyt kun se on mielestäni kiusallista. Itse rintojenväliin tuntuu hyvälle kun sivelee liukuvoidetta riittävästi. Entäpä pidättekö siitä jos seksikumppaninne ruiskauttaa spermat kasvoille, kaulalle ja rintojen väliin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni useimmat miehethän kiihottuvat tai ainakin tykkäävät rintojen väliin naimisesta. Ainakin ns. tissimiehille tuo saattaa olla jopa ihan ykkösjuttuja. Riippuu paljon ap:n ja kumppaninsa mieltymyksistä. 

Minusta se on kivaa ja kiihottavaa turvaseksiä. Toimii kivasti esileikkinä ja voihan siinä antaa miehen mennä ihan loppuunkin saakka, ainakin jos pystyy ja jos nainen on jo saanut oman nautintonsa. Mun ex oli sellainen, ettei jostain syystä pystynyt laukeamaan rintojen väliin. Vaikka lähes loputtoman kauas hinkkasi, niin ei kuitenkaan saanut siemensyöksyä sinne väliin, vaan piti kädellä hoidella loppuun. Nykyinen mies taas saa paljon herkemmin.

Vierailija
22/25 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni useimmat miehethän kiihottuvat tai ainakin tykkäävät rintojen väliin naimisesta. Ainakin ns. tissimiehille tuo saattaa olla jopa ihan ykkösjuttuja. Riippuu paljon ap:n ja kumppaninsa mieltymyksistä. 

Minusta se on kivaa ja kiihottavaa turvaseksiä. Toimii kivasti esileikkinä ja voihan siinä antaa miehen mennä ihan loppuunkin saakka, ainakin jos pystyy ja jos nainen on jo saanut oman nautintonsa. Mun ex oli sellainen, ettei jostain syystä pystynyt laukeamaan rintojen väliin. Vaikka lähes loputtoman kauas hinkkasi, niin ei kuitenkaan saanut siemensyöksyä sinne väliin, vaan piti kädellä hoidella loppuun. Nykyinen mies taas saa paljon herkemmin.

Niin ja miten nainen saa tuosta? Ei yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään siitä, että kullia lykitään mun rintojen väliin. Annan miesten tehdä sen heidän mielikseen. En todellakaan halua spermaa kasvoille, rinnoille tai kaulalle. Sperma kuuluu pilluun.

Tai pyllyyn.

Vierailija
24/25 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa kun makaan selälläni ja mies nojautuu mun ylle, puristan rinnat yhteen ja mies panee öljytyllä kalulla mua rintojen väliin huokaillen nautinnosta. se on tosi kiihottavaa 🔥

Vierailija
25/25 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään siitä, että kullia lykitään mun rintojen väliin. Annan miesten tehdä sen heidän mielikseen. En todellakaan halua spermaa kasvoille, rinnoille tai kaulalle. Sperma kuuluu pilluun.

Tai pyllyyn.

Se on harvinaista herkkua enkä halua sitä usein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi