Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen väliin naiminen

himokas
07.11.2016 |

Naiset pidättekö siitä? vai annatteko naida kun mies haluaa. En ole koskaan naisilta kysynyt kun se on mielestäni kiusallista. Itse rintojenväliin tuntuu hyvälle kun sivelee liukuvoidetta riittävästi. Entäpä pidättekö siitä jos seksikumppaninne ruiskauttaa spermat kasvoille, kaulalle ja rintojen väliin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lähes kaikesta, mikä saa miehen nauttimaan. Kiihottunut mies tekee minutkin kiihottuneeksi. Ja paras hetki on se kun mies saa! Tapahtuu se sitten miten ikinä itse haluaakaan. Ja minä kyllä saan vastapalveluksen samalla tavalla! En halua anaaliseksistä enkä sitä tavaraa silmiin tai hiuksiini. Siksi naamalle alemmas ja läheltä.

Vierailija
2/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja rintoja hierominen ja samalla nännien hyväily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aihe ei ota syttyäkseen?

Vierailija
4/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kalun kokoa ja anaaliseksistä, että koulupojat innostuu.

Vierailija
5/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellakin on ihanat tisut. Tulen hirveään kiimaan, jos esimerkiksi näen hänet märässä t-paidassa nisät töröllään. Silloin pitää päästä naimaan tissien väliin.

Me tehdään se niin, että öljytään naiseni tissien väli ja kiipeän sitten makuulla olevan naiseni päälle vatsalleni, jolloin näen pillun ja voin välillä nuolaistakin samalla, kun naiseni puristaa käsillään tissejään yhteen ja minä nussin niitä.

6/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanan kiihottavaa,meilläkin käytetään liukkaria ja musta on ihanaa kun mieheni laukeaa rinnoille ja kasvoille!

Vierailija
7/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ihanaa nussia rintojen väliin ja samalla saada sauvaa peppuuni. Ja kun ruiskin spermat rinnoille... joudun nuolemaan ne puhtaaksi...

Vierailija
8/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on asia jota miehet halusivat silloin kun olin roimasti ylipainoinen mutta nyt kun olen solakampi se ei kiinnosta ketään.

Vierailija
9/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin imen ja sitten Otan kullin tissien väliin. Kiva joskus saada mies laukeamaan oikein kunnolla naamalle. Mies kuin mies jää koukkuun tuohon hoitoon.

Vierailija
10/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaneDD.....makuiseni Nainen..tota tahdon...

Vierailija
11/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fantasia että pääsisin nussimaan jutta gustafsbergia rintojen väliin. Mä tuolille, jutta rinnat paljaana eteen. Öljyn käyttö olisi kiellettyä ja sanoisin jutalle että parempi varmaan saada muna liukkaaksi jollain keinolla ennen rintapanoa. Limaisen suihinoton kautta mentäisiin boobsien väliin ja lopulta spermat joko Jutan naamalle tai jos jutta syttyy kurkkuun ottamisesta niin sinne. Jutalle voitaisiin keksiä joku oma hoito vaikka tupladildotus tuohon perään.

Kiinnostaa siis rintojen väliin naiminen. Muutkin kuin juttis kelpaa mutta hän on salainen suosikki junnulle.

Vierailija
12/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fantasia että pääsisin nussimaan jutta gustafsbergia rintojen väliin. Mä tuolille, jutta rinnat paljaana eteen. Öljyn käyttö olisi kiellettyä ja sanoisin jutalle että parempi varmaan saada muna liukkaaksi jollain keinolla ennen rintapanoa. Limaisen suihinoton kautta mentäisiin boobsien väliin ja lopulta spermat joko Jutan naamalle tai jos jutta syttyy kurkkuun ottamisesta niin sinne. Jutalle voitaisiin keksiä joku oma hoito vaikka tupladildotus tuohon perään.

Kiinnostaa siis rintojen väliin naiminen. Muutkin kuin juttis kelpaa mutta hän on salainen suosikki junnulle.

En pitäisi ihmeenä, etteikö Juttis harrasta sitä

Vierailija
13/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Pidän lähes kaikesta, mikä saa miehen nauttimaan. Kiihottunut mies tekee minutkin kiihottuneeksi. Ja paras hetki on se kun mies saa! Tapahtuu se sitten miten ikinä itse haluaakaan. Ja minä kyllä saan vastapalveluksen samalla tavalla! En halua anaaliseksistä enkä sitä tavaraa silmiin tai hiuksiini. Siksi naamalle alemmas ja läheltä.

Kiinnostuin tätä kokeilemaan ja sitä kautta selvisi aina nopeasti, että poikakaveri tykkää tulla kasvoilleni. Outoa, mutta tosi kiihottavaa sillä hän tulee tosi nopeasti. Taitaa siis olla joku fetissi. Hyvä puoli siinä, että minä saan sitten ihanan nuolemisen tän jälkeen. Kiitos kuka lienee tämän ketjun aloittikin! Niin ja menee kyllä hiuksiin ei voi estää.

Vierailija
14/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

N53 kirjoitti:

Kiinnostuin tätä kokeilemaan ja sitä kautta selvisi aina nopeasti, että poikakaveri tykkää tulla kasvoilleni. Outoa, mutta tosi kiihottavaa sillä hän tulee tosi nopeasti. Taitaa siis olla joku fetissi. Hyvä puoli siinä, että minä saan sitten ihanan nuolemisen tän jälkeen. Kiitos kuka lienee tämän ketjun aloittikin! Niin ja menee kyllä hiuksiin ei voi estää.

Minkä kokoiset rinnat sulla on? Häviääkö muna helposti kokonaan sinne väliin vai vaatiiko rintojen yhteenpuristusta että saa ylipäänsä sopivan pehmusteen siihen tehtyä?

Vierailija
15/25 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis isommat tissit niin tietenkin antaisin naida rintojen väliin, siis jos poikaystäväni sellaista haluaisi. Ja laueta saa mihin haluaa. Naamalle laukeaminen on ihanan kiihottavaa...

Vierailija
16/25 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa rintoen väliin vaik ei isot rinnat ookkaan. Ihanaa katsoa poikakaverin vehkeitä ja kasvoja kun se nauttii siitä. Oikeesti ei olla viel pantu.

Vierailija
17/25 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa

Vierailija
18/25 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään siitä, että kullia lykitään mun rintojen väliin. Annan miesten tehdä sen heidän mielikseen. En todellakaan halua spermaa kasvoille, rinnoille tai kaulalle. Sperma kuuluu pilluun.

Vierailija
19/25 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää hommaa, mutta toki kaikki kannattaa kokeilla itse ja päättää vasta sitten.

Vierailija
20/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tätä aina ajoittain ehdottelee, joskus käyttää myös myös kiusotteluun esileikin aikana, välillä ottaen suuhun, kurkutellen, ja sitten  otten vehkeen rintojensa väliin puristaen niitä yhteen ja liikutellen. Vaimo pitää siitä jos laukean rinnoille/kaulalle ja monesti minun laukeamiseni jälkeen täytyykin sitten siirtyä (uudelleen) kielihommiin.

Moni vaikuttaa tissipanon yhdistävän isoihin rintoihin, mutta itse pidän tässäkin hommassa enemmän keskikokoisista, kiinteistä, kuin isoista lolloista. 

/jiipee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi