Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi OIKEASTI pahin moka minkä voi tehdä, kun tapaa elämänsä miehen?

Vierailija
06.11.2016 |

Ei mitää pierasta juttuja, tuskin kukaan piereksii tms muutenkaan ihmisten ilmoilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokasin aika pahasti (Carlos blogissa) juomalla liikaa ja käyttäytymällä sen takia karmeasti. Mutta ei se lopulta juttua pilannutkaan, eikä se ollutkaan elämäni mies :D

Vierailija
2/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänistäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kuolee?

Vierailija
4/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kovin pienet jutut onnistu pilaamaan jos molemminpuolisesti on tunne että tässä voi olla se loppuelämän kumppani.

Mutta jos rupeaa vetämään jotain tylyä vaikeasti tavoiteltavan roolia ja se jää päälle, niin voipa olla että toinen tulkitsee kiinnostuksen puutteeksi ja tekee siitä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
5/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Mä mokasin aika pahasti (Carlos blogissa) juomalla liikaa ja käyttäytymällä sen takia karmeasti. Mutta ei se lopulta juttua pilannutkaan, eikä se ollutkaan elämäni mies :D

Ei kyllä se oli ihan sun normaalia käytöstä.

Vierailija
6/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paha moka on panna miehen kaveria. Mun mies kertoi että joku tuttu nainen oli ollut ihastunut tähän ja olikin sitten kostean illan päätteeksi päätynyt naimaan miehen kaverin kanssa (vielä samassa huoneessa jossa mies oli nukkumassa), mahikset meni sen siliän tien.

Vierailija
7/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen ja mustasukkainen luonne. Vaikka yhdessä ollaan, kummallakin pitää olla vapaus omaan elämään. Pitää saada tavata omia kavereita ja käydä niiden kanssa ulkona, ilman että kotiin tullessa löydät murjottavan tyttöystävän.

Vierailija
8/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos ja kun nainen puhuu koko ajan exästään.

Vierailija
9/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika paha moka tappaa se.

Vierailija
10/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo liikaa ja myöhemmin seksin aikana oksentaa miehen päälle...

Vierailija
11/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla olematta puhdas ja koskematon impi, joka ei vielä miehestä mitään tiedä.

Vierailija
12/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika paha moka on panna miehen kaveria. Mun mies kertoi että joku tuttu nainen oli ollut ihastunut tähän ja olikin sitten kostean illan päätteeksi päätynyt naimaan miehen kaverin kanssa (vielä samassa huoneessa jossa mies oli nukkumassa), mahikset meni sen siliän tien.

Mulle tehtiin tämä. Oltais oltu täydellinen pari, monessakin mielessä. Tapailtiin kesä kaikessa hiljaisuudessa ja tutustuttiin kaikessa rauhassa. Nainen meni sitten mun työreissun aikaan sänkyyn mun parhaan kaverin kanssa. Luuli etten tiennyt asiasta (kaverini kertoi mulle asiasta) ja ihmetteli, kun minusta tuli niin etäinen. No miksiköhän?!?

Vierailija
13/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla mustasukkainen ja kiukutella miehelle hänen naistuttavistaan, joita ei edes itse tunne.

Vierailija
15/15 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Varmasti ettei huomaa sitä, että se on Se elämäni mies ja antaa lemput hetikohta.