Lempijankkaus!?
Mikä on lempijankkauksesi av:lla? Siis näistä jokapäiväisestä aiheista.
Kommentit (21)
Saara Aallon haukkumis/puolustamisdebatti!! Ap unohti sen vaikka se on niin pinnalla nyt😂
Joo, Saara jutut sais jo loppua.. kyllästyttää.
En jaksa mitään noista. Kun on lukenut yhden ketjun on lukenut ne kaikki.
Hel-nyciä en itse jaksa enää. Mielestäni on jo todistettu useasti että stoori on valetta. Mm valokuvista, sitten oli se kuoleva pappa-yksityissairaalassa juttu, joka ei ole mahdollinen, kirjotteli itselleen vastauksia vahingossa rekkautuneena... ja jatkaa vaan. Säälittää vähän, kun on selvästi psyykeongelmainen... menisipä vaan hoitoon.
Toivon että esim tosta Hännikäisestä tulis aihe vähän pidemmäksikin aikaa, on sen verran pelle tyyppi ja suoltaa samaa tavaraa kuin nää palstalassukat.
Mitä, Ikistä ei mainittu!
Mun lemppari on kyllä MGTOW, on niin huvittavaa kun nimi lupaa miesten menevän omia teitään ja eihän tämä/nää palstan heppu/heput mee minnekään, täällä vaan jankataan vuodesta toiseen. :D
Syön kaksi kiloa rahkaa päivässä, miksi en laihdu?
En oo kuullutkaan tästä rahkajutusta 😂 ja mikä on ikis?
Vierailija kirjoitti:
Mitä, Ikistä ei mainittu!
Mun lemppari on kyllä MGTOW, on niin huvittavaa kun nimi lupaa miesten menevän omia teitään ja eihän tämä/nää palstan heppu/heput mee minnekään, täällä vaan jankataan vuodesta toiseen. :D
Myös miehet lukevat palstaa, ja on oikeasti syytä muistuttaa vaihtoehdosta avioliitto-lapsiperhehelvetille.
Huvittaako sinua yhtä lailla naiset, jotka kertovat että nyt riitti miehet, ei ikinä enää?
Miksi ketju on poistettu jankkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Hel-nyciä en itse jaksa enää. Mielestäni on jo todistettu useasti että stoori on valetta. Mm valokuvista, sitten oli se kuoleva pappa-yksityissairaalassa juttu, joka ei ole mahdollinen, kirjotteli itselleen vastauksia vahingossa rekkautuneena... ja jatkaa vaan. Säälittää vähän, kun on selvästi psyykeongelmainen... menisipä vaan hoitoon.
Toivon että esim tosta Hännikäisestä tulis aihe vähän pidemmäksikin aikaa, on sen verran pelle tyyppi ja suoltaa samaa tavaraa kuin nää palstalassukat.
Sääli, ettei valinnanvarana ollut p*skaa jauhavia heikkolahjaisia palstapsykologeja...
Itse valitsin noista luuserimiehen aatoksia. Minusta on kiva seurata kuinka sieltä ei koskaan löydy yhtään uutta perustetta tai minkäänlaista selitystä uskonnolleen.
Ylläri että Heluna on salamana paikalla kun joku kehtaa kyseenalaistaa hänen stoorinsa!
Mielestäni köyhät saa liikaa rahaa-on paras jaaritus.
Kånkenista vääntäminen on jo tylsää vastaan kyllä ton valtamedia hiljenee
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että Heluna on salamana paikalla kun joku kehtaa kyseenalaistaa hänen stoorinsa!
Mielestäni köyhät saa liikaa rahaa-on paras jaaritus.
No, jos kuitenkin olin vastaamassa ketjuun, niin kuinka monta salamaa olisi ollut kohtuullinen aika odottaa?
Ei mikään noista, vaan palstamammojen helvetillinen typeryys, asiassa kuin asiassa.
Saan teidät aina nillittämään ja nautin siitä.