Onko Sara Forsberg raskaana? Oli kyllä sen muotoinen vatsa tän päivän Talentissa...
Kun seisoi siinä lavallasivuttain kameraan. Ihan selvä pömppis. Mutta voiko vatsa muutenkin tulla tuon malliseksi lihotessa, vaikkei olisikaan raskaana?
Kommentit (35)
Uskokaa nyt että suolistovaivoista tuleva turvotus saa näyttämään niinkuin olisi 6kk raskaana, ja tämä voi tapahtua ihan yhtäkkiä, aamulla normaali, iltapäivällä pallomaha. Ei tarvitse syödä kuin yksi vähän tuhdimpi pasta-ateria esimerkiksi niin prööööööt
Vierailija kirjoitti:
Suolisto-ongelmat saavat aikaan ns ''raskausvatsan''. Mulla sellanen joka päivä parisen tuntia.
Mulla myös. Sairaan ärsyttävää.
Itse sain avun suolistovaivoihin ja "raskausvatsaan" jättämällä sipulin kokonaan pois ruokavaliosta, suosittelen muillekin lämpimästi, elämäntilanne parani huomattavasti ja aiemmin lähes päivittäin ollut pömppö ilmaantuu nykyään vain pari kertaa vuodessa.
Äitiemo kirjoitti:
Ei Sara voi olla raskaana. Saarahan on intersukupuolinen.
Onks sillä pippeli?
Vierailija kirjoitti:
No verratkaa vaikka tähän Talentin alkujaksojen kuvaan Sarasta. Eipä näytä vatsa pömpöttävän, vaikka on samat pöksyt jalassa.
Ihan samanlainen kuin eilenkin, tolta Sara/Saara (?) olis eilenkin näyttänyt edestä päin kuvattuna. Niin ja samat pöksytkin vielä!
On vain läski ja vetää normaalisti vatsaa sisään, mutta tuossa unohti.
Ihan itse on puhunut lihomisestaan, joka johtuu siitä, kun maha ei kestänyt vegaaniruokavaliota ja joutui lopettamaan sen.
Poikaystäväkin kertoi jossain videossa, että siitä tietää Saran olevan rento hänen seurassaan kun Sara piereskelee estoitta.
Suolistovaivaisena ei varmaan vedä pasta-ateriaa ennen kuvauksia. Siinähän menee kuvauksetkin pieleen, kun kesken esityksen pitää juosta vessaan tai kuunnella meteliä mahasta. Eiköhän sitä syö jotain idioottivarmaa ruokaa tai paastoa kokonaan.
Toivottavasti ei... Siinä taitais jenkkiunelma jäädä saavuttamatta, mamma-saarat vaihtuis kyllä äkkiä nuorempiin ja tuoreimpiin poppareihin. Tietenkin voisi muuttaa suomeen ja alkaa juontaa Hintikan kanssa.
Eiköhän toi ole vaan normi pömpötystä, vaikka nainen on suht hoikka, niin ei se tarkoita automaattisesti sixpackiä :D
Vierailija kirjoitti:
Kun seisoi siinä lavallasivuttain kameraan. Ihan selvä pömppis. Mutta voiko vatsa muutenkin tulla tuon malliseksi lihotessa, vaikkei olisikaan raskaana?
Mahtaa tulla pitkä vauva 185cm äiteestä...
Voi olla neitseellisesti raskaana. Onhan Sara uskonnollisesta perheestä. Jeesuksen toinen tuleminen on lähellä?
Miten se nyt voisi raskaana olla, kun esiaviollinen seksi on kielletty ....
No verratkaa vaikka tähän Talentin alkujaksojen kuvaan Sarasta. Eipä näytä vatsa pömpöttävän, vaikka on samat pöksyt jalassa.
https://www.instagram.com/p/BK7yR0mAVL7/