Kohta alkaa X-Factorin tuloslähetys!!!! Kaikki jännäämään!
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Saaraa, mutta hän ei nouse top kolmoseen. Siellä on Matt, Emily ja Honey tai 5AM. Tuomarit eivät enää siinä vaiheessa vaikuta äänestykseen, pelkästään katsojien äänet. Top vitoseen toivottavasti riittää paukut.
Ei sitä tiedä, todella monet britit ovat ihmetelleet että hän oli taas bottom twossa ja useampi myös kommentoi että kun Saaraa yritti äänestää, äänestys ei toiminut. Kyllä tuo sing-off taas varmasti osoitti kaikille, kuka siellä on paras laulaja. (Mutta toki tämä ei ole pelkkä laulukisa.)
Saaran ääni pääsisi oikeuksiin esim. lauluissa I will survive, Heart of glass ja Abbalta vaikka I had a dream. Plussaa että kaikki tuntisivat kappaleen ja miinus että olisi kuultu ehkä tuhat kertaa liikaakin. Mutta jospa joku pikku twisti auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen Emilystä vähän kisassa takavuosina ollut Janet Devlin jotenkin.
Joo, samoin sellanen blondi keiju joka lauloi usein ilman kenkiä. Se oli samana vuonna kuin sellanen hobittipoika. Ne ehkä jopa seurusteli.
Keiju ja hobitti, jotka seurusteli? :D No mikäs siinä...
Mä niin tykkäsi Robbie Williamsin kommentista, että Saara offcourse kun kysyttiin suosikkia <3 Robbie on iihanamiäs :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli Saaran sing off -kappaleen nimi?
Jessie J:n "Who you are" tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkäsi Robbie Williamsin kommentista, että Saara offcourse kun kysyttiin suosikkia <3 Robbie on iihanamiäs :)
No jaa....
Robbiehan sanoi "rakastavansa Honey G:ta" (I love Honey G) & pitävänsä Saarasta (I like Saara). On paaaaaljon eroa rakastaako vai pitääkö. Ja ymmärrettävää oli, että Robbie mainitsi juuri ne artistit, joiden nimet edes muisti ja joiden mentoroinnissa on ollut mukana Sharonin kanssa.
Kieltämättä huvittavaa oli seurata kilpakumppaneiden myrtsejä ilmeitä, kun Saara (muiden odotusten vastaisesti?) pääsikin jatkoon jo kolmannesta sing-offistaan.
Sama oli havaittavissa jo silloin, kun Freddie tippui kisasta Saaran sijaan. Erityisesti Gifty näytti ulospäin, ettei lopputulos miellyttänyt häntä ollenkaan ja Saara joutui kuin pyytelemään anteeksi olemassaoloaan.
Luulisin Samin ja Emilyn olevan eniten peloissaan Saaran jatkamisesta, naislaulajina kilpailevat vähän kuin samasta spotista, ja jos taitoja mitataan, voittaa Saara heidät ylivoimaisesti. Sam laulaa tosi epäpuhtaasti ja vaikeuksia pysyä nuotissa tuntuu olevan joka kerta.
Nauratti niiden kilpailijoiden ilmeet kun kuuli et saara pääs jatkoon 😂😂 eipä ne taida tykätä saarasta
Oli minun mielestäni tylsä biisivalinta pudotukseen, saivatko itse valita? Se sing off, kun Saara lauloi Run Leona Lewisiltä oli ihan toisella tasolla. Katsoin sen ensin vahingossa ja sen jälkeen tämänkertainen ei säväyttänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Saaran sing off -esityksen jälkeen muut kilpailijat sentään suostuvat laiskasti taputtamaan, mutta Ryan puhaltaa huomiota herättävästi huuliensa läpi samalla kun taputtaa – ele joka ilmaisee tympääntyneisyyttä, pitkästyneisyyttä?
Matt katsahtaa sivusta kilpatovereihinsa kuin saadakseen selville, taputtavatko he Saaralle?
Se kuva tulosten selvittyä on kyllä aika tympeä ja on noteerattu kansainvälisestikin. Luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat edes näytellä iloista tv-kameroiden edessä... Vai onko tuo vihjaus draamasta kilpailijoiden välillä käsikirjoitettua sekin? :)
Oletko stopannut videon ja katsonut jokaisen reaktion erikseen?
Ja mitä tarkoitat sillä että Matt katsoo sivulle, varmistaakseen että taputtavat vai miettii taputtaako itse jos muutkin? :D
5amin Nathan oli todella liikuttuneen ja häkeltyneen näköinen Saaran esityksen jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä huvittavaa oli seurata kilpakumppaneiden myrtsejä ilmeitä, kun Saara (muiden odotusten vastaisesti?) pääsikin jatkoon jo kolmannesta sing-offistaan.
Sama oli havaittavissa jo silloin, kun Freddie tippui kisasta Saaran sijaan. Erityisesti Gifty näytti ulospäin, ettei lopputulos miellyttänyt häntä ollenkaan ja Saara joutui kuin pyytelemään anteeksi olemassaoloaan.
Luulisin Samin ja Emilyn olevan eniten peloissaan Saaran jatkamisesta, naislaulajina kilpailevat vähän kuin samasta spotista, ja jos taitoja mitataan, voittaa Saara heidät ylivoimaisesti. Sam laulaa tosi epäpuhtaasti ja vaikeuksia pysyä nuotissa tuntuu olevan joka kerta.
Voisitko linkata videon jossa Gifty osoittaa mieltään? Itse katsoin joskus Freddyn putoamisvideon enkä huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon bottom 3: Saara,Sam,Ryan. Uskoisin että Ryan tai Sam pelataan seuraavaksi pois. Uskoisin että Sam sillä on senverran tylsä esiintyjä eikä enään tule antamaan mitään uutta yleisölle.
Ei Sam tule putoamaan näin pian sen jälkeen, kun Simonin edellinen kilpailija putosi. Seuraava putoaja on Ryan tai Saara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin Samin ja Emilyn olevan eniten peloissaan Saaran jatkamisesta, naislaulajina kilpailevat vähän kuin samasta spotista, ja jos taitoja mitataan, voittaa Saara heidät ylivoimaisesti. Sam laulaa tosi epäpuhtaasti ja vaikeuksia pysyä nuotissa tuntuu olevan joka kerta.Voisitko linkata videon jossa Gifty osoittaa mieltään? Itse katsoin joskus Freddyn putoamisvideon enkä huomannut mitään.
Gifty osoitti mieltään Extra Factorissa, kun istuivat kaikki sohvalla sen miesparin haastateltavina virallisen lähetyksen jälkeen ja Freddyn kohtalo oli jo ratkennut. En ainakaan muista kiinnittäneeni erityistä huomiota Giftyn käytökseen heti sing-offin jälkeen vaikka varmasti ilmeet olivat jo tuolloin merkitykselliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon bottom 3: Saara,Sam,Ryan. Uskoisin että Ryan tai Sam pelataan seuraavaksi pois. Uskoisin että Sam sillä on senverran tylsä esiintyjä eikä enään tule antamaan mitään uutta yleisölle.
Ei Sam tule putoamaan näin pian sen jälkeen, kun Simonin edellinen kilpailija putosi. Seuraava putoaja on Ryan tai Saara.
Ryanin vuoro. Saara selviää. Samkin on kolmen viimeisen joukossa, mutta selviää lifeline-äänillä.
Gifty vaikuttaa siltä että sanoo suoraan mielipiteensä ihmisistä ja X Factoristakin ohjelman jälkeen. Jäi jotenkin hänestä vähän semmonen kuva että on vähän suorasukainen jos ei pidä jostakin ja näyttää sen, mutta voi olla vääräkin kuva. Artistina pidin hänestä.
Hän oli ainakin jossain haastiksessa sanonut että Saara tykkää olla itsekseen talossa ettei ole niin muiden kanssa.Voihan se olla että iällä(muut nuorempia) ja sillä ettei hän ole britti on tekemistä asian kanssa.
En usko että happamat ilmeet johtui siitä että Saara pääsi jatkoon vaan siitä että jotkut putosi.
Vierailija kirjoitti:
SUOMISUOMI kirjoitti:
Saara voitti! Ukomatonta!! TAvataan TORILA!
Ei Oulunsalossa ole toria.
Ainakin kymmenkunta vuotta sitten Oulunsalossa oli tori. Ja miksei olisi tänäkin päivänä. Kauppiaantiellä S-Marketin takana, entisen Osuuspankin edessä.
Ai että miten upeasti Saara lauloi eilen sing offissa! Nyt mustakin on vihdoin tullut Saara-fani! Olin aivan kyynelissä eilen illalla ja nyt olen katsonut tuon esityksen YouTubesta jo kolme kertaa uudestaan. Tää veto oli mulle henkilökohtaisesti selvästi Saaran paras tähän asti. Tuli niin tunteella ja ääni pääsi kauniisti esiin. Ennen olen ollut myös sitä mieltä ettei Saara ole saanut tunnetta välitettyä riittävästi esiintyessään mutta tää eilinen muutti kaiken! Saara on tullut niin pitkälle tässä kisassa! Mun mielestä Saara on parhaimmillaan juuri noin pelkistettynä, pelkkä ääni ja tunteikas tulkinta riittää. Lauantain geisha-esitys ei uponnut muhun yhtään. Se oli aivan liian yliampuva ja turhan teatraalinen esitys. Tämä ei tietenkään ole Saaran vika koska heillähän on koreografit sun muut tekemässä showta.
Sori Saaran ylistysromaani mutta olen ihan #emo tän sing offin jäljiltä 😢🙌
Saara taas Good Morning Britain -haastattelussa: