Flirttailen töissä joka päivä naimisissa olevalle naiselle ja nautin siitä.
Töissämme on hyvännäköinen muodokas vaalea naimisissa oleva 29-vuotias nainen jonka kanssa flirttailusta en saa tarpeekseni.
Tykkään kiusoitella häntä, kehua, vitsailla, vähän koskeakin.... Hänessä on järjetön seksuaalinen energia. En usko että hän pettäisi miestään mutta samalla haaveilen ottavani hänet työpäivän jälkeen tyhjässä toimistossa...
Naiset, miten toimia jotta saan tämän homman maaliin saakka?
Kommentit (32)
Ootko sä yks meidän pomo, joka kuolaa yhden blondin perään. Ikäkin täsmää ja kaikki huomaavat... ja pitävät sua nolona, kun tämä nainen saa kaiken läpi ja vielä nousee urallaan ihan vaan flirttaamalla sulle... nainen ei ole sinusta oikeasti "sillai" kiinnostunut.
Mä halaan ihastustani aivan normaalisti. Olen kehunut usein ei-kiinnostavan miehen tuoksua. En välitä lainkaan vilkkuuko hameen tai kaula-aukon kohdalta kenenkään muun kuin pervojen ällötysten seurassa :)
Anteeksi jos tämä tuntuu lannistavalta! Olen yhä sitä mieltä, että avoimesti kortit pöytään on ainoa oikea keino.
Jostain syystä uskon, että tää on provo ja ap on nainen. Hahhaaa Lissu, sä paljastuit puspus!
kirjoitti:
Tän naisen kohdalla on kyllä kyse ihan flirtistä eikä ystävällisyydestä, siitä olen varma. Mulla oli uutta hajuvettä niin tuli ihan lähelle haistelemaan että onpas hyvä tuoksu, kun halaa niin pitää kättään mun rintalihaksella, pitää avaria kaula-aukkoja ja asettuu niin että näen kaiken... ap
..ja sitten sä heräsit.
Uskon, että voi flirttailla tietoisesti ja nauttiikin siitä, pitää sua viehättävänä. Mutta luulen, ettei halua muuta. Jos haluaisi, toimisi kyllä. Ja jos haluat vahvistuksen, niin ota neuvosta vaari ja kerro fiiliksistäsi. Vastaa sitten niihin tai ei.
Minä nautin kyllä töissä, kun pari työkaveria flirttailee, kehuu jotain tekemisiäni, huomaa uuden paidan, halaa raskaan paikan tullen, kiusoittelee. Mutta en haluaisi muuta, tuo on turvallista, minua ei vaadita tilille mistään ja tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että voi flirttailla tietoisesti ja nauttiikin siitä, pitää sua viehättävänä. Mutta luulen, ettei halua muuta. Jos haluaisi, toimisi kyllä. Ja jos haluat vahvistuksen, niin ota neuvosta vaari ja kerro fiiliksistäsi. Vastaa sitten niihin tai ei.
Minä nautin kyllä töissä, kun pari työkaveria flirttailee, kehuu jotain tekemisiäni, huomaa uuden paidan, halaa raskaan paikan tullen, kiusoittelee. Mutta en haluaisi muuta, tuo on turvallista, minua ei vaadita tilille mistään ja tulee hyvä mieli.
Suoraan kysymisessä on vaarana se että jos nainen ei halua mennä pidemmälle, hän saattaa säikähtää että on antanut ymmärtää liikaa ja lopettaa turvallisena (vaarattomana) pitämänsä flirttailunkin.
Lähetä sille sähköpostia ja kysy töiden jälkeen kaljalle/siiderille/viinilasilliselle. Kato mitä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi nainen flirttailee jos ei halua mitään?
-ap
Se pitää sua vähän yksinkertaisena ihmisenä ja säälii sua, kun olet puutteessa, flirttailemalla saa vaihtelua ikävään työpäivää ja odottaa kiihkeästi päästä kotiin, oman rakkaan miehen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä yks meidän pomo, joka kuolaa yhden blondin perään. Ikäkin täsmää ja kaikki huomaavat... ja pitävät sua nolona, kun tämä nainen saa kaiken läpi ja vielä nousee urallaan ihan vaan flirttaamalla sulle... nainen ei ole sinusta oikeasti "sillai" kiinnostunut.
Lihava possunainen -varoitus...
kirjoitti:
Tän naisen kohdalla on kyllä kyse ihan flirtistä eikä ystävällisyydestä, siitä olen varma. Mulla oli uutta hajuvettä niin tuli ihan lähelle haistelemaan että onpas hyvä tuoksu, kun halaa niin pitää kättään mun rintalihaksella, pitää avaria kaula-aukkoja ja asettuu niin että näen kaiken... ap
Hajuvettä???
Mitä sinä itse haluat ap? Vain yhden yön vai enemmän?
Tapoja voi olla vaikkapa ensimmäisen ollessa kyseessä... Alat tehdä rohkeampia fyysisiä aloitteita. Kosketa aina kun voit, nauraessa kosketa olkapäätä, ohi kävellessä taputa olalle ( huom! Ei pyllylle :D), halatessa silitä selkää.... Ei siis mitään törkeää lääppimistä, vaan fyysistä kontaktia. Näet nopeasti vetäytykö nainen vai rohkaistuuko.
Toinen tapa, varsinkin jos haluat deittailla naista enemmänkin, on siirtää keskustelu flirttailua syvemmälle. Kysy henkilökohtaisempia asioita, osoita kiinnostusta. Kysy myös avioliitosta. Tässä on toki vaarana friend zone-joten tunteet kannattaa tunnustaa nopeasti (niissä pikkujouluissa? :D)
T. N27