Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailen töissä joka päivä naimisissa olevalle naiselle ja nautin siitä.

Vierailija
06.11.2016 |

Töissämme on hyvännäköinen muodokas vaalea naimisissa oleva 29-vuotias nainen jonka kanssa flirttailusta en saa tarpeekseni.

Tykkään kiusoitella häntä, kehua, vitsailla, vähän koskeakin.... Hänessä on järjetön seksuaalinen energia. En usko että hän pettäisi miestään mutta samalla haaveilen ottavani hänet työpäivän jälkeen tyhjässä toimistossa...

Naiset, miten toimia jotta saan tämän homman maaliin saakka?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei naiset, auttakaa mua maanittelemaan nainen pettämään miestään."

:D

Vierailija
2/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tyyppi ei tajua flirttailevansa sinulle sen enempää kuin muillekaan. Taidat olla ihastunut ja tuo nainen on vain rento ja vitsikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nainen flirttailee jos ei halua mitään?

-ap

Vierailija
4/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä tiedä..jos sen on määrä tapahtua niin se tapahtuu.tärkeää on tehdä naisen olo haluttavaksi ja erityiseksi.

Vierailija
5/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ihan tosissasiko tätä kysyt...?

Vierailija
6/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tosiasiahan on se, että valtaosa naisista pettää miestään ainakin kerran. Joskus luin jenkkitutkimuksesta, että jopa yli 60% naisista pettää miestään ainakin kerran. Eli ei se mitenkään tavantonta olisi, että nainen sinuun hairahtaisi.

Vierailija
7/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän päiväni flirttaillen naimisissa olevan pomoni kanssa. Pomo on itseäni selvästi vanhempi, naimisissa ja heillä on lapsia. Silti hän selkeästi flirttailee kanssani, ja puhuu muille toimiston naisille hyvin eri tavalla. Me tunnumme olevan samalla aaltopituudella ja muut vain työkavereita. Mitä tästä mieltä?

Vierailija
8/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tosiasiahan on se, että valtaosa naisista pettää miestään ainakin kerran. Joskus luin jenkkitutkimuksesta, että jopa yli 60% naisista pettää miestään ainakin kerran. Eli ei se mitenkään tavantonta olisi, että nainen sinuun hairahtaisi.

naisen on niin helppo pettää kun miehet on niin helppoja ;D

Vierailija
9/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä se sama joka mietti että paljonko joku toimistotyttö veloittaisi pikkujouluissa seksistä? Kun se äijä oli itte niin ruma (ja valitettavan tyhmäkin vielä) että tiesi että ne suuremmat mahdollisuudet saada ko. naiselta on kun kysyy suoraan että paljonko se siitä veloittaisi?

Vierailija
10/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tyhmäkö olet?

Miksi flirttailu ei riitä vaan yrität tehdä työilmapiiristä kiusallista epätoivotulla lähentelyllä?

Vierailija
11/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele pikkujouluja ja sitten juotat sen känniin.

Vierailija
12/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo nainen, vain rehellinen vakava avautuminen saisi tajuamaan että flirtin takana on muutakin kuin läppää. Voithan sä kertoa tunteistasi ja antaa naisen tehdä sillä tiedolla mitä tekee. Varaudu, ettei ole valmis jättämään miestään vaikka susta pitäisikin.

Vierailija
13/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka on joillekin työpaikalla rennompi ja heittelee enemmän läppää (sukupuolesta riippumatta) vain koska joidenkin kanssa olen rennompi ja enemmän oma itseni? Se ei ole flirttailua, mutta joku saattaisi toki niin luulla (toivottavasti ei). Olen naimisissa ja en ikinä pettäisi. Hengailen vaan paljon myös mieskavereiden kanssa ja minulla on kaksi veljeä, joten en ymmärrä ehkä lievää flirttailua mitenkään iskemiseksi vaan läpänheitoksi?

Vierailija
14/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen itsetunto saa pönkitystä flirttailusta. Ei se sun kanssa mitään oikeasti halua, käyttää sua vain hyväkseen nostaakseen omaa mielialaansa. 

Vierailija
15/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitä mieltä että nainen ei välttämättä edes pidä mua viehättävänä? Itse en flirttaile naisten kanssa joita en pidä viehättävänä...ap

Vierailija
16/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sitä mieltä että nainen ei välttämättä edes pidä mua viehättävänä? Itse en flirttaile naisten kanssa joita en pidä viehättävänä...ap

Kyllä hän susta varmasti jollain tasolla pitää, mutta ei välttämättä "siinä mielessä", ainakaan tosissaan. Itse olen juuri kuten tuo 13. Tosin yksi työkaverimies on aito ihastus, muttei todellakaan ainoa kenelle töissä flirttaan/heitän läppää.

Vierailija
17/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä vuosien aikana huomannut että jos nainen puhuu ja hymyilee miehelle, miehelle se = flirttailua. Naiselle se ei ole.

Että se mahdollisuus on läsnä ja aika pahoin että se nainen pitää sua runkkarina josta ei pääse eroon.

Vierailija
18/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse flirttailen myös hieman vähemmän viehättäville miehille, jos he tekevät aloitteen ja flirttailu on luontevaa. Olen varattu enkä kiinnostunut muista miehistä tosissaan, mutta itsetuntoa hivelee kun joku osoittaa positiivista huomiota. 

Millekään pervoille ällötyksille sen sijaan en anna minkäänlaista vastakaikua. 

Vierailija
19/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku flirttaillen alkaa keskustella mulle töissä, niin vastaan yleensä ystävällisesti hymyillen takaisin, tapana kun on olla mukava kaikille kollegoille. Joku voi tulkita tämänkin tietysti vastaflirttailuna...

Vierailija
20/32 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan