Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsi kun harmittaa vieläkin eilinen Prisman reissu

Vierailija
06.11.2016 |

Käytiin eilen ostamassa meijän pojalle syöttötuolia, no siinä sitten samassa ostettiin ruuat ja haluaisin ostaa pojalle jonkun lelun. No mies alkaa yks kaks karjua siinä kovaa ääneen kaikennäköistä. Vieläkin itkettää, harmittaa, nolottaa,hävettää ja kaikkee muutakin :( ei tee mieli vähää aikaa lähtee prismaa :(((

Hemmetti ku itkettää taas :( kaiken kukkuraksi kauhea flunssaki :((

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän oot helmen löytänyt jos se oma miehes oli joka huusi...

Vierailija
2/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet edelleen miehen kanssa siksi, että ...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Prisma on niin ilkeä ja tyhmä.

Vierailija
4/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä itsekkään, en osaa laskee irti. Pelkään tulevaisuutta, pelkään sitä et tapaanko koskaa ketään enään johon oikeasti pystyn luottaa tai kokee et oon turvassa. Et se tyyppi on oikeasti turvallinen. Ei räjähdys herkkä :( jota ei tarvitse pelätä.

Vierailija
5/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttötuoli Prismasta? No huh.

Vierailija
6/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja miksi se sitten huusi? Avaa vähän?

Huutaminen ei ole oikeutettua. Varsinkaan yleisellä paikalla toisen sättiminen ja läksyttäminen. Se on nöyryyttämistä.

Vierailija
7/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat pahvilaatikossa ja nukun lattialla-mamma taas vauhdissa?

Vierailija
8/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä itsekkään, en osaa laskee irti. Pelkään tulevaisuutta, pelkään sitä et tapaanko koskaa ketään enään johon oikeasti pystyn luottaa tai kokee et oon turvassa. Et se tyyppi on oikeasti turvallinen. Ei räjähdys herkkä :( jota ei tarvitse pelätä.

Ap jatkaa: jos kerran olen niin saatanan surkea joka asiassa, enkö ikinä osaa mitään. Aina yht paska miehen mielestä. Niin emmä varmaan koskaan tuu löytää ketää :(

Vierailija
9/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa: jos kerran olen niin saatanan surkea joka asiassa, enkö ikinä osaa mitään. Aina yht paska miehen mielestä. Niin emmä varmaan koskaan tuu löytää ketää :(

Niin että parempi sitten olla sellaisen miehen kanssa joka karjuu ja pitää tyhmänä? Asia selvä.

Vierailija
10/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaminen ei ole oikeutettua. Varsinkaan yleisellä paikalla toisen sättiminen ja läksyttäminen. Se on nöyryyttämistä.

Tiedän, siks se vähän harmittaakin kun tajuaa oikeasti, että jos se minua rakastaisi, niin eipä se missään Prismassa nolaisi tai muutenkaan yleisillä paikoilla :( kaiken näköistä. Huus niin kovaa kaikkee mahdollista paskaa. Et kaikki kuuli ihan taatusti. Emmä ees kehtaa siksi mennä sinne prismaa jos siel onkin ne samat ihmiset nii ihan varmasti kattoo mua oudosti tai pitää mua iha idioottina paska kasana :((

Vierailija
11/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma boikottiin heti.

Vierailija
12/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule rakas. Sinun ensisijaisesti tarvisi päästä pois lapsesi kanssa tuosta huonosta ilmapiiristä. Lapsi ei voi hyvin jos äiti ei voi hyvin. Kaikki muu järjestyy, usko pois. Laita s-postisi niin voin auttaa.

Vierailija
13/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko kuitenkin kakkosta illalla?

Tietysti antoi. Jännämiehen ryppyinen kulli kiihottaa niin kovasti kun ottaa väkisin

Vierailija
14/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!

Vierailija
15/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päästäs vajaa?

Vierailija
16/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, siks se vähän harmittaakin kun tajuaa oikeasti, että jos se minua rakastaisi, niin eipä se missään Prismassa nolaisi tai muutenkaan yleisillä paikoilla :( kaiken näköistä. Huus niin kovaa kaikkee mahdollista paskaa. Et kaikki kuuli ihan taatusti. Emmä ees kehtaa siksi mennä sinne prismaa jos siel onkin ne samat ihmiset nii ihan varmasti kattoo mua oudosti tai pitää mua iha idioottina paska kasana :((

Kuule. Ne ihmiset ei pidä sua idioottina paskakasana vaan sun "miestä", joka huutaa siksi että kuvittelee näyttävänsä samalla muillekkin kuinka muka ansaitset huudot. Käyttää siis henkistä väkivaltaa ja alistaa sua tuolla tavalla koska varmaan arvaa että sua hävettää. Häpeä ja suru tuollaisen tapahtuman jälkeen ovat ymmärrettäviä kun ihminen jonka pitäisi olla sun peruskallio hyökkää sua vastaan tuolla tavalla, läheisen harjoittaman väkivallan (niin henkisen kuin fyysisen) uhrit usein tuntevat häpeää. Ne ihmiset jotka näkivät ja kuulivat pitävät miestäsi varmasti kamalana. Sä et ansaitse tuollaista kohtelua, kukaan ei ansaitse.

Millainen se onkaan suljettujen ovien takana jos se Prismassakin käyttäytyy noin? Sä olet uupunut ja alistettu kun et usko enää edes parempaa ansaitsevasi tai saavasi, mutta sisimmässäsi varmaan tiedät ettei se ole totta. Sinä ansaitset hyvää ja voit saada hyvää, mikä tahansa on parempaa kuin se että omassa kodissaan tuntee ahdistusta ja pelkoa.

Sanonta jonka mukaan "tuttu helvetti on turvallisempi kuin tuntematon paratiisi" pitää paikkansa sinunkin kohdallasi. Mieti sitä tuntematonta paratiisia, ilman että annat sun pelkojen ja tallotun itsetunnon maalata piruja seinille.

Vierailija
17/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Ne ihmiset ei pidä sua idioottina paskakasana vaan sun "miestä", joka huutaa siksi että kuvittelee näyttävänsä samalla muillekkin kuinka muka ansaitset huudot. Käyttää siis henkistä väkivaltaa ja alistaa sua tuolla tavalla koska varmaan arvaa että sua hävettää. Häpeä ja suru tuollaisen tapahtuman jälkeen ovat ymmärrettäviä kun ihminen jonka pitäisi olla sun peruskallio hyökkää sua vastaan tuolla tavalla, läheisen harjoittaman väkivallan (niin henkisen kuin fyysisen) uhrit usein tuntevat häpeää. Ne ihmiset jotka näkivät ja kuulivat pitävät miestäsi varmasti kamalana. Sä et ansaitse tuollaista kohtelua, kukaan ei ansaitse.

Millainen se onkaan suljettujen ovien takana jos se Prismassakin käyttäytyy noin? Sä olet uupunut ja alistettu kun et usko enää edes parempaa ansaitsevasi tai saavasi, mutta sisimmässäsi varmaan tiedät ettei se ole totta. Sinä ansaitset hyvää ja voit saada hyvää, mikä tahansa on parempaa kuin se että omassa kodissaan tuntee ahdistusta ja pelkoa.

Sanonta jonka mukaan "tuttu helvetti on turvallisempi kuin tuntematon paratiisi" pitää paikkansa sinunkin kohdallasi. Mieti sitä tuntematonta paratiisia, ilman että annat sun pelkojen ja tallotun itsetunnon maalata piruja seinille.

Voihan itku sentää 😢 toi kyllä pitää niin paikkansa. Olisinpa vähän rohkeampi et ois uskallusta lähteä :( kuhan mä täst flunssasta pääsen eroon nii alan toimii tai jotai. Täytyy vaa saada itku nyt loppuu. Onneks muksu nukkuu, nii ei nää mun itkemistä.

Vierailija
18/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan itku sentää 😢 toi kyllä pitää niin paikkansa. Olisinpa vähän rohkeampi et ois uskallusta lähteä :( kuhan mä täst flunssasta pääsen eroon nii alan toimii tai jotai. Täytyy vaa saada itku nyt loppuu. Onneks muksu nukkuu, nii ei nää mun itkemistä.

Oletko miehelle puhunut miltä tuo tilanne susta tuntui, onko se pyytänyt anteeksi jos se olikin joku hetken tulistuminen? Onko aiemmin ollut tälläistä käytöstä? Jos on, niin muista sitten kanssa siirtyä sanoista tekoihin, äläkä anna sisun mennä kaulaan sillä aikaa kun odottelet että olet vähän paremmassa kunnossa. Äläkä sitten keksi enää tekosyitä mikset voi lähteä.

Vierailija
19/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti?

Vierailija
20/20 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma boikottiin heti.

Vitsisi ei ole hauska.

Olen itse ollut nuorena samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Sitä arvottomuuden ja yksinäisyyden tunnetta ei pysty kuvittelemaan jos ei sitä itse voi kokea. Kyse on sielullisesta vammasta, joka antaa ihmiselle omassa mielessään oikeuden olla olemassa vain, jos joku suostuu olemaan hänen kanssaan, ja samaan aikaan henkilö tuntee, ettei ole arvollinen kenellekään tai ylipäänsä elämään. Hyväksikäyttäjät ja sadistit sitten haistavat tällaisen ihmisen kuin karhu raadon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi