Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaltofaneille tiedoksi:

Vierailija
06.11.2016 |

Jos Saara Aallon objektiivisesti tarkastellen huonosta esityksestä (kuten se eilinen ja edellisviikkoinen) lausuu jotakin negatiivista, se ei tarkoita että inhoisi ko. ihmistä. Fanaattisuus ei ole nättiä. Peace!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää ei liittynytkään Aalto-yliopistoon :<

Vierailija
2/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saara Aallon objektiivisesti tarkastellen huonosta esityksestä (kuten se eilinen ja edellisviikkoinen) lausuu jotakin negatiivista, se ei tarkoita että inhoisi ko. ihmistä. Fanaattisuus ei ole nättiä. Peace!

Kerro kenestä laulajasta sä tykkäät? Mä voin "objektiivisesti tarkastella" häntä ja lausua hieman jotain negatiivista? Noh, kenestä aloitetaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulin että puhutaan kerrankin alvarista

Vierailija
4/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kenestä laulajasta sä tykkäät? Mä voin "objektiivisesti tarkastella" häntä ja lausua hieman jotain negatiivista? Noh, kenestä aloitetaan??

Kannatan Saaraa, se ei estä analysoimasta heikkouksiaan. Lempibändini on Queens of the Stone Age. Saat todellakin ruotia ja analysoida esityksiään niin paljon kuin sielu sietää. En loukkaannu. Ap

Vierailija
5/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan Saaraa, se ei estä analysoimasta heikkouksiaan. Lempibändini on Queens of the Stone Age. Saat todellakin ruotia ja analysoida esityksiään niin paljon kuin sielu sietää. En loukkaannu. Ap

Se, että sulla yleensä on joku lempibändi, kertoo sinusta jo paljon. 

Vierailija
6/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sulla yleensä on joku lempibändi, kertoo sinusta jo paljon. 

Eli Aallon esiintymisestä on kiellettyä kommentoida mitään negatiivista, mutta jostakin syystä sinulla on oikeus ad hominemiin? Kuinka hurmaavan pikkusieluista. 😉

Vierailija
7/7 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän fanaattisesti jotkut kyllä Saara Aaltoa puolustavat. Facebookissakin riittää x factor uk sivulla puolikas vihjaus, ettei ihan koko esityksestä tykännyt, niin jo löytyy toistakymmentä suomalaista puolustelemaan. Naurettavaa.