Miksi ihmiset kokevat ansaitsevansa hienon naisen tai miehen?
Ensinnäkin naiset luulevat liikoja itsestään. Ollaan jotain 40 vee ja pidetään itseään jonain luomakunnan kruununa ja odotetaan sitä hyvintoimeentulevaa sosiaalista miestä, joka vie jalat alta. Ja tämä vain siksi, että ollaan olevinaan hienompia kuin muut oman ikäiset naiset samassa pikkukaupungissa, koska ei ole ylettömän lihavia. Ja miehet taas valittavat, kun kaikki naiset ovat rumia eivätkä pukeudu kuin 20 v. venäläinen ilotyttö. No anteeksi nyt vaan, mutta mitä annettavaa teillä miehillä on sitten sille kaupungin ainoalle seksikkäästi pukeutuvalle hoikalle hyvännäköiselle naiselle? Te pierette ihan häpeilemättä, ettekä panosta laisinkaan ulkonäköönne ja vielä luulette ansaitsevanne jonkun hienon naisen, joka näkee älyttömästi vaivaa ulkonäköönsä.
Ihan oikeasti ihmiset. Katsokaa peiliin ja miettikää ennen kaikkea sitä, että oletteko te jonkun arvoisia? Jos halutaan jotain unelmien miestä tai naista, niin silloin pitää myös itse olla se unelmien mies tai nainen. Jos on joku likaisissa alushousuissa kulkeva mies niin ei taatusti saa sitä kaunista hoikkaa naista. Ja sama naisille, jos on joku tavallinen maatuska eikä jaksa panostaa ulkonäköönsä, niin hyvin todennäköisesti ei saa semmoista miestä mitä etsii vaan joutuu tyytymään siihen piereskelevään naapurin Perttiin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin naiset luulevat liikoja itsestään. Ollaan jotain 40 vee ja pidetään itseään jonain luomakunnan kruununa ja odotetaan sitä hyvintoimeentulevaa sosiaalista miestä, joka vie jalat alta. Ja tämä vain siksi, että ollaan olevinaan hienompia kuin muut oman ikäiset naiset samassa pikkukaupungissa, koska ei ole ylettömän lihavia. Ja miehet taas valittavat, kun kaikki naiset ovat rumia eivätkä pukeudu kuin 20 v. venäläinen ilotyttö. No anteeksi nyt vaan, mutta mitä annettavaa teillä miehillä on sitten sille kaupungin ainoalle seksikkäästi pukeutuvalle hoikalle hyvännäköiselle naiselle? Te pierette ihan häpeilemättä, ettekä panosta laisinkaan ulkonäköönne ja vielä luulette ansaitsevanne jonkun hienon naisen, joka näkee älyttömästi vaivaa ulkonäköönsä.
Ihan oikeasti ihmiset. Katsokaa peiliin ja miettikää ennen kaikkea sitä, että oletteko te jonkun arvoisia? Jos halutaan jotain unelmien miestä tai naista, niin silloin pitää myös itse olla se unelmien mies tai nainen. Jos on joku likaisissa alushousuissa kulkeva mies niin ei taatusti saa sitä kaunista hoikkaa naista. Ja sama naisille, jos on joku tavallinen maatuska eikä jaksa panostaa ulkonäköönsä, niin hyvin todennäköisesti ei saa semmoista miestä mitä etsii vaan joutuu tyytymään siihen piereskelevään naapurin Perttiin.
No minä olen ainakin omasta mielestäni humaani ja rakastava persoona, joten ansaitsisin parhaan kumppaninkn rinnalleni. Lisäksi olen kohtuuvarakas, eli yhdessä varakkaan kumppanin kanssa voisimme luoda mieleisemme elämän. Miksi minun pitäisi ottaa joku joka ei lainkaan vastaa tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ainakin omasta mielestäni humaani ja rakastava persoona, joten ansaitsisin parhaan kumppaninkn rinnalleni. Lisäksi olen kohtuuvarakas, eli yhdessä varakkaan kumppanin kanssa voisimme luoda mieleisemme elämän. Miksi minun pitäisi ottaa joku joka ei lainkaan vastaa tähän?
Siis tietenkään ei kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään. Lähinnä herättelen ihmisiä tajuamaan, että siihen peiliin kannattaisi katsoa, ennen kuin alkaa vaatia mitään. Valitettavaa on, että nähdään itsensä jonain erittäin haluttavana ja sitten ihmetellään, kun ei löydetä sitä puolisoa. Tosi asia on, että suurin osa suomalaisista on rumia ja melko epähaluttavia. Ei täällä panosteta ulkonäköön, etenkään miehet. Lisäksi käytöstavat ovat mitä ovat, toista ei osata ottaa huomioon enää vuosien yksin asumisen jälkeen. Minusta olisi järkevää yrittää ymmärtää se, että mitä haluaa ei välttämättä mätsää omaan tämän hetkiseen olemukseen. Esimerkiksi miehet hyvin usein odottavat sitä pirtsakkaa hoikkavartaloista ulkonäköönsä paljon panostavaa naista vaikka itse ei todellakaan panosteta ulkonäköön eikä edes peruskohteliaisuuksiin. Ja naiset usein näkevät itsensä parisuhdemielessä liian vetovoimaisina verratessaan itseään muihin naisiin. Ei osata olla kriittisiä siitä omasta vetovoimastaan.
Minä en missään tapauksessa halua olla puolisollani se, jonka hän kokee ansaitsevansa, vaan se, jonka hän kokee olevansa uskomattoman onnekas saadessaan. Ja minusta meillä kaikilla on oikeus tähän tunteeseen. Siksi kenenkään ei pidä tyytyä siihen, jonka sattuu saamaan, vaan pitää odottaa sitä, joka vie jalat alta. Ja sillä ei ole väliä, että turhat suhteet jää kokematta. Yksi oikea rakkaus on arvokkaampaa kuin monta merkityksetöntä suhdetta.
Eiköhän se ap:n kertoma ongelma ole lähinnä siinä, että naiset jotka saavat seksiä miehiltä, kuvittelevat saavansa parisuhteen saman tasoisilta miehiltä. Vaikka monesti miehet vaan haluavat pelkkää seksiä, eivätkä kuitenkaan muuten olisi kiinnostuneita naisesta.
Sen takia että 40v on jo helpompi olla itekseen, kun ottaa ihan kuka tahansa riesakseen.