Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto saanut saanut kansainvälisen managerisopimuksen. Lälläälää!

Vierailija
06.11.2016 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016110622574403_vi.shtml

Suosittelen Saaran arvostelemisesta elämänsisältönsä saavaa muutamaa palstailijaa etsimään uusia harrastuksia.

Vaikka työväenopiston japaninkurssi.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvä uutinen Saaran kannalta. Näyttää siis, että ohjelma voi auttaa uralla eteenpäin. X Factor -kiertuekin tiedossa. Puuttuu enää se tärkein: hyvä biisi, tai siis mieluiten loistava hittibiisi. Edes se yksi.

Vierailija
62/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lällättelyä. Saarahan teki juuri niin kuin Samu Haber esitti, eli pitäisi hankkia manageri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä oli nolo se jättipitkä ketju Samun sanomisista kun siinä kaikki intti kuinka Saaran ura ei voi onnistua ammattitaidottomuuden ja kumppanimanageroinnin takia......siis dissaajat vaan yritti esittää musiikkiteollisuus asiantuntioita ja sen varjolla päästellä kateuskiukkuhuurujaan. Olitte vihaajat läpinäkyviä....mistä läyhäätte seuraavaksi?

Ja Meri kävi sielläkin raivoamassa, että "ette te kateelliset Sami Hagertit tiedä, mitä sopimusneuvotteluja Saaralla on jo käynnissä".

Jep, ja joku harhoista kärsivä sekopää kävi höyryämässä, että joku ihmeen Meri muka kirjoittelisi tänne kommentteja. Kas kun ei Jimmy Hoffa ja kuu-ukko.

Vierailija
64/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Monilla artisteilla on managerisopimus, mutta en minä silti heistä ja heidän musiikistaan pidä. Enkä pidä Saarastakaan, vaikka saisi kymmeniä sopimuksia. Ei se asia siitä miksikään muutu.

Niin, eihän se miksikään muutu kun olet päättänyt sulkea silmäs ja korvat ettet vahingossakaan alkaisi pitämään Saarasta. On vaan pakko vihata. Miksi? No ku se on nii kivaa!

Saaran musiikki ei vain ole minunkaan makuuni. Varsinkaan hänen oma tekemänsä. Pidätkö sinä kaikesta musiikista klassisesta black metaliin? Miksi ihmeessä esimerkiksi minä vihaisin Saaraa tai ajattelisin vihaamisen olevan kivaa? Peustelepa nyt jotenkin järkevästi, kiitos. t. ohis

Vierailija
65/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louisa Johnson, viime vuoden voittaja, jota Simon Conwell tituleerasi X-Factorin kaikkien aikojen parhaimmaksi laulajaksi. Levy uunista ulos v. 2017.

Niinpä. Louisaa, ei Saaraa. Mahtaa tiettyjä fanaatikkoja harmittaa ;) Kateellisia kenties ;)?

Vierailija
66/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Minä puolestani olen ihmetellyt jo pidempään, miten jotkut jakasavat olla niin kiinnostuneita itselleen vieraasta ihmisestä.

Etkö ole koskaan nuorena fanittanut ketään/mitään? 

Vierailija
67/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! 

Mutta en kyllä tajua miksi Saara ja Meri niin kovasti niistä Samun neuvoista suivaantui, ilmeisesti Saara on koko ajan toiminut nimenomaan kuin Samu kehoittikin? :D Tieto sopimuksesta vaan tuli julkisuuteen vasta nyt.

Voisiko olla siksi, että Samu esitti itsestäänselvyyksiä ylimieliseen, holhoavaan sävyyn ja laukoi Saaran käsityskykyä  ja ammatillista osaamista vähätteleviä kommentteja. Siis sellaiseen tyypilliseen tytöttelevään setämiestyyliin?

Voiko olla, että Saara loukkaantuu aivan kaikesta kuten tavallisesti? Hän sitten tykkää uhriutua.

Vierailija
68/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan lälläslää? Kyllä te Saara Aalto -tyhjäpäät olette sitten lapsellisia.

Miksihän Saara Aalto ja hänen musiikkinsa näyttää vetoavan vain yksinketaisiin ja huonokäytöksisiin ihmisiin?

Mihin perustat tämän väitteesi? Siihenkö, että jotkut yksittäiset ihmiset tekevät näitä ketjuja? Itse kannatan Saaraa ja toivon hänelle menestystä ja kaikkea hyvää. En ole yksinkertainen enkä huonokäytöksinen. Yksinkertaisen ja huonokäytöksisen kuvan olen sen sijaan saanut Saaran "kriitikoista" jotka erittäin ikävään sävyyn puuttuvat jokaiseen Saaran liikkeeseen ja sanomiseen. Mitään ei voi tehdä, koska se on kumminkin väärin kaltaistesi Saara-vihaajien mielestä.

Viestisi osoittaa sinun olevan sekä yksinkertainen että huonokäytöksinen. 

Vierailija
69/72 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan lälläslää? Kyllä te Saara Aalto -tyhjäpäät olette sitten lapsellisia.

Miksihän Saara Aalto ja hänen musiikkinsa näyttää vetoavan vain yksinketaisiin ja huonokäytöksisiin ihmisiin?

Mihin perustat tämän väitteesi? Siihenkö, että jotkut yksittäiset ihmiset tekevät näitä ketjuja? Itse kannatan Saaraa ja toivon hänelle menestystä ja kaikkea hyvää. En ole yksinkertainen enkä huonokäytöksinen. Yksinkertaisen ja huonokäytöksisen kuvan olen sen sijaan saanut Saaran "kriitikoista" jotka erittäin ikävään sävyyn puuttuvat jokaiseen Saaran liikkeeseen ja sanomiseen. Mitään ei voi tehdä, koska se on kumminkin väärin kaltaistesi Saara-vihaajien mielestä.

Viestisi osoittaa sinun olevan sekä yksinkertainen että huonokäytöksinen. 

Mistä kohtaa viestiä se yksinkertaisuus taikka huonokäytöksisyys näkyy? Perustelut, kiitos. Ai niin, ethän sinä osaa perustella, kunhan pääset meuhkaamaan.

Vierailija
70/72 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kisassa olleella, Giftyllä, Relleyllä jne lukee tuo sama manageritoimisto somessa.

Vierailija
71/72 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Saaralle

Vierailija
72/72 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi