Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan talvea

Vierailija
06.11.2016 |

Ei yhtään huvita mennä ulos kun siellä on niin kylmä, hyi. Mieluummin olen sisällä lämpimässä. Onko muita ketä inhoaa talvea ja kylmää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan talvea ja talviaikaa. Olen kesän ihminen ja kellotkin olisi saanut jättää kesäaikaan. Tuntuu, että illan hämärä alkaa tulemaan jo iltapäivällä. Mihin hittoon tarvitaan tällaista pimeää ja kylmää sekä liukasta vuodenaikaa?

Vierailija
2/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan talvea, kun on kylmää ja pakkasta! Olen ostanut itselleni lämpimät talvivaatteet, joissa en palele. Rakastan myös syksyä, kevättä ja kesää. Inhoan kyllä sateista, lumetonta ja pimeää talvea sekä sateista kylmää kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan talvea, mutta en pidä myöskään kesästä. Parhaat vuodenajat ovat kevät ja syksy, ja silloin 5-15 asteen lämpötilat. Silloin jaksaa liikkua ja olla ulkona, ei pakkanen pure eikä paahde pyörrytä. Syksy jäi tänävuonna todella lyhyeksi. :(

Vierailija
4/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään talvesta mutta se liian pitkä. Nyt kun se alkoi marraskuun alussa ja loppuu huhtikuussa niin puolet vuodesta menee taas siihen. Ne kolme muuta vuodenaikaa pitää sitten ahtaa toiseen vuosipuoliskoon.

Talven pitäisi alkaa joulukuun puolivälissä ja loppua maaliskuussa, sitten olisi hyvä.

Vierailija
5/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan myös. Inhoan pimeää, inhoan huonoja ajokelejä. Inhoan myös sitä, että ulkona taretakseen saa tuuvata päälleen Michelinukkokerroksen.

Jos saisin perheen suostumaan, muuttaisin lämpimään.

Vierailija
6/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muita, oot ainoa maailmassa.

Vierailija
7/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on ärsyttävää aikaa. Liian kuuma ja hyönteisiä pörrää häiritsemässä. Kevät on kalsean rumaa. Syksy ja talvi ovat parempia vuodenaikoja.

Vierailija
8/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värittömyys on kurjaa. Ei ihme, että suomalaiset ovat vähän harmaita, kun puolet vuodesta on musta,valko harmaata( joskus ehkä vähän sinistä)

Vierailija
9/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ei kyllä paljoa tee mieli lähteä juoksulenkille tai pyöräilemään kun on nyt jo -3

Vierailija
10/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätte hirveästi energiaa inhoamiseen. Miksi?

Vierailija
11/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo keskiviikon jälkeen käynyt edes parvekkeella. Vapaaehtoisesti en tuonne kylmään mene.

Vierailija
12/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on ok jos se on lyhyt, vähäluminen ja leuto. Samoin sillä talvella ei olisi niin väliä, jos ei tarvitsisi säässä kuin säässä selvittää itseään töihin. Pikkupakkanen on ihan ok, kyllä minä sen verran kylmää kestän ja osaan pukeutua. Kevyt lumipeite tuo toki mukavaa tunnelmaa.

Vierailija
13/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä lopetan inhoamisen mielelläni, kerro vaan miten se tapahtuu ni teen heti niin.

Vierailija
14/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä muka energiaa kuluu? Kuvitteletko, että juoksen ympäriinsä inhomassa kesää?

Vierailija
15/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä lopetan inhoamisen mielelläni, kerro vaan miten se tapahtuu ni teen heti niin.

1. Hyväksy tosiseikat. Talvi tulee sinusta huolimatta, eikä se ole henkilökohtainen, juuri sinulle suunnattu kosto.

2. Mieti, olisiko olemassa sellaisia asioita, jotka saavat sinut inhoamaan talvea, mutta joihin voisit itse vaikuttaa. Osaatko varmasti pukeutua oikein ja lämpimästi? 

3. Keksi positiivisia asioita talvesta ja opi nauttimaan niistä.

Vierailija
16/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle jotain tai hyväksy tosiasiat. Suomessa on joka tapauksessa talvi.

Vierailija
17/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Hyväksy tosiseikat. Talvi tulee sinusta huolimatta, eikä se ole henkilökohtainen, juuri sinulle suunnattu kosto.

2. Mieti, olisiko olemassa sellaisia asioita, jotka saavat sinut inhoamaan talvea, mutta joihin voisit itse vaikuttaa. Osaatko varmasti pukeutua oikein ja lämpimästi? 

Ja oisko jollain jotain hyviä neuvoja?

Vierailija
18/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oisko jollain jotain hyviä neuvoja?

Jospa perustelisit ihan ensin, miksi nuo ovat huonoja neuvoja. Ymmärrä paremmin, jos kärsit jostain sairaudesta, joka rajoittaa talven takia todella paljon elämääsi, mutta jos et kärsi, etkä toisaalta aio muuttaa sellaiseen maahan, jossa talvea ei ole, kärsit talven vihaamisesta enemmän kuin siitä, että yrität opetella pitämään siitä. Jos et inhoa talvea sairauden takia, inhoaminen on kiinni ihan siitä, miten asennoidut maailmaan, koska muutenhan olisi mahdotonta, että kukaan voisi talvesta pitää.

Vierailija
19/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan teen. Puran ketutustani talvesta. Oon varma, että Suomessa napsahtelee verisuonia niin paljon siksi, että kaikki patoo tunteitaan.

Ja oon hyväksynyt. Olen ostanut kaikki mahdolliset talvea helpottavat asiat ( parhaat mahd.ulkovaatteet, kirkasvalolamput, vitamiinit, ajoittanut mahdollisimman paljon lomia talveen,jotta pääsen karkuun, jne), mutta inhoan talvea silti. No poikkeus on joulu, sitä rakastan ja suunnittelen ja touhuan sitä pitkään ja hartaasti. Mutta, kun monet tuntuvat ahdistuvan joulusta pitämisestä :(

Vierailija
20/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan teen. Puran ketutustani talvesta. Oon varma, että Suomessa napsahtelee verisuonia niin paljon siksi, että kaikki patoo tunteitaan.

Ja oon hyväksynyt. Olen ostanut kaikki mahdolliset talvea helpottavat asiat ( parhaat mahd.ulkovaatteet, kirkasvalolamput, vitamiinit, ajoittanut mahdollisimman paljon lomia talveen,jotta pääsen karkuun, jne), mutta inhoan talvea silti. No poikkeus on joulu, sitä rakastan ja suunnittelen ja touhuan sitä pitkään ja hartaasti. Mutta, kun monet tuntuvat ahdistuvan joulusta pitämisestä :(

Tutkitusti pelkkä valittaminen ei auta, vaan pitäisi olla myös joku keino tilanteen muuttamiseen.

Kerro vähän siitä, millaisilla varusteilla varustaudut talveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi