Baareissa käyminen ei enää kiinnosta
Baarit ja juominen ylipäätänsä ei kiinnosta enää yhtään. Minkä ikäisenä teille on tullut vastaava "rauhoittuminen"?
Kommentit (43)
22-vuotiaana lakkasi totaalisesti kiinnostamasta baarit ja ryyppääminen. Olen nyt 25. Huono homma tässä on se, ettei ole enää juurikaan sosiaalista elämää, koska muita ikäisiäni tuntuu kiinnostavan vieläkin pelkkä ryypiskely.
Eiköhän joku 3-5 vuotta eli pintapaikan elinkaari ja opiskeluajan kesto ole se yleisin? Eri juttu tietysti jos on yhä sinkku valmistuessaankin niin pakko kai siellä on jaksaa yhä painaa.
Vierailija kirjoitti:
22-vuotiaana lakkasi totaalisesti kiinnostamasta baarit ja ryyppääminen. Olen nyt 25. Huono homma tässä on se, ettei ole enää juurikaan sosiaalista elämää, koska muita ikäisiäni tuntuu kiinnostavan vieläkin pelkkä ryypiskely.
Keski-ikäiset juopot alapeukuttelee. :D Olette huvittavia.
21 vuotiaana jäi yökerhot, 21-24v käytiin kavereiden kanssa pubeissa ja juteltiin niitä näitä. Sen jälkeen en ole tainnut käydä baareissa
M33
Olen 25 ja kyllä, nyt alkaa tuntua siltä että mieluisin viikonlopunvietto ei sisällä tippaakaan alkoholia tai biletystä. Olisin valmis menemään elämässä eteenpäin, hankkimaan ehkä pikkuhiljaa perhettä ja pysyvää kotia... Harmi vaan että olemme miehen kanssa vielä opiskelijoita, joten eteenpäin päästään vasta koulujen jälkeen parin vuoden kuluttua. Koitetaan nyt sitten vielä ne pakolliset pikkujoulut ja muut humputella, vaikka useimmille menoille sanon jo ihan suoraan ei. Ei vaan kiinnosta.
Olen 45 ja näyttää edelleen kaikkia kavereitanikin kiinnostavan. Ei taida olla pelkkä ikäkysymys.
18-vuotiaana kävin muutaman kerran, yhden kerran 19-vuotiaana, ei vain kiinnostanut. Jos otin niin otin kotona, mutta lopetin kokonaan juomasta puoli vuotta ennenkuin täytin 20v. Ei vain tee mieli juoda. Viime viikonloppuna siemaisin maistiaisen pitkästä aikaa yhdestä juomasta, hyi olkoon. Ei tee yhtään enempää mieli kuin aiemminkaan. Kohta siitä tulee 2v kun lopetin juomisen.
Ei ole aikoihin ollut tarvetta käydä lihatiskeillä eli baareissa.
25-26-vuotiaana homma alkanu tosissaan tuntumaan äärimmäisen tyhmältä. Tykkään kyllä juhlia, mutta nautin etkoista jonkun hyvän ystävän kämpäl tai jossain muualla enemmän. Baariin kun joutuu niin se on sitten melko perseestä. Pubit on vielä ihan siedettäviä.
23-24-vuotiaana, olen nyt 27 v. Tykkään kyllä edelleen käydä suht rauhallisissa ja viihtyisissä pubeissa ja muissa istuskelupaikoissa silloin tällöin hyvällä porukalla, mutta yli puolen yön en jaksa olla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset juopot alapeukuttelee. :D Olette huvittavia.
Keski-ikäisillä "juopoilla" on sosiaalinen elämä.
Kävin 21-23 -vuotiaana niin paljon baareissa, että siinä 24-25- vuotiaana baareissa botkuminen oli jo jäänyt. Nyt 28- vuotiaana saatan muutamia kertoja vuodessa käydä, istuskelupaikoisaa voisin käydä jopa useamminkin.
En kyllä ysko että ikinä varsinaisesti jätän baarissa käymistä, mielestäni kiva silloin tällöin päästä tanssimaan. Uskon ja toivon kyllä kuitenkin, että se pahin biletysputki on takana päin. Hieman ehkä ihmetyttää nämä keski-ikäiset, joilla lapset odottavat kotona, kun vanhemmat käyvät pari kertaa kuussa "tuulettumassa." Toki ulkona saa käydä mutta omasta mielestäni olisi ainakin ollut lapsena noloa, jos oma äitini olisi näyttäytynyt julkisesti useasti kännissä jossain. Siksi mielestäni ne pahimmat biletykset kannattaa hoitaa nuorena.
24-vuotiaana lopetin. Korkeintaan joskus voin käydä istumapaikoissa ja lähteä kotiin jo ennen puoltayötä. Nautin sellaisesta elämäntyylistä, että siihen ei oikein istu liian vähäinen/huonolaatuinen uni ja alkoholin kittaaminen. Aina välillä (n. kerran parissa kk) otan jotain alkoholijuomaa esim. ruoan kanssa.
21-vuotiaana lakkasi kiinnostamasta ja halusin jo asettua aloilleni. Oli loistava päätös. Tuota ennen sain kiintiön aika hyvin täyteen loppuelämäkseni.
Olin eilen juhlissa ja lähdin kotiin kun muut tekivät lähtöä baariin. Tämä oli vuoden toinen iltama, jossa join alkoholia - ja olo oli aamulla hirveä. Baariin ei ole tehnyt mieli ehkä viiteen vuoteen, kolmisen vuotta on tuntunut vähän pakkopullalta useimmat kavereiden pirskeet. Olen nyt 25.
Olen 23-vuotias ja ei oikeastaan kiinnosta ainakaan tällä hetkellä. Jotenkin ne yökerhot vaan ei ole mun juttu, vaikka tykkään kyllä tavata ihmisiä, laittautua, etkoilla jne.
Mä en ole koskaan ryypännyt, mutta tykkään edelleen bilettää (ja autolla kotiin). N51
Mulla on ollut koko täysi-ikäisyyden sellaisia kausia. Väliin pari vuottakin ilman baaria ja alkoholia jne. En ole oikein osannut kotonakaan koskaan tissutella. Joskus taas on tullut istuttua kolmekin iltaa viikossa, raskas työ raskaat huvit jne. Taas näyttäis olevan kuiva kausi, kun ei ole seuraa. Ehkä ens vuoden puolella sit taas joskus pää täyteen. Baari ei sinänsä ole mulle se juttu, vaan seura. n50
Ei ole vielä tullut ja täytän pian 44 vuotta.